nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-03-28 14:51 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta: csak omwnél tankolok. Tegnap előtt nyomtam tele, mentem 110kmt, csak Bp, dugó nem nagyon volt benne, inkább esti haladós menetek plusz napközben szépen csorogva a forgalommal, 2-3ezernél elváltogatós, 1x-1x odalépős, tegnap este kicsit csúszkálos játszadozós, főként 2-3 személlyel.
elől 225/45 hátul 235/40 17es nyári gumikkal.

így tankoltam ma 9,5 litert vagyis 8,6 lett a fogyasztásom, bc szerint 6,4(nekem mindig is 1,2litert csal, eddig a rekord bc szerint 4,7 volt pályán)


nem mondom, hogy kevés, de szerintem nagyjából reális, persze jobban örülnék egy 6lityós fogyinak,de az max autópályán!


Pályán 60L üzemanyag 1100 km hatótáv, Ha autópályán 6 litert enne fel is gyújtanám.

Szerintem a jelenlegi városi fogyim télen 7 liter körül van. OMW Max Motion üzemanyagot tankolok "ez legalább nem gyilkolja le a porlasztó csúcsokat (olyan gyorsan)"

Szerintem EREZHETŐEN jobb tőle az autó


nickname Elküldve: 2013-03-25 17:04 Társalgó

Na egy újabb extra költözik az autóba

nickname Elküldve: 2013-03-23 12:03 alufelni

YELLOW írta:
kempelen írta:
nickname írta:
kempelen írta:
nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?



Igen a kerékbe, mert Sajnos RDC vel szerelt az autó és ha nincs benne az a köcsög ikon folyamatosan világit. Arra meg még nem kaptam választ hogy RPA ra átlehetne e alakítani.


Furcsálom és bevallom ezért kérdeztem. 2004-es autóhoz már nem lehetett RDC-t kéni, csak RPA-t, ezért nem vágom honnét van neked RDC-d? Valaki előzőleg olyat tett bele?



szerintem diaggal kiiktatható és akkor nem fog jelezni...


De nem akarom kiiktatni, ha benne van működnie kell ennyi.

Kempelen
Ez már egy 2003 as januárban hoztam, még nincs is forgalomba helyezve hivatalosan.

nickname Elküldve: 2013-03-23 11:53 alufelni

kempelen írta:
nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?



Igen a kerékbe, mert Sajnos RDC vel szerelt az autó és ha nincs benne az a köcsög ikon folyamatosan világit. Arra meg még nem kaptam választ hogy RPA ra átlehetne e alakítani.

nickname Elküldve: 2013-03-23 11:42 alufelni

Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.

nickname Elküldve: 2013-03-22 19:19 Autóvásárlás

veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció

nickname Elküldve: 2013-03-21 21:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.

De én ilyet csak 136 paripásnál hallottam!


így van ez csak adagolós dízel esetében van.

nickname Elküldve: 2013-03-21 21:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.

nickname Elküldve: 2013-03-21 20:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
nickname írta: Szerintem hamarosan lesznek itt elhullott motorvezérló elektronikák.



Mert???


Ha jól tudom ezek az Ebay es k+D can kábelek ilyen szempontból nem a legstabilabbak.



Szerintem senki nem írta h otthon szeretne motorvezérlőt frissíteni.
Hiba olvasásra törlésre esetleg apró programozásra tökéletesen megfelel az ebay-es kábel nekem is ez van és szerintem még sok kollégának innen.


Nekem is ilyen kábelem van A képességeimnek pontosan megfelel

nickname Elküldve: 2013-03-21 20:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.

nickname Elküldve: 2013-03-21 19:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
nickname írta: Szerintem hamarosan lesznek itt elhullott motorvezérló elektronikák.



Mert???


Ha jól tudom ezek az Ebay es k+D can kábelek ilyen szempontból nem a legstabilabbak.

nickname Elküldve: 2013-03-21 17:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
xlzx írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Elhatároztam végre magam a szoftverfrissítés kapcsán, úgy döntöttem felfrissíttetem az autót.
Volt valaki mostanság frissítésen, van valami érezhető változás?
Inpa-val melyik menüpontban lehet megnézni az aktuális verziót?
Kíváncsiságból, hogy melyik van fent.

Előre is köszi:Toma



Ez engem is érdekelne végre..én jó lenne találni valakit aki nem 20-25ezrekért csinál meg egy 10perces mutatvány :S

nekem 2003 01 27 az első programozás időpontja de nem látom a verzió számot hol találom


Gyurika! Dis-el megtudod nézni a verziószámot.


Szerintem hamarosan lesznek itt elhullott motorvezérló elektronikák.

nickname Elküldve: 2013-03-21 09:03 Harman / Kardon

Magnus írta: Sziasztok.

Komplett H/K upgrade elott allok es az lenne a kerdesem, hogy van e itt valaki aki csinalt mar ilyet.

olvasgattam a neten, egy helyen irtak, hogy komplett kabelkoteg csere kell hogy mukodjon rendesen.
ez a karpitokig nem is lenne baj de azt irjak a muszerfalat is ki kell venni hozza.
Ez
tenyleg igy van?
E46 ban mennyire bonyolult? a fo dolog amitol felek az az hogy ha egyszer meg lesz bontva utana sose lesz mar csondes annyira mint elotte.
nekem navis az auto es a kabelkoteg is az amit kaptam hozza, ez azert nemi segitseg.
Mindenkeppen ugy szeretnem osszehozni, hogy ne felmegoldasok es barkacsolasok legyenek hanem legyen gyari es mukodjon minden 100% osan.
egyeduli dolog a kapcsolo ami meg nincs meg, azt meg vadaszom ebayen.

meg egy dolog van ami viszont nem hagy nyugodni, az, hogy nem lesz e valami hiba a kabelek kozott ha berakok egy masik autobol valot, tehat h minden mukodni fog e benne ahogy kell...

valakinek tapasztalat?

udv.


Nem bonyolult kivenni a műszerfalat, ha lelki ismeretesen csinálod nem fog zörögni.

nickname Elküldve: 2013-03-20 15:39 Tolató radar

ember84 írta: Ez érdekes,youtuben vannak videók,de ott a díszléccel együtt jön a szenzor,nálam meg bent a lökhárítóba,ez meg miféle?


Felraknál egy képet a tiedről ?

nickname Elküldve: 2013-03-20 09:54 Lökhárító

ember84 írta: Sziasztok!Valaki leg tudja írni,mi az e46 facelift hátsó lökös leszerelés menete?Hol vannak a csavarok?Állítólag 4 csavar tarja?egy pdc szenzort kell cserélnemKöszönöm szépen


A PDC szenzor kiszereléséhez nem kell levenni a lökhárítót, csak azt a díszlécet kell kipattintani amiben a szenzor elhelyezkedik.