negativ0001 fórum hozzászólásai

negativ0001 Elküldve: 2014-10-19 06:26 Üzemanyag fogyasztás

Ne is mond, mar megtalaltam es toltom is le a netrol, koszi...

negativ0001 Elküldve: 2014-10-18 21:33 Üzemanyag fogyasztás

tibee01 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Padre323i írta:
bmw318ti írta: Sziasztok!

Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?

Köszönöm!


Pedig a 20-as lesz az.

- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező



EZ igy mind szep es jo, de pl nalam is inaktiv a 20as menu, de lehet, hogy valamit rosszul csinalok. Ugy kell bemenni a menube, hogy a nullazo gobot hosszan tartani majd nyomkodni a 19ig, s majd ezutan kivalasztani a 20ast?
Koszi.



úgy tudom benyásnál nem állítható ebben a formában.


A fiatalabb E46oknál a hidden menu-ből nem lehet ezt állítani, csak DIS-el lehet.



Koszi Yellow.
Tibee01, mi az a DIS?

negativ0001 Elküldve: 2014-10-17 21:32 Üzemanyag fogyasztás

Padre323i írta:
bmw318ti írta: Sziasztok!

Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?

Köszönöm!


Pedig a 20-as lesz az.

- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező



EZ igy mind szep es jo, de pl nalam is inaktiv a 20as menu, de lehet, hogy valamit rosszul csinalok. Ugy kell bemenni a menube, hogy a nullazo gobot hosszan tartani majd nyomkodni a 19ig, s majd ezutan kivalasztani a 20ast?
Koszi.

negativ0001 Elküldve: 2014-10-09 20:00 Kippuffógó rezgéscsillapító?

leroyclub írta: Hello!
Nekem tegnap cserélték ki ezt a rezgéscsillapítót a kipufogóklinika pesti műhelyében. 23ezer forintot fizettem és kb 1 óra volt. Elsődlegesen azért akartam mert kipufogó szag van az utastérben de csak akkor jön elő ha a tetőablakkal huzatot csinálok. A szag a csomagtartóbol jőn ez biztos mert ott rohadtul érezni. Hiába cseréltek rezgőcsövet ugyanúgy kipufogó szag van hátul. Mitől lehet? Van ötletetek?


Nekem a regi automon volt ez a problema es azzzal ododott meg, hogy a kipuffogoveget hosszabb csorre csereltem, de lehet a szag ha meg valahol mashol is ereszt a rendszer.




negativ0001 Elküldve: 2014-10-09 18:35 Díszlécek

En most ontottam szet az autot es a kinti es a benti diszleceket is foliaval fogom behuzni. A belsoket huzott aluminiummal, abbol is van 3 arnyalat es a kulsoket pedig karbonnal. MAjd ha kesz, teszek fel kepeket.

negativ0001 Elküldve: 2014-10-02 21:43 Kipufogó

Koszi. Most neztem, hogy van olyan 318as is amelyiknek nincs iker katalizatora, hanem hatrebb oldja meg
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=50
Na, ha ennek a hengerfej rogzitesi csavarjai megeggyeznek, akkor talan megoldhato...es tovabb ezt hegesztenem
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
A kep amit kuldtel, azon 5 oxigen szenzor van??????? es harom katalizator?????
A te autodon is igy van?

negativ0001 Elküldve: 2014-10-02 18:45 Kipufogó

Sziasztok! Kerdeznem toletek,( foleg Yellow-t) , hogy valaki cserelte-e mar le a 316i 1.9L (1999)-es motorjanak a leomlojet, 318i 2002-esre?
A 316inek rovid ontvenyvas a leomloje es aztan megy at 2es leomlobe, majd a katalizatorba, a 318inek, pedig hosszan megy 4-2-1 katalizator, vagy 4-2-katalizator-1., de engem az elozo erdekelne es az, hogy a 316i-nek miert tettek olyan gagyi rovid ontott vasat?

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 17:12 Kipufogó

Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


Ha kérhetem, ne bátorítsunk már senkit a katalizátor kiherélésére... Nem véletlenül van az ott. A versenyautók versenypályán mennek évente párszáz-párezer km-t, és ott a teljesítmény a legfontosabb; egy személyautó meg több tízezret a városokban, lakott területeken.
A környezetvédelemben elég sokat számít azért a személyautók szennyezése, a gyári állapot fenntartására meg illik rászánni a pénzt (ha nem futja, akkor másik autót kell venni amire futja).

Ez az én álláspontom.


A vilag autoi osszesen nem szennyeznek annyit, mint amennyit egy vulkan eppen kohhint, csak azt nem lehet megadoztatni, ezert van ez az autos szennyezos , vilag felmelegedos, CO2 kvota hiszteria, mert jo biznisz, ugy hogy leszarom a katalizatort. Inkabb azon kene gondolkodni, hogy ugy uzemeljen a motor, hogy ne legyen szukseg el nem egett uzamanyag elegetore, ez a pazarlas....

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 17:09 Sportlégszûrõ

YELLOW írta:
negativ0001 írta: Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.


érdekes, egy pár kommenttel visszább nem pont így vélekedtél, hanem így meg úgy istenkirálycsászárság.



Hat az teny, hogy jobb, mint a gyari, sot a motor horrogo hanja is jobb lesz tole s meg a jobban is megy (ment) a regi E21-es autom, de ott nem volt egy szenzor sem es nagyon is szamitott a legaramlas, de ezeknel az uj gepeknel...nem tudom,nem nagyon, na es anno 16ezer volt es most 28ezer...what tha fuck?
Na, meg kell keressem azt a leirast ahol hasonlitgatjak a szuroket, mar csak azert, hogy megtudjam melyik jott ki a legjobbnak.

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 12:36 Kipufogó

Koszi

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 12:35 Sportlégszûrõ

Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 10:40 Kipufogó

ans777 írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..


ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....

negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 10:31 Sportlégszûrõ

anubisz írta:




Remélem mindenki utánozni fogja a blőd tanácsaidat 100ezer merfoldenkent[/quote]

en is.

negativ0001 Elküldve: 2014-09-28 21:44 Sportlégszûrõ





negativ0001 Elküldve: 2014-09-28 21:43 Sportlégszûrõ

Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.