nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2014-03-06 20:50 BMW autókulcs

YELLOW írta:
Totyasrac írta:
elgeri írta:
Használt BMW vásárlásnál kulcs ügyileg mire kellene figyelni? Ha jól sejtem két, teljesen megegyező gyári kulcs tartozik a kocsikhoz, és ennyi? Van hozzá valami papír, igazolás, seria number... ami alapján pl. ha tönkremegy, elveszítem, akkor lehet újat venni a márkaszerviztől? Van hozzá úgynevezett mester kulcs?


Amennyire én tudom, alapból 3 kulcs járt az autóhoz: két távirányítós és egy szervizkulcs. Többek meséltek egy úgynevezett levélkulcsról (vagy valami ilyesmi neve van) ami lapos, simán elfér a pénztárcában végszükség esetére.

Amit még érdemes tudni: a kocsi "agyában" max. 10 kulcs adatai tárolhatóak, programozással lehet az elvesztett kulcso(ka)t kitörölni és úja(ka)t aktiválni.

Tehát ha tutira akar menni az ember, mindenképp érdemes kiolvastatni, hogy csak a kocsival kapott kulcsoknak legyen jogosultsága indítani/nyitni az autót.

Én ezt olvastam ki az eddigi kereséseim során.


4db jár, de nem E46-ról van szó.
ezeknél az újaknál én mindig csak 2 távosat látok. szerintem érdemes felhívni egy szervízt, vagy hivatalos kereskedést, aztán ők megmondják, mennyi jár az E87-hez.


E46 esetében 3 db járt, a negyedik kulcs csak opciós lehetőség volt vagy ajándék.


nickname Elküldve: 2014-03-06 05:44 Féktárcsa és fékbetét

ans777 írta:
veszkoo85 írta:
nickname írta:
veszkoo85 írta:
nickname írta:
ans777 írta:
rece65 írta:
elgeri írta: Köszönöm szépen!
Abszolút gondoltam, hogy a használatfüggő, de azt nem, hogy ennyire tág intervallum között mozoghat.

Majd viszem vásárlásnál BMW márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre, ott megmondják. Csak gondoltam kicsit előre tájékozódok, hogy nehogy ott is arra játszanak, hogy mindenképp "el akarnak nekem adni" egy csere szervizelést.


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is.
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be (na jó, nem egy 3as), melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Egy banális kérdésben szeretném a segítségeteket kérni: normál használat mellett, milyen idő (km) közönként időszerű a fékek (pofák, tárcsák, nem tudom még mi) cseréje? Sejtem, hogy állapot függő, de nagyjából mire számítsak (más kocsiknál se ismerem az ilyen periódusidőket)? Plusz ha valaki nagyon naprakész, akkor ezen művelet körülbelüli áráról is örömmel olvasnék.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


a fék egy ugyanolyan dolog, mint sok más, ami használat függő. sok autópályával alig kopik a féktárcsa és betét, sok városi használat mellett meg igen. függ attól, hogy közben ha volt csere, akkor milyen keménységű betétekre váltottak, maradtak-e a gyárinál. mondjuk a 116i nem egy autópályás autó inkább városi kis kocsi. szóval ezt behatárolni nehéz. valakinek 40ezer alatt elmegy egy betét, valaki 150ezernél cserél.




A BMW szervíz helyett inkább olyan "átlagos"szerelőt keress aki javít gyakran bmw-ket,valószínűleg töredékért fog dolgozni mint a márka szerviz!!
Természetesen ha van rá lehetőséged ilyet keresni,attól függ hol laksz!
Meg válogathatsz itt a fórumon is,úgy tudom van pár szaki aki segítőkész!!

A válaszaidat ALULRA írjad mert az a megszokott itt!(már más is jelezte neked ezt! )


Hello, én az E46-omban most fogom kicsit felújítani a féket, a következő árakkal. Sztem irányadónak jó lesz:
Első fektárcsák: 18700Ft
Első fékbetétek: 8200Ft
Hátsó fáktárcsák: 24800Ft
Hátsó fékbetétek: 9300Ft
Ismerősöm rendelte nekem, aki ilyen helyen dolgozik. Nem is high end kategória, de nem is a legrosszabb, a még megfizethető.
Majd más megerősít vagy megcáfol az árakban.


Gyári első féktárcsa meg 21.000 körül van



kedves ans..
nem akarlak megbántani de a haverod azért lehúzott egy kicsit semmi nagy kedvezményem nincs de találtam ate tárcsát 9000ft-ért hátra..
még a schmiedmannba is olcsóbb a tárcsa mint amit a haverod intézz.
körbe kéne nézni a forumon tisztelt kolléga.


