negativ0001 Elküldve: 2014-10-19 06:26 Üzemanyag fogyasztás
negativ0001 Elküldve: 2014-10-19 06:26 Üzemanyag fogyasztás
negativ0001 Elküldve: 2014-10-18 21:33 Üzemanyag fogyasztás
tibee01 írta:YELLOW írta:negativ0001 írta:Padre323i írta:bmw318ti írta: Sziasztok!
Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?
Köszönöm!
Pedig a 20-as lesz az.
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása
A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező
EZ igy mind szep es jo, de pl nalam is inaktiv a 20as menu, de lehet, hogy valamit rosszul csinalok. Ugy kell bemenni a menube, hogy a nullazo gobot hosszan tartani majd nyomkodni a 19ig, s majd ezutan kivalasztani a 20ast?
Koszi.
úgy tudom benyásnál nem állítható ebben a formában.
A fiatalabb E46oknál a hidden menu-ből nem lehet ezt állítani, csak DIS-el lehet.
negativ0001 Elküldve: 2014-10-17 21:32 Üzemanyag fogyasztás
Padre323i írta:bmw318ti írta: Sziasztok!
Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?
Köszönöm!
Pedig a 20-as lesz az.
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása
A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező
negativ0001 Elküldve: 2014-10-09 20:00 Kippuffógó rezgéscsillapító?
leroyclub írta: Hello!
Nekem tegnap cserélték ki ezt a rezgéscsillapítót a kipufogóklinika pesti műhelyében. 23ezer forintot fizettem és kb 1 óra volt. Elsődlegesen azért akartam mert kipufogó szag van az utastérben de csak akkor jön elő ha a tetőablakkal huzatot csinálok. A szag a csomagtartóbol jőn ez biztos mert ott rohadtul érezni. Hiába cseréltek rezgőcsövet ugyanúgy kipufogó szag van hátul. Mitől lehet? Van ötletetek?
negativ0001 Elküldve: 2014-10-09 18:35 Díszlécek
negativ0001 Elküldve: 2014-10-02 21:43 Kipufogó
negativ0001 Elküldve: 2014-10-02 18:45 Kipufogó
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 17:12 Kipufogó
Totyasrac írta:negativ0001 írta:
ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....
Ha kérhetem, ne bátorítsunk már senkit a katalizátor kiherélésére... Nem véletlenül van az ott. A versenyautók versenypályán mennek évente párszáz-párezer km-t, és ott a teljesítmény a legfontosabb; egy személyautó meg több tízezret a városokban, lakott területeken.
A környezetvédelemben elég sokat számít azért a személyautók szennyezése, a gyári állapot fenntartására meg illik rászánni a pénzt (ha nem futja, akkor másik autót kell venni amire futja).
Ez az én álláspontom.
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 17:09 Sportlégszûrõ
YELLOW írta:negativ0001 írta: Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.
érdekes, egy pár kommenttel visszább nem pont így vélekedtél, hanem így meg úgy istenkirálycsászárság.
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 12:36 Kipufogó
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 12:35 Sportlégszûrõ
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 10:40 Kipufogó
ans777 írta:Totyasrac írta:YELLOW írta:ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?
én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.
Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...
Természetesen nem..
negativ0001 Elküldve: 2014-10-01 10:31 Sportlégszûrõ
anubisz írta:
negativ0001 Elküldve: 2014-09-28 21:44 Sportlégszûrõ
negativ0001 Elküldve: 2014-09-28 21:43 Sportlégszûrõ