nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-11-30 20:46 Szívócsonk-pillangószelep

kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?

nickname Elküldve: 2013-11-30 07:14 320d Motor

ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



HA motortartó bakot CSERÉLSZ, akkor a váltó tartó bakot is cseréld.

nickname Elküldve: 2013-11-29 14:39 320d Motor

Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!



Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Szerintem add el, bár a motor tartó bak elöregedése, elég sok káros rezgést tud okozni.

Nekem tűnik nagyon zajosnak a DIZEL.

nickname Elküldve: 2013-11-28 16:16 Segítség!!!

ateszka86 írta: hello hello! nincs valakinek vmi ötlete arra h a bal lámpám búrájának az egyik odahúzó füle letörött fent...és most sztem azért mert így nem tudja odafogni eléggé, bepárásodik a lámpám (( nincs vmi megoldás erre?


Ha az Átlátszó plexi bura tört el akkor vegyél újat, ragasztani nem nagyon lehet.

nickname Elküldve: 2013-11-28 11:20 Autóvásárlás

[quote="devility"]
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.



Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele.


Gyárit vagy után gyártottat ?

nickname Elküldve: 2013-11-28 11:18 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

csbalu írta:
nickname írta: Na elkezdett formálódni



HAJRÁ!!!!



Már csak a csatlakozó tüskékre várok, meg az AUX connectora és kész mehet az autóba.

nickname Elküldve: 2013-11-27 21:02 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Na elkezdett formálódni

nickname Elküldve: 2013-11-26 19:09 Üzemanyag minõsítés és átverések!

YELLOW írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.




már egy ideje én is agyaltam, hogy kipróbálom az OMW-t, de mondom kérdeztem a maszek Agip kúton több eladótól is, MOL-os anyagot visznek hozzájuk is. hétvégén 15Ft mínusz/liter, meg most már csak 3-4 Ft-tal olcsóbb mint itt helyben a shell, mol, de tényleg nem volt gondom azzal az anyaggal, amit én magam sem gondoltam volna. de most a shell-lel szerintem megjártam vagy nem tudom. asszem egy darabig megint nem fogok ezt tankolni.


A MAXX MOTION "pestre" 100% hogy a bécsi finomítóból hozzák közvetlen. Még az átfejtés is zárt rendszerbe történik. Persze 40-50 forinttal drágább is.

nickname Elküldve: 2013-11-26 17:14 Üzemanyag minõsítés és átverések!

MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.


nickname Elküldve: 2013-11-26 14:21 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

kempelen írta:
nickname írta: Üdv

Valakinek van valami hasznos információja hogy a BM54 rádiómodul, audió kimenetét hogy belekötni a HARMAN KARDON "gyári" erösitöbe


A BM54 hangszóró kimenete megy bele a HK erősítőbe és onnét a hangszórókhoz.

Az online WDS is tartalmazza a bekötést, de ha nem találod, estére belinkelem ide.



Ha ráérsz megköszönném



nickname Elküldve: 2013-11-26 14:14 Autóvásárlás

hancurozo írta:
Superpippo írta:
Pocses írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Ennek a belsejét nézzétek meg!Akkor szétmállót belűekben hány km van?
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Sose mondanák meg,hogy 526 ezer van benne. Ezt is behozza majd valami nepper aztán kidobja inkább a vezetett szervizkönyvét, beállítja órát 200ra és eladja búsás haszonnal valami madárnak..


Hát nem az tuti. Lehet az enyémbe is ennyi van. Igazából annyit mondott a szerelő vagy nagyon jó munkát végeztek a visszaírással, hogy mindenhol egyformát lát, vagy tényleges az óraállásom.
Aminek ugye most már abszolúte nincs is jelentősége mert az enyém.


Benzinest is pörgetik,de nem annyira mint a Dieselt. Benzinessel nem mentek, mennek annyit mint egy Diesellel.Aki sokat megy az vesz Dieselt.Évi átlag kb 10-20ezer a benzines reális futása a diesel meg szerintem minimum 25 ezer/év -től indul.Ezek csak az én meglátásaim.


Csak 1-2 autó rengeteg km-el (csak azért, hogy hogyan néznek ki a keveset futott autók:
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st



200-300 ezer kilométer ezeknél az autóknál nem sok, ha megfelelően szervizelték.

Hamarabb vennék egy szervizkönyves 300K futott autót mint egy 150K futott előélet nélkülit.




nickname Elküldve: 2013-11-26 12:14 Autóvásárlás

Szabi81 írta: Sziasztok,

valaki nézte már ezt az autót élőben? Vagy tudtok róla bármit?

Előre is köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-7343410


Külföldről hozták, sokat nm tudhatunk róla

nickname Elküldve: 2013-11-25 20:03 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Üdv

Valakinek van valami hasznos információja hogy a BM54 rádiómodul, audió kimenetét hogy belekötni a HARMAN KARDON "gyári" erösitöbe

nickname Elküldve: 2013-11-25 19:17 Klímavezérlõ hiba

MattPryme írta: Hello!
Olyan problémám lenne, (digit klíma e46) hogy hol van hol nincs belső fűtésem semmilyen beállításban nem működik, mikor véletlen szerűen beindul akkor gyengén vagy maxon fúj. A sünit kicseréltem egy "újra" de változatlan minden, segítséget kérnék mi lehet az ok amiért nem működik.



.


nickname Elküldve: 2013-11-25 17:54 Társalgó

hancurozo írta: szotakdavid.
Lassan talán lehet csapatni Dobogókőn.
http://www.hir24.hu/belfold/20...dobogokon/


Na akkor lesz is pár TK -s autó a környéken.