nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-05-05 18:05 Tolató radar

dbtibi írta: Sziasztok,
kellene egy kis segítség:
most vettem a járművet és nincs benne tolatószenzor, 3ajtós autó után még meg kell szokni, mekkora is a hátulja a csomagtérrel. Nem szeretném sem a sajátomat sem a más autóját összetörni, így tolatószenzorban gondolkodtam. Úgy gondoltam a hátsó lökösben lévő műanyag csíkot vásárolnék, amiben van hely a tolatószenzoroknak és ebbe raknék bele egy utángyártott 7-8eFt-os tolatóradart(valahol olvastam itt, hogy nem is olyan rossz és még visszajelzője is van)
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/o/74.png
a képen a 6-s darabot lehet szerintetek külön vásárolni pl. bontóban, vagy csak a lökössel együtt(jól gondolom, hogy az fog kelleni nekem ?
Köszi előre is


Nem biztos hogy az utánagyártott bemegy a gyári helyére, de ha sokáig könyörögsz egy bontósnak biztos ad egyet.

De gyári PDC Szett szokott lenni olyan 25-30 ezer környékén.

nickname Elküldve: 2013-05-04 21:39 elektromos ablakemelõ_

Atesz írta:
nickname írta:
Atesz írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne, hogy a kocsimba csak elől van elektromos ablak. Hátra lehetséges utólag beszerelni? Esetleg valaki csináltatott már ilyet? És ha igen hozzávetőlegesen mennyibe kerül?

Előre is köszönöm!

Atesz


Egy 50e forinttal minimum érdemes számolni.

Ami kell

Hátsó ajtó kábelköteg
Hátsó ajtó kárpit
hátsó elektromos emelő szerkezet
Grund modul.



Az elektromos dolgokat értem.Hátsó ajtó kárpit? A régit nem jó visszaszerelni?


a réginél egy lyuk marad a tekerő helyénél, bár le lehet dugózni de esztétikailag ront az összhangból.

nickname Elküldve: 2013-05-04 21:21 elektromos ablakemelõ_

Atesz írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne, hogy a kocsimba csak elől van elektromos ablak. Hátra lehetséges utólag beszerelni? Esetleg valaki csináltatott már ilyet? És ha igen hozzávetőlegesen mennyibe kerül?

Előre is köszönöm!

Atesz


Egy 50e forinttal minimum érdemes számolni.

Ami kell

Hátsó ajtó kábelköteg
Hátsó ajtó kárpit
hátsó elektromos emelő szerkezet
Grund modul.

nickname Elküldve: 2013-05-04 15:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.


De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?

nickname Elküldve: 2013-05-04 13:43 Szívócsonk-pillangószelep

kbalint írta: Én hiszek nektek.
Ezek amiket írtam mind autószerelő szájából hangzottak el.
Nem kérdőjelezem meg senki tudását de szinte mindenki mást mond.

Az EGR-t nem a teljesítménynövelés hanem a szutyok lerakódásának megelőzése érdekében érdemes kikötni, legalábbis ezt mondták. Mivel a legtöbb kosz a visszavezetett kipufogógázból rakódik le, pláne ha kopottabb a motor vagy valami baja van és nem tökéletes az égés.

Örülök hogy rátaláltam erre a fórumra mert a problémáim 90% megoldódik CSAK azzal hogy olvasok és utánakérdezek a dolgoknak.
Szeretek tisztán látni ezért is írok ide olykor jó nagy hülyeségeket is nyilván, amikre érdekel a korrekt válasz is.


Na igen ezek az über szerelők azok akik hülyék a dízelhez, csak valaki megmondja és vannak akik tagadják, az a kevés szerelő aki tényleg ért hozzá annak meg annyi munkája van hogy nem tudd újat vállalni.

nickname Elküldve: 2013-05-03 09:57 Multikormány beszerelése utólag...

jano62 írta: szia,mindenkinek a fiam beteljesitette a vágyát vett 1 BMW-t e-46 os compact ot.persze szerette volna hogy még jobb legyen,elkezdtük szépiteni,már ami tölünk telik,4águ kormány helyett3 ágú multikormány? naná!!a kölyök németbe dolgozik ott horribilis áron mennek ithon megvettem kivittem,kamionos lévén nem került sokba az út,beszereltük,minden vezetéknek megvolt a helye,persze hogy nem müködik,bement vele a szervizbe,könyörögtem neki türelem majd itthon,a szervizben 37 euróért bevizsgálták megállapitották nem jó benne a drót ki kell cserélni 150 euró,azt mondta a fiam egye fene következö héten visszavitte hogy csinálják meg,akivel megbeszélte az nem volt bent,ezek megcsinálták,a kölyök kifizette,átvewtte az autót,csak a légzsák müködik,megreklamálta azt mondták neki a kolléga csak ezt irta be ha kell a hifivezérlö is az még 300 euró,el is ment a kedve az égésztöl ráadásul az egyik parkolóba meg is húzták az autót,persze semmit nem hagytak ezek a becsületes németek


5000 Ft a multikormány kábel

nickname Elküldve: 2013-04-29 13:57 Kuplung__

Coyote írta: Szegény gépem nehéz időket él: házvásárlás, költözés, berendezés miatt bizony több száz km-t kellett megtennie tömött utánfutóval, illetve múltkor a feleségem fordját is el kellett vontatnom 50 km-re (hazavontattam mert leállt egy hülye hiba miatt).

