nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2011-10-10 12:33 Üzemanyag fogyasztás

Benyo86 írta:
Coyote írta:
Benyo86 írta: Sziasztok!

Én azért írok mert most vettem egy e46 320cdt(manuál) és nagyon soknak találom a fogyasztást. Volt nálam pár napig egy ugyan ilyen csak 4 ajtós és azzal simán ment a 5.2 átlag városban.
Viszont az enyém 8 alá nem tudom levinni. 225/45 r17 gumik vannak rajta, talán ez lehet a baj? Vagy van valami tippetek?
Köszi


Ha a BC alapján mondod a fogyasztást, akkor az 5.2 városban hibás adat volt. Nem normális dolog, városban 6.5-6.8 körül kellene alakulnia.


Hát az sem 8 . Számít a fogyasztás eléggé mert napi 150-200km megyek a városban. Főleg 400ft gáz olaj ár mellett :S


normális tempóban, nálam Pesten 5,5 L városi fogyasztás van autópálya bőven 5 alatt van.

egy tank üzemanyaggal dortmund ig megyek.

e46 sedan 20d manual váltó

nickname Elküldve: 2011-10-06 15:10 Visszapillantó tükrök

anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok!

e46 coupehoz keresek M3 tukroket, elektromosat. Tud vki segiteni benne?

Elore is nagyon koszi!


Igen. Beírod a Google keresőbe :E46 M3 tükör motoros
Ennyire egyszerű. De gondolom nem árultam el vele nagy titkot.
Ilyeneket találsz,és még sok százat.
http://www.mobilgumi.hu/BMW_m_technik_paket.htm
78 péz. Gondolom ez már nem tetszik annyira. persze biztos van 20 ért is


Ja idaig en is eljutottam, meg e-bay-en is van jo par...
Ami 20-ert van az nagyon fos? Miben mas?


Anyiba,hogy olyan nincs is azért írtam. Szerintem még bontottan se adnak anyiért,mivel tudják menyi az uj ára.Főleg ha motoros. Sajnos ezt lehet ki kel nyögnöd.
Ja,és még le is kel fújatni őket.


Lefujas nem gaz, ugyis telibe lesz fujva. Koszi az infot!


Amúgy nézd meg a Veterán, ott van egy valaggal, M3 tükör azt írtam be,van sok olcsó,azt nemtudom milyen minőségűek.


azok utánygyártott tükrök, és nem elektromos, azért olcsó. kívülről kézzel a tökröt nyomkodva tudod beállítani.



Az ár ezen opciók alapján változik.

- motoros állítás
. motoros behajtás
- aszférikus, színezett tükörlap
- füthetö





Azért írtam,hogy 20 ért bizony ilyet venni nem lehet. az pézbe fog kerülni. Igen,én is néztem a Veterásokat,mind gagyi. Pár ezer forintosak. Tuti fel nem raknám,inkább meghagynám az eredetit,vagy 70 ezerért egy normális cuccot.


Jo hat a vaterasok tenyleg gagyiak, azt rakjak mindenre. meg azok e36-osak nem?


Annyira nem néztem,de ha fűthető,motoros,behajtható kel, tudod hogy nem lesz olcsó. Még ha bontott,se fogja senki eladni fillérekért.Szerintem jobb ha 50 től felfelé számolsz,és akkor tényleg keveset mondtam.


Eredeti kb dupla áron van , mint a legjobb után gyártott.

Én is gondolkodtam ilyen 70K után gyártott tükrön , csak mindig az fogott vissza ha a tükörlap , megsérül vagy kilopják azt hogy fogom pótolni



nickname Elküldve: 2011-10-06 11:25 Visszapillantó tükrök

YELLOW írta:
anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok!

e46 coupehoz keresek M3 tukroket, elektromosat. Tud vki segiteni benne?

Elore is nagyon koszi!


