nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-11-25 17:12 BMW Tolato kamera

Sziszi113 írta:
nickname írta:
Sziszi113 írta:
Tano írta:
Sziszi113 írta:
Hmm... Na most összezavartatok. A műszerfalon a középen lévő órától balra van egy kijelzőrész, ami pl. mutatja, ha nyitva van az egyik ajtó. Tolatásnál ott felvillant az autó ábrája, ugyanaz, mint a nyitott ajtó-jelzőnél, és a hátsó sarkánál, ahol volt valami, egy kis piros izé jelezte, hogy ott valami közel van.
Lehet összekevertem a dolgokat, mentségemre legyen mondva, nő vagyok, és a családban senkinek nincs BMW-je...

Üdv,
Sziszka


Az nem a tolatóradart jelezte, hanem azt, hogy az az oldali tolatólámpád ki van égve.


Ne viccelj már... nem is vagyok szőke...
Nem tudok ezeknek utánanézni sajnos, mert a neten nem találtam pontos leírást. Amit találtam, ott máshogy néz ki a műszerfal. De a tolatólámpám nem volt kiégve...


Melyik világított ?








A hátsó jobb és bal piros, felváltva, de nem amikor hátramenetbe tettem, hanem amikor már elkezdtem tolatni.
Ha ez komolyan a lámpa kiégését jelzi, elolvasom a full user guide-ot amit találtam...


Akkor kontakt hiba volt, a világitásnál.

nickname Elküldve: 2013-11-25 16:56 BMW Tolato kamera

Sziszi113 írta:
Tano írta:
Sziszi113 írta:
Hmm... Na most összezavartatok. A műszerfalon a középen lévő órától balra van egy kijelzőrész, ami pl. mutatja, ha nyitva van az egyik ajtó. Tolatásnál ott felvillant az autó ábrája, ugyanaz, mint a nyitott ajtó-jelzőnél, és a hátsó sarkánál, ahol volt valami, egy kis piros izé jelezte, hogy ott valami közel van.
Lehet összekevertem a dolgokat, mentségemre legyen mondva, nő vagyok, és a családban senkinek nincs BMW-je...

Üdv,
Sziszka


Az nem a tolatóradart jelezte, hanem azt, hogy az az oldali tolatólámpád ki van égve.


Ne viccelj már... nem is vagyok szőke...
Nem tudok ezeknek utánanézni sajnos, mert a neten nem találtam pontos leírást. Amit találtam, ott máshogy néz ki a műszerfal. De a tolatólámpám nem volt kiégve...


Melyik világított ?






nickname Elküldve: 2013-11-25 13:50 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

mlaller írta:
zuziq írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
Streetpunker írta:
Romke írta:
Streetpunker írta: Sziasztok,
új vagyok a fórumon szóval elnézést ha már ilyen volt Hamarosan egy BMW vételét tervezem, és nagyon gondolkodom rajta hogy milyen plusz védelem kellene még bele. Valami gps/gsm vevőn gondolkodom, találtam is egyet, de mivel nem értek hozzá szükség lenne a véleményetekre!

Link

Szerintetek? Azért is szimpatikus, mert kicsi, nem drága, és jól elrejthető.


Hasznosságilag, kiegészítő megoldásnak teljesen jó! Igaz, hogy vannak hírek, hogy tudják blokkolni ezeket a szerkezeteket. De komolyan ilyenekre nem készülnek fel lassan a gyártók???
De egy végszükségi megoldásnak jó, ahogy az előttem szóló is írta sok kocsit visznek egyből külföldre akkor pedig, ha időben cselekszünk akkor jó!


Köszi, megvettük pénteken végül is ezt a típust! Nagyon pontosan mutatja, hogy merre is jár az autó Elég komoly megnyugvás van bennem, igaz nem tudom pontosan miért, valószínű a bizalom, hogyha viszik akkor is előkerülhet! DE NE vigyék de a lényeg hogy eddig teljesen megvagyok vele elégedve! A gyártó elmondta, hogy hova is érdemes a leginkább rejteni és ott nem találják meg egyhamar (ha nem haragszotok nem írom le ide hogy hol van )


sorry,de én úgy tudom 1 felkészült tolvajnak van árnyékolója ,antenna amit szivargyújtóba
dug bele,és hatástalanítva van a gps egyből.


A lényeg, hogy ő nyugodtan alszik valamirevaló tolvaj,nem is ül be kocsiba blokkoló nélkül.


Hát igen... haver faterja vett egy ilyen cuccot hogy az óráin ki tudja lőni a mobilokat... 100 K volt és mindennemű rádiósugárzást kilőtt...(hogy most gps kilövi e nemtom) A kocsit nem tudtuk kinyitni távirányítóval ha a közelben volt..