Feltételezem, hogy a fenti kellemes "hatások" hálájaképpen elkezdett remegni a kuplung. Nem is kell benyomnom, menet közben ha picit ráteszem a talpam a pedálra, érzem, hogy remeg, valami ütögeti a tárcsát...

Az, hogy a kuplungszerkezetet cserélni kell, nem kérdés.

De vajon a kettőstömegű hibáját is jelezheti ez? Picit elkezdte rázni a kasznit alapjáraton, illetve reggeli hidegindításkor, amikor járok ki a garázsból, fura hang jön a váltó környékéről.

így látatlanban mit tippeltek?

Minimum 80.000 km került az autóba az utolsó kuplungszett vagy kettőstömegű csere óta, de inkább több.


???? Egy gyári kuplung szettnek minimum 200k ki kell bírni.

Egyébként kuplungot és kettöstömegüt célszerű együtt cserélni

nickname Elküldve: 2013-04-29 12:42 Üzemanyag fogyasztás

nickname írta: Na ma teletöltöttem a vasat jo fajta cefrével

Megnézem 100km után mennyit tudok rátankolni. "városi használat esetén"

Teljesen normális használat esetén.


Na ma letekertem a bűvös 100 kilométert

Erős dugós városi használat, normális használat mellett


Adatok

BMW 320D M47N2 205.00 Km

225/40 18" kerék

első kattanásig a kúton 6.95 L üzemanyagot tudtam rátölteni. "MAX MOTION üzemanyag"

nickname Elküldve: 2013-04-27 07:05 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
hil írta:
nickname írta:
Nem nagyon hiszem hogy 1 gyári tárcsa 240e km menne el



Szia!
Pedig igen, ha nem fékkel vezetik az autót. Az elsőt most cseréltem 220K-nál, a hátsó még marad. És még gyáriak.....
bye:hil



Elől az 5. készlet van fenn..... , csak hátul bír kimenni a világból.



Ezt miből döntitek el hogy még első gyári tárcsa van rajta, mikor nem egyetlen tulajdonosai voltatok az autónak.

nickname Elküldve: 2013-04-26 20:35 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
veszkoo85 írta:
BarG írta: Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!


hát egy első osztályú autóra egy harmad osztályú féket rakni,már ha igaz a profilod


Ez elég gyenge volt barátom, mert a Lemförder az első osztályú futóműalkatrészek forrása csak fékben minősültek 3-ad osztályúnak.

A profilom valódi, sőt azon nagyon kevesek egyike vagyok, akik szalonból újonnan gördítették ki a járművüket. Akkor még elit dolog volt E46 kupéba ülni, ma már zsák bolháért bárki beleülhet egybe. És ezeken az oldalakon a kocsi szervíztörténete is megvan precízen dokumentálva, ha valakit érdekel.




Nem nagyon hiszem hogy 1 gyári tárcsa 240e km menne el

nickname Elküldve: 2013-04-26 16:06 Üzemanyag fogyasztás

Na ma teletöltöttem a vasat jo fajta cefrével

Megnézem 100km után mennyit tudok rátankolni. "városi használat esetén"

Teljesen normális használat esetén.

nickname Elküldve: 2013-04-26 07:35 Business rádió kérdés

kyle16 írta: elénzést rossz helyre írtam és már meg is találtam a választ. még egyszer elnézést!!

sziasztok. olyan kérdésem van hogy ha kiveszem a gyári fejegységet és bele teszek egy másikat ami persze nem gyári akkor megoldható hogy a multis kormányon ugyanúgy tudjak zenét és hangerőt állítgatni? köszönöm.
üdv




Ha az adott típusú fejegységhez van "kormány vezérlő adapter (opcionálisan vásárolható) és a fejegység is fel van rá készítve, akkor korlátozottan az alapfunkciók vezérlésére alkalmas lesz.

nickname Elküldve: 2013-04-26 07:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta: NCS Expert
Car Key Memory


Szakadj már le a ckm-ről. Ott az NCS. Kiolvasod a kívánt modulból az fsw_psw-t. Szerkeszted manuálisan vagy az NCSDummyval bekapcsolgatod amit szeretnél és visszatöltöd a kész man fájl-t.


azt azért nem merem, mert pont attól félek, hogy elrontom

több féle megoldást láttam. amikor kiolvasod a read ECU gombbal, azt némely vidin mutatja, de azt nem is kell használni. kicsit megzavart.
illetve ami furcsa, hogy bármelyik modult olvastatom ki, az FSW_PSW fájlban mindig ugyanaz van. tehát mindig azt töltöd fel átírva, csak az nem mindegy melyik modulba.
na mindegy majd holnap átnézegetem még, aztán próba cseresznye.
kössz!


Ha ennyire kattogsz akkor rakd fel az SSS -t

nickname Elküldve: 2013-04-25 21:08 Mi lehet a baj?

csikben írta: 500km enként szoktam menni vele egy nagyobb ~150km es utat is. Az olajról csak ennyit tudok mondani, mivel nívópálca nincs, az iDrive írja ki a szintet, azon meg zöldben áll.

Az EGR tisztításnak utána kérdezek, lehet tényleg esedékes lenne.

Köszönöm!


EGR -el együtt a szívósort is érdemes tisztítani, söt egy megadott futás teljesítménynél a komplett szívósort kell cserélni. De erről bővebben az E39.hu van információ részletesen.

nickname Elküldve: 2013-04-25 21:03 Hûtõvíz

Tano írta:
YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.


WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".