nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-08-07 22:04 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Most az egyszer egyetértek veled

nickname Elküldve: 2013-08-07 18:25 Autóvásárlás

Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.

nickname Elküldve: 2013-08-06 20:27 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta: Még annyi hogy a jelenlegi csere érett betétek: EBC GreenStuff
Nemigazán vagyok megelégedve velük


Szerintem a TEXTAR betét egy jó alternatíva.

nickname Elküldve: 2013-08-02 18:42 Társalgó

woomen írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Reggel felhívtam -csak kíváncsiságból- a BMW márkaszervízt (Magisz Kft - Debrecen), hogy mégis milyen árban árulhatják a kis apró kiegészítőket a kocsihoz (szőnyegpatent 51478243734 - hozzá alátét 51471881521, belső díszléc felfogató a műszerfalon -a piros színű- 51458266814, és a csomagtérbe egy pöcök ) a netes árakahoz képest.
Kis tételekről van szó, nem akartam vele zaklatni senkit, vagy bontóban keresgélni, melyikben mi nincs eltörve, de óvatosan vedd ki nehogy eltörjön ...
Kicsit félve telefonáltam, gondoltam vagy valami beképzelt hülyegyerek lesz - kivagyok-mivagyok a BMW-nél dolgozok - vagy olyan árakat mondanak hogy felírom az árat és megköszönöm a segítséget.
Meglepődve tapasztaltam, mikor mondtam a srácnak hogy cikkszámaim is vannak (-Na azok nagyon jól jönnek, felkészült vagy ...) hogy nagyon segítőkész, ebből ennyi van, de ha több kellene akkor szólj és átkérem a nyíregyházi szalonból ... .
Felírtam amiket mondott, majd megnéztem az árakat a neten, pár Ft volt csak a különbség a net javára (+ a szállítási költség).
Visszahívtam a srácot mondtam neki mik kellenének, oké ezeket átkérem ... ebből van annyi, kérdeztem mikorra jönne meg, holnap lehet de inkább jövőhét eleje, mondtam semmi baj, annyira nem égető egyik sem.
Egy órája hívott a srác, megvan minden mehetek érte , ha nem tudok ma, esetleg csak szombaton, akkor kiszámlázza és a szomszédos szalonban át tudom venni a számlával a cuccokat

Kellemes meglepetés volt , nem gondoltam hogy ilyen kis apróságokkal kapcsolatban is készségesen segítenek, és nincs nagy árkülönbség a netes árakhoz képest.





az ilyen dolgokat érdemes szalonból venni, mert anniyra kis árú termék, hogy sok különbséggel nem árulhatják. itt jobban észrevenni, mint egy 20 ezer ft-os terméknél. szóval iylen kis mütyöröknél inkább szervíz.


Örülnek ha eladnak valamit, csőd szélén áll a cég. Magánhitelből finanszírozzák a működést. Haverom ott dolgozik, már 2 hónapja nem kapott fizetést, minden csak ígérgetik, de semmi.


Ezt az állításod mire alapozod , mert nagyon nem stimmel ???

nickname Elküldve: 2013-08-01 22:02 Üzemanyag fogyasztás

zoliika írta: Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával


Teljesen reális beszámoló

nickname Elküldve: 2013-08-01 07:44 Heeelp...!

majdnem írta:

Sziasztok!
Faceliftes nem memós nem ülésfütött alap coupéba 2004 ből mennyire lenne bonyolult vagy nem beépiteni egy memós fütött ülést??
Köszi előre is..





60-70 ezer.

Üléshez van komplett mechanikám, csak a kapcsoló panelek kellenek hozzá


nickname Elküldve: 2013-07-31 21:20 Motorolaj

m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


Motorkiszerelés - főtengelycsere?



2009 .1 elöttiekben elvileg kell(ene) főtengelyet is cserélni!

2009.1 után már csak láncot





Ez a 163 lovas motorokra vonatkozik ?

nickname Elküldve: 2013-07-30 17:41 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta:
nickname írta: Na sikerült végre egy fogyasztási tesztet csinálnom.

Üzemanyag: OMW MAXX MOTION
mennyiség: Tele tank első kattanásig
Kerék méret: 18" 225/40 Gumival
Motor : M47N /150 le
Porlasztó állapota: közepes
Olajcsere :Félidőnél


Budapest közigazgatási határain belül közlekedve, normális átlagos tempóban. Kisebb nagyobb dugókkal.