Sziasztok!
most olvastam a topic-ot. én is hallottam már sok helyről, hogy aki már autótolvajlásra adta a fejét, annak van ilyen árnyékolója, de kiegészítő megoldásnak nem rossz egy ilyen nyomkövető. Azt szokták tanácsolni, hogy aki komplett védelmet akar, az elektronikus és mechanikus védelemben is gondolkodjon (bár ez meg többe kerül).


Egy jó rejtett kapcsoló , és eldugsz valahova egy mobil telefont. Ennél többet nem nagyon tudsz tenni.

nickname Elküldve: 2013-11-25 12:14 Társalgó

Pocses írta:
PBazsi írta: Sziasztok,

bocsi, ha már van ilyen topic, de a fagyállófolyadékkal kapcsolatban kérdeznék, h. pl. a hűtővízhez mennyit kell hozzáadni (rátölteni)?

Köszi,


Először is mérd meg mennyi a fagyálló foka. Ha szükséges eressz le belőle és tölts utána töményet majd mérd meg. Ha -30 fokra beállítod az már jó. Ne felejtsd el légteleníteni feltöltés után. Mindig legyen fagyálló benne mert korróziógátló is egyben, mint a sima deszt.víz. Bár ugye hivatalosan olvasni olyat fórumokon, hogy nyárra cseréld le csak tiszta deszt.vízre.



Ez baromság hogy le kell cserélni a BMW 2-4 év csere periodust ír elő ha jól emlékszem. "de majd megnézem a szervizkönyvbe

nickname Elküldve: 2013-11-25 10:36 Motorolaj

batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.



nickname Elküldve: 2013-11-25 07:49 Üzemanyag fogyasztás

Dizel autó üzemeltetéssel kapcsolatos legfontosabb, szabályok


1. Közepes és hosszabb használat után, a leállítással várni kell !!!
2. Olaj csere legalább 10-11 ezer kilométerenként, minden második alkalommal JÓ MINŐSÉGŰ üzemanyag szűrő cseréje erősen javasolt.
3. Száraz időszakban erősen poros helyen történő használat után a légszűrő csere erősen javasolt.
4. ELVIEKBEN a kartergáz szűrőt is célszerű lenne minden második olajcsere ciklusnál cserélni.
5. Üzemanyag minősége CR motor esetében nagyon fontos !!!
6. Na és persze az alap dolgok hogy hidegen nem ütjük vágjuk az autót.
7 Motorolaj jó minőségű legyen



nickname Elküldve: 2013-11-25 07:14 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Gondolom te is 0km-el vetted és holt biztos vagy abban, hogy nem is volt eddig sosem hozzányúlva!
A ki tud nagyobbat mondani estével szórakoztassa itt egymást az a pár ember akinek most hirtelen mindenkinek 300e km feletti hibátlan dízel autója lett!
Szerintem minden BMW szerelő lehúzhatja a rolót, mert itt minden autó hibátlan!



mindkét autó 100% ban ellenőrizhető szerviz múltál rendelkezik, azért bátorkodtam a saját esetemet felhozni példának.

Persze hogy rengeteg szar van belőlük, mert a nagy része már szétfutotta a lelkét a második harmadik vagy sokadik gazdák meg ütötték vágták vagy szartak a szervizelésre.

Ezért szar a dízelek nagy százaléka. "nameg azért előfordulnak konstrukciós hibák is.

nickname Elküldve: 2013-11-24 21:00 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.

nickname Elküldve: 2013-11-24 14:30 BMW Tolato kamera

Sziszi113 írta:
Tano írta:
Sziszi113 írta: Sziasztok!

Kb. 2 hete vagyok egy 2002-es E46 boldog tulajdonosa. Amikor átvettem, a PDC működött, bár nem tudom biztosan, hogyan kell működnie, nem pittyegett, csak a műszerfalon világított ki az ábra, hogy valamihez közel mentem. A csomagtartó fedélen levő jobb oldali világítás nem volt jó, javította egy villamosságszerelő, el volt törve a vezeték. Kb. Azóta nem működik a PDC egyáltalán. Ismerőseim szerint állítólag kikapcsoltam.
Meg tudjátok mondani, hogy a csomagtartó fedélben levő vezetékeknek van-e köze a PDC-hez, hogyan kellene a PDC-nek működnie, és valóban ki lehet-e kapcsolni? (Hogy?)
Segítségeteket előre is köszönöm!

