Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta:
Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?
Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.
Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?
Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.
Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy
elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.
Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.
A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.
Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.