Az eddig megtett 756 km - a megtehető kilométer számláló szerint elviekben még 104 km -t lehetne menni.








Peste simán reális a 8-10literes fogyi a 20d-től.


Azért ha 9-10 litert kajálna , fel gyújtanám

nickname Elküldve: 2013-07-30 17:00 Üzemanyag fogyasztás

Na sikerült végre egy fogyasztási tesztet csinálnom.

Üzemanyag: OMW MAXX MOTION
mennyiség: Tele tank első kattanásig
Kerék méret: 18" 225/40 Gumival
Motor : M47N /150 le
Porlasztó állapota: közepes
Olajcsere :Félidőnél


Budapest közigazgatási határain belül közlekedve, normális átlagos tempóban. Kisebb nagyobb dugókkal.

Az eddig megtett 756 km - a megtehető kilométer számláló szerint elviekben még 104 km -t lehetne menni.




nickname Elküldve: 2013-07-27 12:58 Társalgó

kbalint írta: Ezt lessétek meg....
Nem kell ide semmi műhely, se kompresszor
Festés.. mester fokon


Ez nagyon ott van.

nickname Elküldve: 2013-07-21 22:22 Motorolaj

[quote="jlaci74"]
anubisz írta:
viktor írta:
YouTube videó

Már ismerjük ezt a videót, Most keress olyan BMW amibe 400 fokon ég az olaj. Ennyi erővel 1000 fokra is felmelegithete volna.


Így van.
Marhajó videó , csak semmi értelme. Nem életszerű.
Nincs motor amiben 40 percig 400 C°-os olaj van...
Általában 100 C körül van az olaj hőmérséklete, nagy terhelésnél 150 C körül, ráadásul keringetve , hűtve van folyamatosan.
( Mondom ezt pártatlanul a videóban szereplő olajok gyártmányát illetően. )



főleg hogy a BMW dobozban is castrol van.

nickname Elküldve: 2013-07-21 08:10 Futómû és hibái

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?




Hihetetlen, ez a viselkedés már kezd tényleg nagyon káros lenni a fórumra.

nickname Elküldve: 2013-07-20 21:44 Társalgó

anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.



Nem értem nekem soha nem volt probléma, a lámpamosó spricnivel.

nickname Elküldve: 2013-07-17 20:14 Motortartó gumibak

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: úgy néz ki befosott az egyik tartó bak.
célszerű párban cserélni?
gyári gumis olajos izés, vagy poliuretán esetleg ebből is?
időben mennyi kb kicserélni? szerelés ára kb mennyi lehet?


Ahhoz képest hogy nem használod az autód mindig cserélsz rajta valamit

Csak gyárit a kettőt egyszerre kell cserélni , és célszerü akkor a váltó tartó bakot is cserélni



hát lehet már régebb óta is kellett volna cserélni. ahhoz képest alig cseréltm még rajta valamit. szerintem lehet már egy ideje kivolt a bak. csak eddig senki nem említette, meg korábban is kérdezősködtem a témában, mert gyanús volt, de amiket írtak, annyira vészesen nem produkálta. sőt az alapján nem mondtam volna. ezek pont olyan dolgok, amiket az idő esz meg nem a km. ráadásul néha odaküldöm neki a nyomatékot
de akkor ezek is olajjal vannak töltve?


nem, valami speciális zselés anyag

nickname Elküldve: 2013-07-17 18:34 Motortartó gumibak

E30Andras írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis tanacsra lenne szuksegem... Ritkan hasznalom az autot mostansag, tegnap vettem elo eloszor ebben a nagy melegben, azt vettem eszre, hogy nagyon eros az alapjarati rezonanciam, olyannyira, hogy amikor gurulas kozben kiveszem uresbe, hallhatoan a kipuff veg (ami nem gyari) hozzaer a hatso lokoshoz.

Na most, akkor volt ilyen tunet egyuttes, amikor bakot kellett cserelni kb masfel eve, 25e km-rel ezelott, igy eros ketsegeim vannak, hogy megint a bakok mentek tonkre. Vagy megis? Vagy mi okozhatja az alapjarati remeges erosodeset meg?


Nekem a múlt héten szakadt szét a jobboldali(fogkő, vesekő,epekő leszedésre ajánlom), mindkettőt kicseréltetem, 6000.-kesh volt anyagmunkadíjcakk-pakk.


A nem gyárit elég gyakran kell cserélni a gyári 60-90K km kibír