Sziszka


Akkor elötte sem működött megfelelően, mivel ez sípolni fog szakaszosan (műszerfal alatt van a hangszórója) majd egyre sűrűbben ahogy közeledsz valamihez. Nem tudom FL-esben jelez-e a műszerfalon, de FL előttiben nekem nem jelzett, csak hang volt. A WDS-ben olvasgatva szerintem nem kellene hogy ott jelezzen.
Diaggal ki lehet kapcsolni hogy ne sípolgasson stb., simán nem fogod kikapcsolni.
Aktiválni a sebváltón lévő kapcsoló aktiválja, ami a tolatólámpát is kapcsolja. Mivel ez is a csomagtérfedélben van, így elképzelhető, hogy annak a vezetékeivel lehet valami gubanc, és emiatt nem kap jelet a PDC-d sem.
Diaggal le is tudjátok tesztelni a PDC-t.


Köszönöm szépen! Akkor megnézetem szakival.


Mi világított neked a műszerfalon ???? amire azt mondták PDC ?

nickname Elküldve: 2013-11-22 11:14 Autóvásárlás

Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402

nickname Elküldve: 2013-11-22 09:33 Üzemanyag fogyasztás

Bima írta:
toki24 írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
Bima írta:
nickname írta:
m_attila írta:
haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...


20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.

Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal



hello!
az enyém 20d 150le városban 6.2 l
városon kívül 100 km/h 4.9 l
pályán 140 km/h 5.2 l

igaz meg van chippelve, egr lekötve



egy 150 lovas 20d M47n nem 6.2 eszik városba
fogadunk?
feldobom a forgalmim


Én is feldobomHa valaki elfogult az autójával az Én vagyok ,de városban bizony 8,5 -9 lityi



ÉN is tartom a 20D városi fogyasztását sokat használom városba 7,5 -8,5 közt ír ki a komp is. 195\65 r15 gummával(téli)



Nem akarok veszekedni, de te tankolod a kocsimat vagy én?! Nem a bc alapján mondom a fogyasztásomat, hanem rátankolással. Igaz nem kell hegyet másznom vele, egyenes úton haladok és korábban indulok, hogy a reggeli dugót elkerüljem. A zöld hullám is a segítségemre van. Tehát szerintem a körülmények ideálisak és így a 6.2-es fogyasztásom.
Megjegyezném, hogy chip előtt télen kb. 9.5 litert evett városba. A mostani szuktyos időben úgy, hogy indulás előtt hagyom járni míg elszívok egy cigit, így sem megy 7 fölé.


Ha pécsen vagy nem vitatkozok veled, de Budapesten ezt az értéket nem nagyon tudnád hozni.

Ámbár a fogyasztás ugye sok mindentől függ, kerék méret, domborzat, időjárás, és személyi kompetencia stb.. stb..

nickname Elküldve: 2013-11-21 22:17 Üzemanyag fogyasztás

m_attila írta:
haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...


20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.

Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal

nickname Elküldve: 2013-11-21 20:59 Autóvásárlás

BarG írta:
jlaci74 írta: Na, hogy kicsit csituljon a lincshangulat és hogy minden jövőbeli autóvásárlót jól összezavarjak íme két kép egy 230 000 km-t futott e46 kormányáról és üléséről .
( német tulajtól, +szervizkönyv , +szervizszámlák )




Félreértés ne essék, tudom, hogy sok mindentől függ a fenti elemek kopása, de valahol mégis elgondolkodtató , hogy mennyi a valós km a kereskedésekben álló 180-200e. km-es de szervizmúlt nélküli e46-okban ...



Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.

Egyre jobban bosszant, hogy nincs szervízkönyvem. A 150e-es szervíznél vettem észre, hogy hiányzik a kistáskából, amiben a doksik vannak. A tetű bmw magyarország meg nem hajladó semmit se tenni az ügyben. A sok parannoid vásárlójelölt - lásd itt a hozzászólásokat - meg elképzelhetetlennek tartja olyan autó vételét, aminek nincs szervízkönyve.


A vásárlónak az ÁR a lényeg le se szarja a szervizkönyvet.

nickname Elküldve: 2013-11-21 19:08 Autóvásárlás

ateszka86 írta: hellooo. olyan kérdésem lenne, h az e60 diesel mennyire megbízható,szervizigényes stb? vagy inkább e39?


Az E60 elég szerviz igényes autó, talán a FACELIFT utáni kevésbé (2007- )

de az e39.hu mindenre részletes kielégítő választ fogsz kapni.

nickname Elküldve: 2013-11-21 17:59 Autóvásárlás

szotakdavid írta: Ez mi és miért van tojás kormány benne???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7415556


Kérdezd a YELLOW -t ö megmondja a tutit, nem is értem miért nem tőle kérdezted elöször