Azért, én TEXTAR betétet használok csak az még kedvezménnyel is 10.500 Ft

De a tárcsa árak amit feltüntetett az bizony teli árban van


írd meg melyik típus


Amúgy nem mondtam, h bármi hatalmas kedvezményem lenne. Azért is írtam irányadó árakat.
De csak h rendben legyünk, mert én rábíztam magam haveromra, felhívtam, megkérdeztem milyet rendelt, azt mondta gyári féktárcsák.




Amennyiben tényleg EREDETI gyári a tárcsa akkor korrekt árban van.

nickname Elküldve: 2014-03-05 20:42 Futómû és hibái

hil írta:
anubisz írta: A stab rúdra gondoltam,annak van több átmérője. Nekem is már lépésbe alig ment a kocsi akkor,ropogott,a legkisebb mozdulásra, ha gyorsan mentem nem hallottam. Nem látszott nekem se semmi hiba. Már ha a füvön mentem akkor is ropogott attól a kis egyenetlen mozgástól.

Hátsó torony csapágy nyüszögni szokott,mint egy hintó,olyan a kocsi,ritkán kopog, vagy nem is

Sziasztok!
Közben megrendeltem a hátsó torony csapágyakat is (így mulat egy m........), holnap megyek értük, kisebb vagyon lesz és lehet, hogy nem is az a baj. A stabgumi az tuti nem, azt nagyon megvizsgáltam, mert az első futóműnél az szopatott meg: először vettem valami szart, az pár hónap után újból kezdte a műsort, majd gyári ment bele. A stabrúd persze le lett kezelve, nem csak úgy simán raktam bele, mert az ott lévő rozsda hamar szét ette volna a gumit.
hil




Nálam az előző autónál, a törött hátsó spirál rugó kopogott.

nickname Elküldve: 2014-03-05 20:40 Féktárcsa és fékbetét

veszkoo85 írta:
nickname írta:
ans777 írta:
rece65 írta:
elgeri írta: Köszönöm szépen!
Abszolút gondoltam, hogy a használatfüggő, de azt nem, hogy ennyire tág intervallum között mozoghat.

Majd viszem vásárlásnál BMW márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre, ott megmondják. Csak gondoltam kicsit előre tájékozódok, hogy nehogy ott is arra játszanak, hogy mindenképp "el akarnak nekem adni" egy csere szervizelést.


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is.
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be (na jó, nem egy 3as), melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Egy banális kérdésben szeretném a segítségeteket kérni: normál használat mellett, milyen idő (km) közönként időszerű a fékek (pofák, tárcsák, nem tudom még mi) cseréje? Sejtem, hogy állapot függő, de nagyjából mire számítsak (más kocsiknál se ismerem az ilyen periódusidőket)? Plusz ha valaki nagyon naprakész, akkor ezen művelet körülbelüli áráról is örömmel olvasnék.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


a fék egy ugyanolyan dolog, mint sok más, ami használat függő. sok autópályával alig kopik a féktárcsa és betét, sok városi használat mellett meg igen. függ attól, hogy közben ha volt csere, akkor milyen keménységű betétekre váltottak, maradtak-e a gyárinál. mondjuk a 116i nem egy autópályás autó inkább városi kis kocsi. szóval ezt behatárolni nehéz. valakinek 40ezer alatt elmegy egy betét, valaki 150ezernél cserél.




A BMW szervíz helyett inkább olyan "átlagos"szerelőt keress aki javít gyakran bmw-ket,valószínűleg töredékért fog dolgozni mint a márka szerviz!!
Természetesen ha van rá lehetőséged ilyet keresni,attól függ hol laksz!
Meg válogathatsz itt a fórumon is,úgy tudom van pár szaki aki segítőkész!!

A válaszaidat ALULRA írjad mert az a megszokott itt!(már más is jelezte neked ezt! )


Hello, én az E46-omban most fogom kicsit felújítani a féket, a következő árakkal. Sztem irányadónak jó lesz:
Első fektárcsák: 18700Ft
Első fékbetétek: 8200Ft
Hátsó fáktárcsák: 24800Ft
Hátsó fékbetétek: 9300Ft
Ismerősöm rendelte nekem, aki ilyen helyen dolgozik. Nem is high end kategória, de nem is a legrosszabb, a még megfizethető.
Majd más megerősít vagy megcáfol az árakban.


Gyári első féktárcsa meg 21.000 körül van



kedves ans..
nem akarlak megbántani de a haverod azért lehúzott egy kicsit semmi nagy kedvezményem nincs de találtam ate tárcsát 9000ft-ért hátra..
még a schmiedmannba is olcsóbb a tárcsa mint amit a haverod intézz.
körbe kéne nézni a forumon tisztelt kolléga.


