negativ0001 Elküldve: 2012-12-10 09:33 Fûtés - Klíma
Most azt nem tudom, hogy ez valami szenzor hiba, vagy esetleg gyenge a fagyallo es el volt fagyva es veletlen egybeeseskent pont akkor olvadt ki mikor lehoztam 20 fokra....???
negativ0001 Elküldve: 2012-12-10 09:33 Fûtés - Klíma
negativ0001 Elküldve: 2012-12-07 21:21 Akkumulátor
negativ0001 Elküldve: 2012-12-07 16:33 Akkumulátor
anubisz írta:negativ0001 írta:adee9 írta: Sziasztok.
Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni.
Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.
Jól gondolom?
Igy van! Amugy az enyhe eghajlatra gyartott BMWk 13.6 korul toltenek, mig a hideg eszaki reszekre gyartottak min 14.2 volton.
Amugy az aksit amit helyrehoztam,pl ma a reggeli -21 fokban nagyon jol inditott. 3-4 masodpercet hajtatta magat a motor mig beindult.
Ugy hogy en meg nem veszek aksit, viszont lehet, hogy veszek egy deszulfatort.
Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.
negativ0001 Elküldve: 2012-12-07 14:02 Akkumulátor
adee9 írta: Sziasztok.
Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni.
Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.
Jól gondolom?
negativ0001 Elküldve: 2012-12-06 07:25 Csodaszerek - Mûködnek?
kecsurobi írta:joko55 írta: Nem károsítja a motort, akkor ha buborékoztatót is használsz mellé, vaterán tucatjával vannak szettek, itt egy cég ami beszereléssel és forgalmazással foglalkozik, amúgy otthon is tudsz építeni egyet(nekem is van)/youtubon fenn van pl.: ronin vízbontója/ max pár ezerből megvan(ha profi szettet akarsz 20-30ropiból), az újabb motorokhoz kell elektronika mi eltolja a lambdaszonda jelét ezáltal maximalizálja a hatásfokot,ill. előszeretettel használnak egy kis ventilátort a cella fölött ami hűti, az átlag üzemanyagfogy.csökkenés 25%, ami persze változó autónként. 10-50ig, teljesítményben 10-20%, az amperfelvételét meg betudod állítani az elektrolit sűrűségével (is).
Honnan lehet beszerezni ezt az elektronikát ami eltolja a jelet a lamdaszondától?
Nekem is van egy befőttes kütyü csak eddig nem mertem beszerelni mert azt hitem csak régebbi autokhoz jó.
negativ0001 Elküldve: 2012-12-05 19:11 Csodaszerek - Mûködnek?
kecsurobi írta:negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/
Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e
negativ0001 Elküldve: 2012-12-05 09:54 Akkumulátor
negativ0001 Elküldve: 2012-12-05 08:28 Akkumulátor
YELLOW írta:adee9 írta: Sziasztok. Gyengélkedik az aksim. Ezért ma el is mentem egy boltba, h új után nézzek. Először azt mondták, van gyári 60 0000-ért. Mondtam jó lesz a nem gyári is. Akkor javasolta a Banner starting bull-t 100-asat. Valakinek van erről véleménye? Aztán még kérdezte, h a gyári milyen színű. Fekete vagy fehér.... Ezek között mi a különbség? Az enyémben fehér van, kilencvenes.
gyáriban én még csak fehéret láttam. de szerintem nincs különbség a színtől független az egész. én elgondolkoznék a MonBat Premium akksiban. nekem 3-4 éve van meg, de sosem volt egy tétovázása sem, pedig rövid távokat járok, sok indítással. ár/értékben a legjobb. oké török, de ezt legalább csak ott gyártják. nem úgy mint a nagy márkákat, amit kukutyimban is, gagyi technológiával, csak adják a nevet hozzá. a legtöbb akksi a 2 évet kibírja, amíg gari van rá. a kérdés utána, hogy 2,5 évet vagy 4 évet megy el...
negativ0001 Elküldve: 2012-12-04 12:57 316 i Kartelgázmembrán
YELLOW írta: először is ha már van ilyen topic, akkor kérném az illetékest, hogy javírsa már ki a címet. szerintem felesleges a 316i is oda, legyen inkább: Kartergáz szűrő a címe.
már most lassan én is oylan vagyok, hogy lusta vagyok visszakeresni, meg aztán azt sem tudom hova össze-vissza lett írva...
szóval most próbáltam ki, hogy járó motornál kinyitom az olajbetöltő sapkát. a motor elkezd fulladni, megváltozik a járása. ha jól emlékszem, ez akkor jó, így kell lennie?
az olajat nem veri ki nagyon pár apró csepp (2-3db) jött ki. kicsit ahogy kinyitom elég fura szelephangja lett, ami kb 1-2 sec-en belül elhallgat, de utána kezd is fulladni a motor.
negativ0001 Elküldve: 2012-11-29 17:24 Motorgenerál!
negativ0001 Elküldve: 2012-11-28 18:06 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:
Basszus, ott aztán tényleg meg van vadulva minden. Én tuti márkaszervizbe nézetném jól át,ez így nem állapot. Össze,vissza jár ott minden. Kíváncsi lennék mit mond erre egy mezei szerelő, mély sóhaj, és kicseréli a fél motorházat.
negativ0001 Elküldve: 2012-11-28 12:42 Egyenetlen alapjárat
negativ0001 Elküldve: 2012-11-24 21:13 Motorolaj
BarG írta:negativ0001 írta:b_imi írta:BarG írta:
A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.
Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...
Igy van, -60ban repulnek vele, de szigetelt tartalyokkal es ha a kerozin lehul -28 fokra, akkor alabb kell sulyedjenek, hogy ne huljon tovabb, mert akkor gond....
na de itt van a jo hideget biro olaj...
http://xado.hu/pdf/0W40SLCFARCTIC54.pdf
elvegre orosz....
Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....
negativ0001 Elküldve: 2012-11-23 22:26 Motorolaj
b_imi írta:BarG írta:
A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.
Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...
negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 17:56 Motorolaj
YELLOW írta: tudom-tudom, német autóba német olajat. de mint írtam egyik munkatársam csupa jókat mondott róla, és ők drift autóba V10-es moci is hazsnálják.
de a pár nap alatt sokat kutakodtam és elkezdtem szimpatizálni ezzel az olajjal, némely helyen a 4 literes kiszerelést 5w-40-ből megkapni 7600-ért. egy bajom van, hogy 0w-s olajat nem találtam belőlük, igaz a 5w-30, 5w-40 is BMW LL-04 ajánlásos.
http://www.eneos-olaj.hu/