nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2014-03-03 13:47 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)



nickname Elküldve: 2014-03-03 13:44 Autóvásárlás

vargadre írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


Elfelejtettem mondani, hogy olyan 4000 euró körül nézem az autókat kint, olyan 4250 a plafon, a szerelem első látásra effektus során pedig 4500 Euro a plafon! Hát igen tényleg a közlekedésem nagy része sajnos tényleg 2-5 km. Heti 2x megyek vele kb 2x20 km "hosszútávot" ezen felül körülbelül még 200-300 km-ert megyek havonta hosszabb távra.



Amennyiben megfogadsz egy tanácsot.

Várj még egy picit ha dízelt akarsz venni és 5-6500 euró közt keresgélj, ott elég sok szép darab van, kisebb a lyukra futás lehetősége.

Persze 4-5 ezres kategóriában is van szép csak nagyon nehéz kifogni.

nickname Elküldve: 2014-03-03 13:31 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


rendben, most kivételesen , meggyőzőén és valósan érveltél.

nickname Elküldve: 2014-03-03 13:17 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



nickname Elküldve: 2014-03-03 07:29 Autóvásárlás

MattM325 írta:
compact írta:
MattM325 írta:
leroyclub írta:
nickname írta:
leroyclub írta: Egy ilyetmennyiből lehetne átalakíttatni balkormányosra?



150 - 200K + munkadíj "egyébként ilyen szürke műszerfalam van 10 ezer forintért vihető"


És esetleg tudsz valakit ajánlani? Vagy hol tudok érdeklődni? Lehet hogy még a müszerfal is érdekelni



Soroljátok már fel, hogy valójában miket is kell kicserélni benne!
Milyen papírokra van szükség???
Mennyivel kerül többe egy olyan, amiben jó helyre került a "kormány"??


Ha igényes vagy akkor az átépítés sem olcsó ráadásul bármit is csinálsz sosem lesz olyan, mint egy eredetileg bal kormányos autó, mivel alapvető dolgok amire senki sem gondol, azok sem egyeznek és mások a kialakítások.
Papírmunka nem macerásabb, mint egy német, osztrák vagy akárhonnan hozott autóé, /miután az átalakítással járó engedélyezést elintézted és kifizetted/ de mire mindennek a végére érsz, akármilyen baráti áron is megy a dolog benne lesz majdnem annyiba mintha itt vettél volna egy normálisat és egy ilyen átalakított lom sose lesz normális ráadásul eladni is sokkal nehezebb.



Nekem is hasonló a véleményem. Nem éri meg ezzel szórakozni, az a majdnem annyi, meg biztosan több lesz mint amennyiért lehet kapni egy normál autót. A bontós angliai autók alkatrészei nagy része nem egyezik a balkormányossal,ugye ha más a műszerfal, mások a kábelek is, minden máshol lesz még a leömlő, lambda szonda is más, ha csak olyat említek amire senki sem gondol. Felejtsétek el, sokkal drágább lesz, vagy pedig bontószökevény.



Szakszerűen probléma mentesen át lehet építeni, bal kormányosra, csak nagyon időigényes feladat.

nickname Elküldve: 2014-03-02 14:31 Autóvásárlás

leroyclub írta: Egy ilyetmennyiből lehetne átalakíttatni balkormányosra?



150 - 200K + munkadíj "egyébként ilyen szürke műszerfalam van 10 ezer forintért vihető"

nickname Elküldve: 2014-03-01 20:49 Autóvásárlás

BarG írta:
nickname írta:
leroyclub írta: Erről mi a véleményetek?


Szerinted mennyire reàlis ez az àr egy valos elöéllettel, jol karbantartott autóért ?


Esetleg el akarja adni és nem hónapokig nézegetni a hirdető oldalon?


Aha persze.

nickname Elküldve: 2014-03-01 17:02 Autóvásárlás

leroyclub írta: Erről mi a véleményetek?


Szerinted mennyire reàlis ez az àr egy valos elöéllettel, jol karbantartott autóért ?

nickname Elküldve: 2014-03-01 14:47 alufelni

Fortysix írta: Ha kb 1000 km-el ez előtt voltak centírozva a kerekeim (alufelnin) és rendben is van a futás, de gumit szeretnék cserélni rajta, a cserekor újra kell centizni a felniket, vagy mehet fel, ahogy van?


Normális esetben, mindig újra kell centirozni.

nickname Elküldve: 2014-02-28 09:36 speciális szerszámok BMW-hez

dbtibi írta: Sziasztok ,

BMW szerszámkészletből hiányzik nekem pár tétel :
12-13-as kulcs
8-10-s kulcs
és az állítható csőrű fogó,
van valakinek esetleg ilyen pluszba aki jelképes összegért megválna tőle ?