Azért, én TEXTAR betétet használok csak az még kedvezménnyel is 10.500 Ft

De a tárcsa árak amit feltüntetett az bizony teli árban van

nickname Elküldve: 2014-03-05 17:12 Féktárcsa és fékbetét

ans777 írta:
rece65 írta:
elgeri írta: Köszönöm szépen!
Abszolút gondoltam, hogy a használatfüggő, de azt nem, hogy ennyire tág intervallum között mozoghat.

Majd viszem vásárlásnál BMW márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre, ott megmondják. Csak gondoltam kicsit előre tájékozódok, hogy nehogy ott is arra játszanak, hogy mindenképp "el akarnak nekem adni" egy csere szervizelést.


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is.
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be (na jó, nem egy 3as), melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Egy banális kérdésben szeretném a segítségeteket kérni: normál használat mellett, milyen idő (km) közönként időszerű a fékek (pofák, tárcsák, nem tudom még mi) cseréje? Sejtem, hogy állapot függő, de nagyjából mire számítsak (más kocsiknál se ismerem az ilyen periódusidőket)? Plusz ha valaki nagyon naprakész, akkor ezen művelet körülbelüli áráról is örömmel olvasnék.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


a fék egy ugyanolyan dolog, mint sok más, ami használat függő. sok autópályával alig kopik a féktárcsa és betét, sok városi használat mellett meg igen. függ attól, hogy közben ha volt csere, akkor milyen keménységű betétekre váltottak, maradtak-e a gyárinál. mondjuk a 116i nem egy autópályás autó inkább városi kis kocsi. szóval ezt behatárolni nehéz. valakinek 40ezer alatt elmegy egy betét, valaki 150ezernél cserél.




A BMW szervíz helyett inkább olyan "átlagos"szerelőt keress aki javít gyakran bmw-ket,valószínűleg töredékért fog dolgozni mint a márka szerviz!!
Természetesen ha van rá lehetőséged ilyet keresni,attól függ hol laksz!
Meg válogathatsz itt a fórumon is,úgy tudom van pár szaki aki segítőkész!!

A válaszaidat ALULRA írjad mert az a megszokott itt!(már más is jelezte neked ezt! )


Hello, én az E46-omban most fogom kicsit felújítani a féket, a következő árakkal. Sztem irányadónak jó lesz:
Első fektárcsák: 18700Ft
Első fékbetétek: 8200Ft
Hátsó fáktárcsák: 24800Ft
Hátsó fékbetétek: 9300Ft
Ismerősöm rendelte nekem, aki ilyen helyen dolgozik. Nem is high end kategória, de nem is a legrosszabb, a még megfizethető.
Majd más megerősít vagy megcáfol az árakban.


Gyári első féktárcsa meg 21.000 körül van

nickname Elküldve: 2014-03-05 08:38 Heeelp...!

gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"


Rendben. Köszönöm! Azért a gyári az mégis csak hozzá készült....


Nekem is gyári van, egyszer nem használtam











Csak nem eladósorba kerül?
Pont ilyet akarok én is!!!


Nem nem eladó az autó részét képezi gyàrilag, nem bontom meg az egységességét.

nickname Elküldve: 2014-03-04 15:49 Heeelp...!

gyurigyuri írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"


Rendben. Köszönöm! Azért a gyári az mégis csak hozzá készült....


Nekem is gyári van, egyszer nem használtam








nickname Elküldve: 2014-03-04 13:23 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

compact írta:
blueman írta: Frissen vásárolt használt 320 dezsőt gondoltam elviszem egy még általam nem próbált szervizhez, hátha találok végre egy jót alapon...
A szaki annyit mondott az átvizsgálás után, hogy a jobb első stabilizátor pálca kuka, illetve a jobb hátsó még ugyan jó, de hamarosan az is tönkremegy.
Itt megemlítette, hogy nem sürgős ezt cserélni mert a vezetésben, kanyarban sem zavarja a vezetőt, nem életveszélyes hiba ), tehát ráér, ha a szűrőkkel együtt cserélem.
Mondtam, hogy rendben, de mennyi lesz? Erre, hogy ennek a stabilizátor pálcának darabja 12 ezer forint, plusz a hozzátartozó gumi 3 ezer forint. Látta, hogy kicsit morcos vagyok az említett ár miatt, erre odabiggyesztette, hogy de ez német minőség, nem valami vacak... szóval 30 ezer forintos anyag árral számoljak, plusz egy órás melóról van szó, szóval 5-10 ezer forint munkadíj még rájön.
Már durrogtam hazafelé, hogy na most ez nem lesz olcsó mulatság, de azért majd otthon megnézem én, hogy mennyi az annyi... nagy megdöbbenésemre, 5000-6000 forintért lemförder, meyle-t találtam kisker áron... az általa említett "gumi"-ról viszont fogalmam sincs, hogy mi lehet az.

