Kabi írta:
Norbo20 írta:
Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta:
részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,
fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!
Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan
Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.
Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.
Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.
annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.
Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0
sejtettem Egyébként sok helyen olvastam (külföldi oldalakon is), hogy a tisztítással el lehet érni az eredeti állapot 90%-át. Ebben az esetben ha eddig 230e km-t elment a részecskeszűrő és most kitisztítják 90%-osra, akkor jó ideig renben lesz még az. És az általad linkelt részecskeszűrő árának kb feléért rendbe is teszik. Ha én szerelem ki akkor még olcsóbban
Ekkora baromságot, a tisztítás ideig óráig nyújt megoldást, mivel
azt kell megvizsgálni mi az ami miatt nem tud regenerálni. most kb 365.000 van autómba és a DPF szinte gyári optimális értéket mutat, a teszt során.
Persze a csak folyamatos városi és rövid használat egyértelműen megöli, de eben az esetben nem dízel autó a nyerő választás.