Fogo van 2000 Ft ennyibe került nekem is. ha kell a tied

nickname Elküldve: 2014-02-27 19:35 lámpa

krissz írta: Hol programoznák át? Illetve az izzót mennyire eszi?


Én programoztam át, nem tudom mennyi az izzó élettartama, nálam lassan egy éve így megy, de ha évente izzót kellene cseréni leszarnám azt a 2000 ft -ot

nickname Elküldve: 2014-02-27 15:04 lámpa

Tano írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Faceliftes E46-nál meglehet csinálni,diagnosztikál kell beállítani,de nem tudom melyik progival. Legális.


Facelift előttieken nem lehetséges akkor?


Én úgy tudom,hogy nem! Viszont itt majd valaki megmondja aki tutira tudja!


Nem is a FL ami számít, hanem a lámpamodul szoftververziója. Ha jól emlékszem valahol 2000 valamelyik hónapjától már tudják. Ki kell próbálni, ártani nem fog ha a régebbin is bekapcsolod, működni nem fog ha nem tudja.



Nekem is így van, továbbá ha sötétedik akkor automatikusan vált át XENON-ra

nickname Elküldve: 2014-02-25 13:39 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

YELLOW írta:
nickname írta: Ha valakinek kell, normális ajánlat keretei közt el lehet vinni

EONON GM5150

Nekem nem jött be, úgyhogy megy bele, a 16:9 OEM rendszer.



A feléből mennyit engedsz, és hasonló életképtelen ajánlatok nem érdekelnek, kérek mindenkit ne is fárasszon vele.

Technikai adatok : A link neve

Új ára: 128.000 Ft - volt vámmal áfával.
2 hete van kb használva
nem karcos, nem rossz,tökéletesen működik, jelenleg autóban kipróbálható.
2 év gyártói garancia van rá (bár a visszaküldés az egy picit macerás tevékenység)


mennyit engedsz a negyedéből?
priviben leírhatnád, ha itt nem akarod, hogy mi az ami miatt nem jött be, vagy mi nem jött be rajta.


Egyszerűen,nem felel meg az ÉN minőségi elvárásaimnak. nem tetszik a felülete, a hangja, a képernyő tükröződése.

Számomra az integráltság volt a legfontosabb tényező, azon belül pedig a BLUETOOTH, de inkább veszek egy Új BT4.0 kompatibilis ULF modult, és akkor a régen megszokott telefonálási hang minőséget kapom.

nickname Elküldve: 2014-02-25 13:19 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Ha valakinek kell, normális ajánlat keretei közt el lehet vinni

EONON GM5150

Nekem nem jött be, úgyhogy megy bele, a 16:9 OEM rendszer.



A feléből mennyit engedsz, és hasonló életképtelen ajánlatok nem érdekelnek, kérek mindenkit ne is fárasszon vele.

Technikai adatok : A link neve

Új ára: 128.000 Ft - volt vámmal áfával.
2 hete van kb használva
nem karcos, nem rossz,tökéletesen működik, jelenleg autóban kipróbálható.
2 év gyártói garancia van rá (bár a visszaküldés az egy picit macerás tevékenység)

nickname Elküldve: 2014-02-23 11:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta: Mert Magyarországon vagyunk. Még hozzá tartozik a történethez, hogy kb. háromnegyed év múlva beidéztek tanúnak, hogy akkor pontosan mi történt. Nem volt bonyolult, lenyomtam a buy now gombot...
Utána mondták, hogy a márkakereskedők "védik" a piacot, mert az volt a hú de nagy kérdés, hogy autószerelő vagyok-e... Nem is értettem miért kérdezik. De felvilágosítottak, hogy szegény márka kereskedőknek milliókért kell megvenni a diagnosztikát, meg a szoftver és nehogymá egy kis fusi műhely meg tudja nézni a u.a tized áron...
Szóval elkobozták, és örülhetek h nem b@sztak még meg...
Hungarisztán
ui
Ja én kínából rendeltem.... utána UK és az ugye simán eljött

nickname írta:
mmike írta: Na ezt kobozta el tőlem a NAV... Mert rajta van a béjemvé logo...
nickname írta: Na rendeltem kíváncsiságból egy ilyen kis játékot.

Elég ügyes, átgondolt kis szerkezet.





Miért bontották ki egyáltalán a csomagot ? mikor bőven limit alatti tétel.




azért valahol, teljesen igazuk van.

Egyébként ezek az utánagyártott lomok, soha nem lesznek olyan jók mint a professzionális gyári egységek.