Most én néztem el valamit, vagy megint átakarnak verni?







Először is sztem nagy ivben kerüld el ezt a szerelőt ha már ilyen rendes volt.
A gumi alatt lehet, hogy a stabilkar nagy gumiszilentjére gondolt, mert a stabpálcának a közelében sincs gumi.



Ha veszel MEYLE HD egy jó választás darabja kedvezmény nélkül 4.500 ft körül van.

A szerelés munkadíja max 4-7 ezer lehet, egy óra alatt kényelmesen ki lehet cserélni.

A stab pálca cseréhez semmi egyéb dolgot nem kell cserélni - NINCS KIS GUMI !!!


Ez a szerelő nem az akit te keresel," inkorrekt szar hiéna lehet "

nickname Elküldve: 2014-03-04 13:16 Heeelp...!

gyurigyuri írta: Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a gyári levehető vonóhorog fej az minden BMW-n azonos illesztésű lehet a foglalathoz?Vázolom miért:
Nekem nincs meg a gyári, de lehetne gyári újszerűt E46-hoz valót 25-ért venni
http://rbcdn.hu/b/201402/34/4760799_1024x768.jpg
És lehetne venni 10-ért olyat amiről nem tudni melyik szériához való.
http://p2.teszvesz.hu/photos/68/05/64f6_1_big.jpg

Vajon a felfogatásuk ugyan az lehet?


Én ugy tudom nem azonos.

Az első a westfalia "ezt gyárilag szerelték"

nickname Elküldve: 2014-03-03 18:56 olajszűrőcsere

hil írta:
blueman írta: Használt valaki már DENCKERMANN AG márkájú olajszűrőt?
Zsu oldalán 5 csillagos a termék, kérdésemre, hogy ez mit jelent, a vevők illetve az ő értékelésük alapján kapta ezt az osztályzatot.
2000 forinttal olcsóbb mint a MAHLE, KNECHT, illetve 3500 forinttal olcsóbb mint az itt igen népszerű Mann filter.
Én a jövőben szigorúan fogom 10 ezer kilométerenként cserélni az olajszűrőt, úgy okoskodom, hogy így akár ez a lengyel termék is megfelelő lehet. vélemény?
Levegőszűrőt szintén cserélném 10 ezer kilométerenként, ott ugyanez a kérdés, 2000 forintot foghatok rajta.
Üzemanyagszűrő dilemmám is van.
Cseréljem 30 ezer kilométerenként, és tegyek bele mindig drága, n1 minőségű szűrőt KNECHT, vagy MAHLE, vagy cseréljem 10 ezer kilométerenként az olcsóbb DENCKERMANN típusú szűrővel.

Na, ki mit javasol...
Sűrűbb de kevésbé márkás, vagy ritkább de márkást preferáljam.

Én leszek a fórum fillér...


Szia!
Akkor ezért a szűrőért fizet a bolt ha elviszed??? Én legutóbb a MAN szűrőt 1850Ft-ért vettem, ennél hogyan lehet 2000Ft-al olcsóbbat venni???
hil


A gyári is 3500-4000 Ft körül van


nickname Elküldve: 2014-03-03 15:45 Motorolaj

blueman írta: A héten esedékes az első olajcserém, előző tulaj Eneos 5W-30-at öntött bele.
Itt többen írtátok, hogy Eneosból az 5W-40-el töltitek fel a gépet, kérdésem maradjak a jelenleg 30-asnál, vagy váltsák a 40-esre?

Illetve van-e valakinek tapasztalata a MEGUIN LOW EMISSION 5W-40-el?
Tudom, hogy nem full szintetikus, de a BMW ll-04-es minősítést megkapta... és olcsó.

Ha valaki tud olcsó Eneos olaj forrást, ne habozzon.(PM)


http://www.autoteka2000.hu/ind...mp;level=4

nickname Elküldve: 2014-03-03 15:42 Segítsetek!

Striker írta: Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki meghalás közelében áll a bal első elektromos ablak emelőm, eddig is kicsit szenvedve húzta fel de ma meg is állt fél úton és kézzel rá kellett segítenem hogy elinduljon, ha jól tudom ez eléggé típus betegség :S lehet ezt valami módon javítani vagy csak a csere segít?
Előre is köszönöm !!!


Lehet javítani, ez a csapat elég szakszerűen dolgozik 15.000 Ft oldalanként munkadíjjal.

A link neve

nickname Elküldve: 2014-03-03 14:22 Autóvásárlás

vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!


nickname Elküldve: 2014-03-03 14:05 Autóvásárlás

Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html


Szerintem ö is a belső térre gondolt, kívülről nem sok gond van ezekkel egy polír után (általában)

nickname Elküldve: 2014-03-03 13:55 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.