nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-04-25 14:07 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.


MIÉRT IRKÁLSZ MEGINT BAROMSÁGOKAT !!!! A pofám leszakad rajtad, meg az állandó BAROMSÁG, írási kényszereden. Otthon nem hagynak megszólalni ????

nickname Elküldve: 2013-04-25 10:57 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Tano írta: Valaki meg tudja mondani a 99/09 előtti ülésfűtés készletben a kábelköteg számát, ami az üléstől megy a kapcsolókig és a vezérlőkhöz? Ezen a képen láthatóra gondolok. Sajnos ezt külön nem találom az ETK-ban, és más leírásban sem. Kapcsoló van külön, de egyszerűbb lenne a gyári kábelköteggel bekötni. Esetleg ha valakinek van ilyen eladó kapcsolóval, akkor jelentkezzen.




Wagustynál vagy a hantos ricsinél szerintem még van.

nickname Elküldve: 2013-04-25 10:56 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Padre323i írta:
ute107 írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.


Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S


Wallisban vettem mindkettőt.



én egyszer vittem márkaszervízbe, de amikor a rendszerből úgy választotta ki, hogy M42-es motor....
szóval mert wallis, még lehetnek hülyék


Ezt tudjuk, hogy mindenki hülye csak te vagy okos.

nickname Elküldve: 2013-04-23 09:45 Autóvásárlás

seatleon írta:
seatleon írta: Tanácsot szeretnék kérni
Ezt az autót néztem ki:http://www.hasznaltauto.hu/aut...nk-6768630
Kicsit félek tőle.Belgiumi,a km valós leellenőrizve.
Jelenleg seatleon autóm van hagyományos motorú 110 lovas díesel 225 000 km van benne.
Soha semmi baj nem volt vele.Ha tudnám hogy azzal sem lesz nem haboznék.
Mi várható, esetleg tapasztalat?
Előre is köszi.
seatleon




Elég fapados, de gyakorlati tapasztalata szerintem itt senkinek nincs a típussal kapcsolatban.

nickname Elküldve: 2013-04-22 18:12 Autóvásárlás

baleez írta: Sziasztok,
E46 vásárlás előtt állok. 2003-tól felfele keresek sedan, 20d motoros, jól felszerelt gépet. Ha van itt a fórumon eladó, mindenképpen érdekelne.

Illetve van-e itt olyan aki alvázszám alapján tud szervizinfót adni?

Előre is köszönöm!

Üdv
Balázs


Ha valaki megfizeti az enyém eladó

nickname Elküldve: 2013-04-21 22:08 Hátsó ülés - ledönthetõ

Zolee írta: Sziasztok,
Osztott, dönthető - sedanból származó - hátsó ülést mennyire macera berakni egy gyárilag fixtámlás sedanba? Egyáltalán megoldható a dolog? (gondolok itt arra h az utastér és csomagtér közti lemezt ki kell szedni, meg kell oldani az üléstámlák rögzítését, kioldását stb). Csinált esetleg már valaki ilyet? Köszi


Nem kezdenék bele a helyedbe, örült munka de megoldható "bár anyagilag nem lesz elhanyagolható.

nickname Elküldve: 2013-04-21 19:35 Belsõ

si3rrabravo írta: ah, ilyen kell nekem is! ez anyósülés felőli konzolfal?


Igen az

nickname Elküldve: 2013-04-21 19:13 Belsõ

Végre elkészült

nickname Elküldve: 2013-04-20 17:09 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

Köszönjük a mai napot mindenkinek aki jelen volt.

nickname Elküldve: 2013-04-19 20:02 Felni csere

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
anubisz írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:

Nyilván megszívtam, de ezzel már nem tudok mit kezdeni és én is biztos vagyok benne ,hogy tudott róla.. Meglehet ezt javíttatni szerintetek?
Ja és ez a gumi ereszti a levegőt kolléga azt mondta, telefonba hogy 0,7 bár kül szokott lenni és hetente fújta, de hogy csak a szelep szar..



ha ilyet megcsinálnak, akkor a tiéd is... kérdés, maga az alu anyag az egész felnit nézve, mennyira van elfáradva...



lehet h jó én nem tom mert nem értek hozzá de hogy én egy ilyet tuti nem tennék fel az biztos!


Most vagy én vagyok hülye a nethez, vagy mások nagyon okosak, de ha kérdezek valamit,akkor figyelem ki válaszol.Az ember ír, aztán se kép, se hang, a kérdező meg be van lépve. Lassan már, könyörögni kell, hogy bocsánat, had segítsek már.
Na akkor forrasztasson mindenki ahol tud. fél óra bámulás után meguntam. Tényleg vicc az egész.