Igen. Beírod a Google keresőbe :E46 M3 tükör motoros
Ennyire egyszerű. De gondolom nem árultam el vele nagy titkot.
Ilyeneket találsz,és még sok százat.
http://www.mobilgumi.hu/BMW_m_technik_paket.htm
78 péz. Gondolom ez már nem tetszik annyira. persze biztos van 20 ért is


Ja idaig en is eljutottam, meg e-bay-en is van jo par...
Ami 20-ert van az nagyon fos? Miben mas?


Anyiba,hogy olyan nincs is azért írtam. Szerintem még bontottan se adnak anyiért,mivel tudják menyi az uj ára.Főleg ha motoros. Sajnos ezt lehet ki kel nyögnöd.
Ja,és még le is kel fújatni őket.


Lefujas nem gaz, ugyis telibe lesz fujva. Koszi az infot!


Amúgy nézd meg a Veterán, ott van egy valaggal, M3 tükör azt írtam be,van sok olcsó,azt nemtudom milyen minőségűek.


azok utánygyártott tükrök, és nem elektromos, azért olcsó. kívülről kézzel a tökröt nyomkodva tudod beállítani.



Az ár ezen opciók alapján változik.

- motoros állítás
. motoros behajtás
- aszférikus, színezett tükörlap
- füthetö



nickname Elküldve: 2011-10-01 12:24 Gyári Xenon Lámpa

Coyote írta: Erről mi a véleményetek? Lehet, hogy egycsapásra megoldanám a foncsor-problémámat. Ráadásul éndzsölájt is akartam szereltetni később...

Valakinek van ezekkel tapasztalata? Kérem ossza meg... Vagy az FK jobb lehet, mint a Dectane?


ilyen után gyártott, simlis szart én biztos nem tennék az autóba.

nickname Elküldve: 2011-09-29 13:20 Kasza mester 0670-5799225

Coyote írta:
nickname írta:

nekem van AL hibátlan bi-xenon foncsor






A foncsorral már befürödtem - hiába stimmelt minden, (facelift, xenon, évjárat), sajnos nem fért bele az én lámpámba. Mivel nem bi-xenon, ezt esélytelen lenne beleépítenem!

Akár komplett lámpa is érdekelne, most már tele a tököm a mókolással


ki a gyártoja a te lámpádnak ? AL vagy ZKW a lámpa vese oldali végében van a plexiten

nickname Elküldve: 2011-09-29 11:28 Kasza mester 0670-5799225

Coyote írta:
Hori írta:
Coyote írta:
Hori írta:

még legalább 2 hét mire ideérnek a faceliftes xenonok



Akkor azt megvárom Aztán rámegyek!
Addig is priviben dobhatnál nekem egy címet, körülnézés céljából - ahogy ismerem magam, biztosan találok olyasmit, amire elkölteném a pénzem, pedig eddig nem is tudtam, hogy szükségem van rá


jó átküldöm



Hori, nem dobtad át a címet..
Azóta sem érkeztek facelift xenonok? Szereztem foncsort, de nem passzolt Így az is lehet, hogy egész lámpatestet vennék! Csak valami legyen.


nekem van AL hibátlan bi-xenon foncsor




nickname Elküldve: 2011-09-27 09:20 Motorolaj

Coyote írta:
kempelen írta:
Normális dolog ha kicsit csipegeti és szerintem 12 ezer km után ha csak ennyit eszik az elfogadható eredmény.
Persze mindig lesznek olyanok, akiknek nem fogy az olaj. Az még jobb eredmény, de a tiéd is elfogadható, elvégre te használod is az autót.


Aki tudja, hogyan működik a motor, az nem írogat őszintén olyan baromságokat, hogy "az enyém nem eszi az olajat" Én teljesen ki vagyok békülve ezzel az olajfogyasztással, főleg annak fényében, hogy még "szokjuk egymást" az autóval.

kempelen írta:
Ha tudod milyen olaj volt utoljára beletöltve és otthon van még egy fél flakonnal, akkor én utánatöltenék és legkésőbb 3 ezer kilométer múlva (amikor 15 ezernél jársz) kicserélném az olajat.
A minimum szint felett 2-3 mm-el még biztonságos persze csak addig míg alá nem mész. De elméletben ekkor felgyullad a sárga figyelmeztető lámpa.

