nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2017-04-18 10:04 Navi frissítés

szabodavidz írta: Helló. Adott egy BMW E91 2007-es autó Business navival. Kérdésem az lenne,hogy lehet e erre a rendszerre magyar nyelvet varázsolni,vagy legalább magyar navigációs hangot.?


Nem lehet



nickname Elküldve: 2017-04-05 14:57 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
szerintetek érdemes lenne?
2 éve Székesfehérváron kamerás felvétel alapján megbüntetett a közterület felügyelet 50000 pénzre, mert szabálytalanul sikerült befordulnom egy utcába. Én utaltam a bünti összegét. Most derült ki, hogy a közteresek kamera felvétel alapján nem, csak helyszínen bírságolhatnak. Mint ismert, a pénzügyi dolgok elévülése 5 év, a közlekedési szabálysértéseké 4 hónap. Ezek alapján ők már a rendőrség felé nem továbbíthatják az ügyet, én viszont az 5 éven belül vagyok. Már írtam levelet a hivatalnak, amire felháborító módon nem válaszoltak. Érdemes lenne perre vinnem a dolgot?
bye: hil


most volt a eRTéeL híradóban hasonlóról szó, hogy pöstön a közteresek térfigyelő kamera képei alapján küldtek ki csekekket, mint büntetés. és ezt vitatták többen. elvileg ha a akmera felételen nem megállapítható ki vezetett, akkor biztos nem jogos. de több kérdés is van. a pógármester meg valami olyat makogott, hogy meg lehet próbálni, de ő nem tudja jár-e vissza pénz vagy sem. a közteres góré szerint szabályszerűen jártak el.


Találtam erről cikket, 2-t is, nézz utána mik a lehetőségek valójában. Ahogy olvasgattam vissza az időben pár éve simán küldözgették az 50 ezres csekkeket a közteresek.


http://totalcar.hu/magazin/koz...es_birsag/


6 hónap a jogvesztő határidő, ezután nincs vissza pénz, bár megítélésem szerint így sem lesz. A vége úgyis az lesz hogy mindenkinek fizetni kell "Persze a kiszabott bírság nem alaptalan"

nickname Elküldve: 2017-01-03 12:56 Társalgó

gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


LoL

nickname Elküldve: 2016-12-31 21:53 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
lalada írta:
Idézet:
Egyébként mivel lehet kiolvasni a DPF telítettségét?

ISTA -D progival pl.


abban hol? mert sehol nem találom


Akkor ne használd vidd el egy szakemberhez, jobban jársz mint otthon kokányolni, meg az interneten a sok hülyeségen okosodni.

Nem sértegetni akarlak, de ez a száraz racionális tény.

nickname Elküldve: 2016-12-31 21:51 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
Idézet:
Ekkora baromságot, a tisztítás ideig óráig nyújt megoldást, mivel azt kell megvizsgálni mi az ami miatt nem tud regenerálni. most kb 365.000 van autómba és a DPF szinte gyári optimális értéket mutat, a teszt során.


Persze a csak folyamatos városi és rövid használat egyértelműen megöli, de eben az esetben nem dízel autó a nyerő választás.


arról gondolom hallottál már, hogy a rgenerelás során a DPF-ben lévő kormot égeti el a rendszer, ami során hamu keletkezik. nos előfordul olyan eset, amikor annyi hamu van már benne, hogy az teljesítménycsökkenést okozhat - kisebb a dpf áteresztőképessége... Ekkor jöhet szóba manuális tisztítás, magas nyomású gőzzel és levegővel. Van persze kémiai tisztítás is, ami jól tönkreteheti a dpf-ben lévő kerámiát.
Örülj neki, hogy a tiéd jó, sajnos nekem rossz volt a dpf hőmérséklet jeladója és a thermosztát is, így nem annyira volt regenerálás, annak ellenére hogy szinte csak GER-HUN útvonalon használtam az autót, van 00480A hibakódom.
Egyébként mivel lehet kiolvasni a DPF telítettségét?



Akkor egyáltalán nem volt regenerálás.

Ezek a tistitási megoldások egy nagy rizsa, parasztvakítás az egész.

nickname Elküldve: 2016-12-31 11:33 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
Norbo20 írta:
Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.



Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0




sejtettem Egyébként sok helyen olvastam (külföldi oldalakon is), hogy a tisztítással el lehet érni az eredeti állapot 90%-át. Ebben az esetben ha eddig 230e km-t elment a részecskeszűrő és most kitisztítják 90%-osra, akkor jó ideig renben lesz még az. És az általad linkelt részecskeszűrő árának kb feléért rendbe is teszik. Ha én szerelem ki akkor még olcsóbban


Ekkora baromságot, a tisztítás ideig óráig nyújt megoldást, mivel azt kell megvizsgálni mi az ami miatt nem tud regenerálni. most kb 365.000 van autómba és a DPF szinte gyári optimális értéket mutat, a teszt során.