Szia megy a gépem 0-24-be.
Várom a részleteket pm-be. Győr kb 100km.
Köszi előre.


szerintem ne kínlódj vele. én sem raknék fel hegesztett felnit. ha meg sok a 100km ezért, akkor tényleg hagyd. vagy keress egy sufnis aluhegesztő bácsit, aztán lesz ami lesz.


Félreértettél Yellow? Dehogy sok a 100km, szívesen megyek ennyit minőségi munkáért.


Akkor menj ide.
NON-STOP Gumi szerviz.
Budapest, XV., Szentmihályi út 68.
+ 36 1 307-3537
Keresd Madaras Attilát

Profi szakszerű csapat. "ha lebeszéled velük szerintem még megvárni is meg tudod"

nickname Elküldve: 2013-04-18 20:36 Társalgó

b_imi írta:
hetykepityke írta: halihó

Volna egy fura kérdésem!
Autó eladáskor előny, vagy inkább hátrány (gyanakvás, bizonytalanság stb.), ha frissen van polírozva a kocsi? Vágom, hogy totál szubjektív a kérdés és lesz aki leszól, de mégis érdekelne, mert nyáron valószínűleg eladom és mindenképp felpolíroztatnám eladás előtt.

Köszi!


Miért lenne hátrány?
Egyrészt könnyebb tisztítani, másrészt szebb is.
Ha valaki gyanakvó, visz magával egy rétegvastagság mérőt. Ezt a polírozás nem befolyásolja.


a pofám leszakad, hogy már a polírozás is gond lehet.

nickname Elküldve: 2013-04-18 06:33 Autóvásárlás

minimal írta:
Balu088 írta: Sziasztok!
Múltkor már kérdezősködtem nálatok az E46 tipussal kapcsolatban , nagyjából eldőlt hogy talán benzines lesz mégis a nekem ideális jelőlt.
Találtam 2 autót is , egy bezinest és egy dízelt. Még nem hívtam fel az eladót , bár nekem nagyon , gyanúsan olcsónak tűnnek valamiért... a km is meglehetősen kevés.....
automatáért nem rajongok de az ára miatt és ez életkor miatt nagyon csábító , de amiket olvastam fórumon az elműlt honapokban félek hogy pár szár ezret kéne még költenem rájuk
http://www.expressz.hu/bmw-320i-320i-45157704/
http://www.expressz.hu/bmw-320...-45363199/
Segítségeteket előre is köszönöm


800e-ért nem fogsz 2003-mas E46-ot venni vagy nem értem: 800e a keret vagy a 2003-mas E46?


Mind a kettő csaló hirdetés, "mesék nincsenek"

nickname Elküldve: 2013-04-15 19:58 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


YELLOW Orákulumot kérdezd,ö 100% ra tudja a tutit.

nickname Elküldve: 2013-04-14 21:39 Autóvásárlás

Umberto írta:
BarG írta:

Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.



Oké én ezt értem, de azért írtam hogy 80%-nak nincs rá szüksége mert szerintem az emberek ezen csoportba tartozó része soha az életbe nem fog annyit menni egy évben hogy megérje neki

De! ennek ellenére nem ám az a helyzet hogy átgondolja a dolgokat és ezen átgondolást és utánaszámolást követően kiköt a benzinesnél hanem csakazértisdájzelpávör! mert az olyan jó (hogy mire azt ő se tudja) és ezért van az hogy sajnos a 8 évnél fiatalabb bmw-k iszonyatos többsége dízel. Belekényszerítve ezzel a "kiszámolós" leendő tulajdonosokat is hogy a dízeleket is nézegessék mert könyörgöm nincs benzines választék! Én például konkrétan nem tudom mit fogok venni pár év múlva...
És ez is a sok szar katalógusadatnak köszönhető meg mert bebeszélték nekik hogy hűdejó lesz majd a dízel (most azt kell nyomni nagyon, egész európa rákattant) amúgy meg rengeteg elsőtulaj szerintem az anyját megb.szná a 2 deci minusz miatt merthogy ott áll hogy vegyesbe' most akciósan csak 3.9999 l/100...

És most ezt senki ne vegye magára, de az a helyzet szerintem hogy a tisztelt polgárok jó része elfelejtett gondolkodni!


Te el is olvasod azt a baromságot amit írsz ?

nickname Elküldve: 2013-04-14 09:47 Autóvásárlás

BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.


Na te is kifogtál, egy jó darabot ha ez az objektív véleményed.