Jómagam mindig 15 ezrenként (vagy évente) cserélem. Pont a fele idő, mint amit hivatalosan előír.


Elvileg valami rohadt drága (5.5k HUF/liter), fémdobozos BMW long life olajat raktak bele, amiről persze tudom, hogy csak egy speckó Castrol, szépen csomagolva. Vajon milyen Castrol lehet? Milyet ajánlanál utántöltésre? Jön a tél, jönnek a reggeli mínuszok és a hidegindítások, valami ehhez passzoló olajjal kellene utántölteni gondolom.
Még egyszer nem szeretném "átbaszatni" magam a drága "BMW" olajjal, így várom a javaslatokat, hogy mire cseréltessem. Maradnék a Castrolnál, mert az van a betöltőnyíláson, és én még hiszek abban, hogy a BMW tudja mit csinál
Az utóbbi HIBÁTLAN 120000 km mindenképp ezt támasztja alá, pedig 167000 km-nél járok.


azt a rohadt drága BMW olajat 2200 ft/L áron meg lehet venni

nickname Elküldve: 2011-09-17 17:10 Extra gyors találkozó!

Kaja, Pia ,Nök minden volt

Grillezni kellet volna

nickname Elküldve: 2011-09-16 17:14 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
nickname írta:
Hori írta: 1 kis illemtan

az úgy nem működik hogy majd add oda a Horinak és felhozza nekem pestre, erről talán a Horinak is tudnia kéne, vagy legalább valami fórumos nevet odabökni a végére



én voltam , bocs igazad van




Most mentem el érte a Mesterhez,már a csomagtartóba van


köszönöm

és elnézést hogy nem szoltam

nickname Elküldve: 2011-09-16 16:50 Extra gyors találkozó!

Hori írta: 1 kis illemtan

az úgy nem működik hogy majd add oda a Horinak és felhozza nekem pestre, erről talán a Horinak is tudnia kéne, vagy legalább valami fórumos nevet odabökni a végére



én voltam , bocs igazad van


nickname Elküldve: 2011-09-16 13:38 Társalgó

tarkanyif írta: korábban írtátok 3-as széria típushibáit, melyek közt a kieg fűtés is volt, ami persze nekem is rossz!

Kérdezem, hogy a kiegészítő fűtés hibája mi szokott lenni? Érdemes javítani vagy vegyek egy bontottat és megy amíg megy!
Eddigi autóimban nem volt, nem tudom, hogy áldás vagy nem, sőt őszintén még a működési elve és hasznossága is kérdéses számomra, persze sejtéseim vannak.

Tél közeledtével lassan időszerű lesz.


A motor számára mindenképpen hasznos dolog, nekem is megdöglött, de vettem bontottat 10k ért és azóta semmi gond.

nickname Elküldve: 2011-09-15 10:50 Valaki segítsen

Srácok nem BMW ,de segitség kellene

hogy tudom win xp ben beállítani hogy nyomtatásnál két nyomtatót használjon egyszerre.

köszönöm

nickname Elküldve: 2011-09-15 10:25 Extra gyors találkozó!

InsectKiller írta:
Hori írta: VÉGLEGES VERZIÓ!!!!

SZEPTEMBER 16 PÉNTEK 20-00 BUDAÖRS ÚJ MEKI /bevezető oldalon a nagy tesco mellett/


Ez a "mi" verziónk!


utálom, egyébként a mekit

nickname Elküldve: 2011-09-15 07:59 Extra gyors találkozó!

InsectKiller írta: Lurdy meeting - Péntek - 2011. szeptember 16. este 9-10 től.
Viszünk matricákat és pólókat is, akinek nem jutott még van pár Soltvadkerti és Zamárdis emlék matrica is! Kacsint

"koppintanak" a poweresek!


Most akkor lurdy vagy budaörsi ut ???

nickname Elküldve: 2011-09-12 21:26 Autóvásárlás

anubisz írta:
BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.


nekem valahogy nem tűnt problémának a kuplungozás, pedig minden nap szenvedő alanya vagyok a pesti dugóknak.