gzu11 írta:
nickname írta:
gzu11 írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet:
Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.
nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.
Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.
Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.
Szemy
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...
Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...
Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.
Persze, hogy nem...
Én mikor vettem, az eladó, előző nap cserélt benne stabilizátor rudat (őszintén bevallotta)...
Nem fizettem neki többet, sőt még akkor is alkudni akartam...
Stabilizátor rúd 1 pár kb 8 ezer forint. 1 garnitúra gumi 100-200 ezer közt mozog átlagban.
Azt tudom hogy a magyar tényleg pofátlanul alkudozik, ezért is nem foglalkozok már autó kereskedelemmel, mert egy idö után nem bírtam a sok istenbarmát.
Kb két hete adtam el az SLK mercimet, megállapodtam egy sráccal telefonon, hogy bajáról jön fel és nem akar szart venni. "mondtam neki hogy az egyik lámpán van egy kőfelverődés, amire azt mondta nem gond látta a képen az nem befolyásolja a megállapodott vételárat" Mondtam neki bevisszük a szervizbe ha gond van az autóval én fizetem az állapot felmérést, és az útiköltségét.
2 nap múlva jött, bevittük a KÁRPÁT utca MERCEDES -be átnézték az autót nem találtak semmi hibát, mondtam neki hogy akkor írjuk meg a papírokat fizet és mindenki megy a dolgára.
Ekkor elkezdi hogy ö 150.000 forinttal kevesebbet ad az autóért mert a lámpa csere ennyibe kerül. Na ekkor elpattant az agyam kifizettem az állapotfelmérést beültem az autóba és egy szó nélkül otthagytam az embert. 15 perc múlva hív telefonon hogy akkor mégis megadná azt az összeget, megköszöntem neki hogy feljött és leraktam a telefont. Persze másnap egy szlovák srác az eredetileg hirdetett áron szó nélkül elvitte.