ng325 Elküldve: 2017-01-12 18:09 Motorolaj
hil írta:ng325 írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:
nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.
Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.
A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.
Köszönöm a segítséget előre is.
http://www.kephost.com/image/vnc4
Géza
Szia,
ha jól látom a képen, akkor azt a szintjelző pálcát ajánlatos lenne cserélni, mert a 2-es jelzés az nem jelzés, hanem egyszerűen kitört onnan egy darab, ami a motorban cirkulál.
Sárga lámpa:kezd elhalálozni a szintmérő szenzor, amit mosogathatsz, tisztogathatsz, fújkálhatsz, nem fog megjavulni, mert a bele nemes egyszerűséggel el van égve. Nem hallomásból jelentem ezt ki, hanem több rossz darabot is szétbontottam és a látottakat írom. Ha veszel bele, csak Hella gyártmányút, mert a többi igencsak rövid életű (ez is tapasztalat sajnos, több db-ot is vettem olcsóért az ebayról)
bye:hil
Sziasztok!
köszönöm mindenkinek a segítséget! A elvileg tényleg az 1-es szint tetejéig kell érnie, a feltöltési mennyiség 6,5 liter betöltése után addig is ér. Az 1-es szint alja kb 1 literrel kevesebbet jelent.
Igen, tényleg ki van törve belőle egy darab, szerencsére időben észrevettem, hogy repedt, és én magam szedtem le róla, nem kering a motorban hála Istennek
Géza