nickname Elküldve: 2013-04-25 14:07 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.
Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.
Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin
a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.
MIÉRT IRKÁLSZ MEGINT BAROMSÁGOKAT !!!! A pofám leszakad rajtad, meg az állandó BAROMSÁG, írási kényszereden. Otthon nem hagynak megszólalni ????