neptunes4you Elküldve: 2013-10-08 18:33 Autóvásárlás
compact írta:Plk89 írta:Plk89 írta:neptunes4you írta:compact írta:neptunes4you írta:YELLOW írta:KOGE86 írta:compact írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta:neptunes4you írta:dbtibi írta:neptunes4you írta: Üdv! Úgy döntöttem tehát, hogy egy benzines E36-ost szeretnék venni, három jöhet szóba: 316i, 318i, 318is, compactba vagy sedanba, az igazából mindegy, de fiatalként egy compact jobb lenne. Mi az amit egy ilyen autónál figyelni kell ha vásárolsz? Mik az esetleges típushibák?
Szia,
nem tudom ITT vagy ITT esetleg utánaolvastál-e ?! Ez is segítség lehet ...
Már elolvastam az összes népítéletes véleményt is, de gondoltam itt is megkérdezem.
Népítéletet inkább neeeee....
316i,318i mindkettő teljesen rendben van 95-96 évjárattól nézd őket!
Nem igazán van típushibájuk alkatrészt olcsón lehet hozzá kapni.Én ajánlom.
IS sem rossz 318i felturbózott változata (na nem szó szerint),de akkor már talán 320i és ilyenkor jön az h 323i de akkor már 325i de legyen inkább 328i. Szóval maradj a 318i-nél,el van találva,olcsó fenntartás, persze hozzáértővel vásárolj.
és akkor már inkább sedan. compact jó, mert még olcsóbb futómű ügyileg, de én inkább a kifinomultabbat szeretem, az meg a sedan. a compact olcsó, E30 hátsó futóművel és arra hajazó belsővel, puritán kisautó. nekem mindenképp jobban tetszik a sedan, főleg, hogy majdnem egy árakon vannak a compact-tal, holott új korukban mondhatni szakadék volt közöttük.
318is szerintem toronymagasan jobb, mint a sima 1.8 főleg az 1.6., ráadásul fogyasztásban szinte semmi különbség nincs köztük.
A kasztni változatot neked kell eldönteni, te tudod, hogy mire kell az autó.
én csak annyit mondanék hogy compact-ot nem vennék mert az egy kicsit csajosabb versio.
én is akartam az asszonynak, de még neki sem tetszett
Apám nagy autőűrült, kamionsofőr 20 éve, sőt autószerelőnek tanult, úgyhogy lesz hozzáértő ember (mondjuk hetek óta vitázunk az autóvásáron mert ő 3-as Golf szerelmes, de nekem BMW kell). Természetesen mindenképp láncosra gondoltam, 94-től felfele. Nekem valahogy a compact jobban adja, úgyis egyedül fogom használni.
Hosszútávon és pénztárca szempontjából a G3-a nyerő, de ez BMW fórum, itt ilyet nem mondunk!
Persze, most ennyi év után ő 3-as Golfozna, de tudom hogy az öreg anno ugyanúgy csapatta a piros zsigával... Csak ugye most idősebb szemmel másképp látja. De egy BMW fiatalosabb sokkal véleményem szerint. Igazából hétvégi autó lesz, egy héten egyszer kétszer lesz használva, hacsak nem lesz ócsó a benzin. Márpedig nemigen lesz.
hello.hat nekem volt egy 316 i compactom egy 95 os evjarat,meg 2008 ban vettem nemetorszabgan.4evig szinte minden heten hazajartam vele az egyetemrol(oda visza 350 km).200.000 km volt benne mikor megvettem.4ev alatt 100.000 mentem vele.en nagyon meg voltam vele elegedve.tavaly agusztusban adtam tul rajta.hat mit is mondhatnek igazan komoly baja nem volt,pedig hajtottam rendesen.az elso futomuvet szinte az egeszet csereltem,hatso csapagyat.ujj hatso dobot,fekpofakat 4x,elol a hutonel azt a propelert ,es semmi mast.es ez nem rosz egy ilyen idos autonal amenyiben volt mar 300.000 km mikor eladtam.es meg az olajat akk sem ette.szerintem jo gep es a tobbi 1.6 gepeket ,golfot barmit siman alazza...en azota szerettem bele igazan a bmw.
es megvalami vegyel egy ilyet vagy sedant teso,es garantalom h nem fogod megbanni,en nem is gondolkodnek a golfon.........
Azért túlozni nem kell, valljuk be, hogy a BMW 1.6-osai gyengék, mint a harmat kb annyira, mint a golfok és astrák 1.6-osai, más márkánál ne is kutassunk ellenfeleket, mert mind megeszi a 316i-t.
Ha pedig csak az általad írt komplett első futómű felujítást nézzük akkor kb. negyedannyiból van meg egy Golf-nál ez a művelet, mint a BMW-nél.
Mivel írta, hogy ő BMW-ben gondolkodik, így felesleges neki hasonlítgatni, csak én nem vagyok híve az elvakult fan érzésnek és látom a fától az erdőt, ráadásul volt már jópár autóm így van mihez viszonyítani.
BMW-t az ember sosem a megbízhatóságért és olcsó fenntarthatóságért vesz/kivéve aki hisz a mesékben és az elvakultakban/.
Egy BMW egy BMW, és nem egy Golf. Nekem is ez a véleményem. Ha csak azt nézem, hogy egy BMW motor 94-től láncos, egy Golf meg szíjas, nekem ez már jelent valamit (itt ebben a dologban apám is egyetért velem). Lehet hogy hülyeséget beszélek, lehet hogy nem, de engem ezek a dolgok vezettek el a BMW-ig. Rengeteg továbbá a klímás modell, ami szintén jó, sőt viszonylag sok van akár digitklímával szerelve. Ez hogy BMW kell, nem első látásra dolog volt. Gondolkodtam A4-es Audin, 2-es Golfon, Honda Civicen, Roveren, Alfa Romeon, Ford Escort cabrion, de valahogy engem a bömös fogott meg. Hobbiautónak kell, és megkapná tőlem a gondoskodást, nem földútjáró lenne, hanem egy igényes, megvigyázott verda. Amit mondok szubjektív, lehet hogy nem mindenkinek fog tetszeni, de én ezt gondolom...