Persze a csak folyamatos városi és rövid használat egyértelműen megöli, de eben az esetben nem dízel autó a nyerő választás.

nickname Elküldve: 2016-12-13 07:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Chipcad777 írta: Sziasztok!

Nemrég hozzájutottam egy OPS diaghead-hez (teljesen eredeti, "made in Germany", nem az ebay-es, utángyártott kínai).
Szeretném beélesíteni a gyári DIS szoftvert. Van IBM T30-as laptopom is, de akár Vmware-rel is kibékülnék. Ki-mit javasol?
A T30-hoz letöltöttem egy helyről Norton Ghost image fájl pakkot, de folyamatosan a 6. DVD berakásánál errort dob .

Tud valaki ajánlani egy linket, ahonnan egy jól működő DIS-t le lehet tölteni? Meg egy hozzávaló telepítési leírást?

(zárójelbe kérdezném, hogy az ISTA szoftver gondolom nincs jóba az OPS-sel?!)

Előre is köszönök minden segítséget!

Üdv: Bálint.


Én már pénzt nem adtam volna érte

nickname Elküldve: 2016-11-29 13:38 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Helioport írta: Bmw f20,f21,f22,f30,f31,f32,f33,f34,f35,f36,f10,f11,f15 és sok más típus
Navigáció frissítése 2017es verzióra.

6000ft

NBT és CIC navigációk (Ha nem tudod melyik van, kiderítjük)

Budapest és Gödöllő, de jöhetsz akárhonnan


Na már beindult a kanibálkodás.

nickname Elküldve: 2016-11-21 18:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Strashimir írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp


Nem rossz indulatból írom,de előszór legalább nagy vonalakban néz utána ezeknek a programoknak hogy mi mire jó.

Egyébként NCS Expert lesz a te munka programod.

nickname Elküldve: 2016-11-20 23:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: nekem ilyen, csak 150W-os...


Nálad nem keletkezik földhurok és nem zavaródik be az Inpa? Ami fura hogy leginkább járó motornál fagyogat le viszont ami van külön noname interfaceom ami univerzális és gagyi program azzal nincs baj


nincs gondom egyik félével sem, járó motornál sem


Na ezek mellé már csak a lángnyelv matrica meg a spinneres dísztárcsa hiányzik.

Akkor legalább vennétek, egy szaros INPA kábelt. Az invertert már nem is említem.

nickname Elküldve: 2016-11-19 21:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.

nickname Elküldve: 2016-11-16 21:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csendélet

nickname Elküldve: 2016-11-15 17:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hocila írta: Sziasztok! E61 523i egyszerű hibakód olvasáshoz és törléshez alkalmas lehet valamilyen univerzális OBD II eszköz, pl. U480? ELM327 bluetooth-kütyüm van itthon, azzal az e46 gond nélkül csatlakozott, de az 5-ös nem akarja
Ha a hiba kiolvasás és törlés menne így is, akkor nem szívesen töltenék sok időt az INPA és hasonló alkalmazások beszerzésével, telepítésével, használatának megtanulásával stb.

Köszi!


Nem ajánlott

nickname Elküldve: 2016-10-31 21:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lela írta: Meg tudja valaki mondani melyik a legfrissebb Inpa? Nekem 5.02 van, de a hűtőventit nem tudom benne bekapcsolni...


5.0.6

nickname Elküldve: 2016-10-19 08:12 bc

gyuryy írta: Sziasztok
Bmw e46 1999.12.27 i
316i gèplyárművembe kicsereltem az úgynevezett bc kapcsolót nem volt benne de most már van ès eddig jutottam hogy van de nem működik xd
Elvittem a nagy szakikhoz de eredménytelenül ha jól láttam az 1 ik dolfin programmal próbálkozott de befuccsolt nem engedett pipalgatni... A 2 szaki mas programmal próbálkozott elis jutottunk a pipakig de ha jól emlexem valami ön borad computert pipalt azzal erősködött de nem sikerült ..valami segítséget kérnék hogy ha elmegyek a 3 ik személyhez mit keresek és hol?? Vagy esetleg kazincbarcikai és környékén valaki megtudja e oldani nekem ezt a problémát??


Ezeket a "szerelőket" messze kerüld el, nem is értem hogy mertnek ostobán belepiszkálni.