nickname Elküldve: 2011-03-15 10:17 Valaki segítsen
Bero írta:Burns írta:Bero írta: Akkor marad a Jurid! Köszi szépen,srácok!
Vagy Textar
Köszi!
szerintem a textar a jo választás, puha és hamarabb kopik, kimééli a tárcsát és fékhatása.
nickname Elküldve: 2011-03-15 10:17 Valaki segítsen
Bero írta:Burns írta:Bero írta: Akkor marad a Jurid! Köszi szépen,srácok!
Vagy Textar
Köszi!
nickname Elküldve: 2011-02-12 21:05 Olajzabálás
hil írta:hancurozo írta:Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik
De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós
Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......
Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???
nickname Elküldve: 2011-02-09 11:19 Valaki segítsen
nickname Elküldve: 2011-01-31 07:19 Olajcsere
Gatinho írta:pneurob írta:Gatinho írta:pneurob írta:Gatinho írta:pneurob írta:Gatinho írta: Vagy ne adj Isten Kínában:
http://www.alibaba.com/product...r_BMW.html
Hát köszi, akkor inkább maradok a németeknél, még ha nem is "gyári"...
A gyanúsan olcsó olajat eleve nem szabad megvenni, igaz a drága is lehet szer. A eredeti BMW olaj nagyon jó, a nyugat európai piacra gyártottakkal nincs semmilyen probléma.
Értem én, csak mondjuk honnan tudom meg hogy melyik piacra gyártották, ha pl. az interneten szeretném megrendelni?
Jó kérdés,én valami BMW szakkereskedőt javasolnék, lehetőleg német, dán, holland, stb., Ebay már egy kicsit veszélyes. Mondjuk akinek több ezer értékelése van és 99% pozitív, attól nyugodtan vehetsz bármit. Én például mindent a skandináv piacról szerzek be, motor-, váltó- és fékolajat is. Árakat nem írok, de itt van két link.
http://schmiedmann.hu/
http://www.schmiedmann.com/5er....htm#17709
Én tényleg nem kötözködni akarok, de attól hogy schmiedmann, még kaphatok tőlük kínai gyári bmw olajat, nem? Mert az általam linkelt kínai olaj is eredeti gyári olaj az oldal szerint, tehát nem hamisítvány, csak azt akartam megmutatni, hogy ha rendel valaki eredeti bmw olajat, akkor az akár kínai is lehet. És azért szerintem ne legyen egy bmw motorolaj kínai.
Ha a Schmiedmann valami utángyártott kínai csodát árulna, már rég lehúzhatta volna a rolót. A cég nem arra van kitalálva, hogy pillanatnyi profit reményében kalózkodjon, 15 éve stabilan ott van a BMW alkatrész piacon, és ezalatt Európa legnagyobb BMW alkatrész kereskedője lett. Gondolod, hogy párszáz liter olajjal ezt le akarná járatni?
Ugye felmerül itt a kérdés, hogy motorolaj esetében mi az utángyártott? Mert a nyakamra a bökőt, hogy a BMW-nek nincs motorolaj gyára, hanem olyan olajgyártó cégek nyalják fel az a BMW matricát az általuk gyártott olajok flakonjára akiknek a BMW erre engedélyt adott. A kínaiak is kaptak erre engedélyt, ergo az általuk forgalmazott motorolaj ugyanazt tudja, mint egy Németországban gyártott BMW olaj. Elvileg... Csakhogy itt jön be megint pl. a Bosch problémája: a belga Bosch ablaktörlő lapátok frankók, a török lapátok meg gyengék.
Szóval te azt mondod, hogy a Schmiedmann figyel rá, hogy az általuk forgalmazott (egyébként gyári BMW) olaj hol gyártódott? Németországban, Magyarországon, vagy esetleg Kínában, Litvániában?
Félreértés ne essék: lehet, hogy a kínai BMW olaj jobb mint a német Aral, ezt nem tudom. De én személy szerint jobban bízok egy biztosan német gyártmányú Aral motorolajban (aminek a BMW megadta a BMW longlife04 minősítést), mint egy kínai gyártmányú BMW olajban(ami egyébként szintén megkapta a BMW LL4-et). De hát mindenki maga dönt, hogy mit önt az autójába.
a BMW motor olajoknak a CASTROL a hivatalos beszálitoja.
nickname Elküldve: 2011-01-30 14:36 Elsõ lámpák
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta: én a cora-ban vettem 990.- ért, és tökéletes. nekem a noname tartós. a plussz fényerőt ígérő cuccok ki is égnek hamar. a másrkás izzók is. amit én említettem Corás annak elég fehér a fénye, és az útra is jól vetít, rendelkezik E jellel is.
én többet nem költök drágára...
A gagyi, egyszerű csomagolású "xenon fényű" (kékre színezett) izzó, és a minőségibnek ható műanyag dobozos (jóval drágább) izzó is általában egy gyártósorról kerül ki. Természetesen van kivétel. (osram,stb.)
Madaras áruházban vásárolt "xenon fényű" izzómon a feliratok pici hibája, és a présgéppel kialakított lemezeinek hibái egyformák az autósboltban vásárolt drágább (minőségibb csomagolású) izzóéval. Csak az enyém nem volt 500ft/db sem, addig a másik 4200ft/pár.
hát nekem a 3600.- as "xenon" gázas lópikula, majdnem kigyújtotta az autót, a két kivezetés közötti kitöltő anyag átrepedt. ha volt benen gáz az tutti kijött, de néha világított.
amúgy az OSRAM nightbreaker azoknak való, akiknek kell a fény sötétben, de hamar ki fog égni, a plussz erőnek ára van. én azt mondom, hogy mivel Mo.-n nappal is égetni kell a tompított fényt, így anynira felesleges, mert nem használjuk ki az előnyét az izzónak. Az Osram Cool Blue már jó, mert fehéres fénye van, de tartósabb sokkal. Az Ultra Life, szinte ugyanolyan sárga, de tartós, de semmi plussz fényt nem kell várni tőle. De legalább tartós. szóval mindenből meg van az ideális, és mindennek ára van.
én ezért mondom, hogy inkább egy 990/pár fehéres fényű izzó (amivel este is látok, ha ritkán akkor vezetek), mint egy felesleges drága. én ezt mondom.
nickname Elküldve: 2011-01-29 14:52 Fûtés - Klíma
zolee05 írta:
Igen piros állásban van (3db piros pötty van egymás mellett)
Digit klíma van benne...
nickname Elküldve: 2011-01-23 08:52 manuális váltó
jrtom írta: Manuális váltóban nincsen semilyen olajszürő, az csak az autómatában van.
Egy ismerősömnek is hasonló baja volt, hogy egyesbe kettesbe meg rükibe akadt. Ő is kuplungra gondolt, és lecserélték elöbb a váltóolajat. Na akkor látták, hogy baj van és nem a kuplunggal. Aztán a vége az lett, hogy vett 30 ezerért egy bontott váltót.spree írta: Hát igen, én sem bízom ebben a cuccban, hiszen mitől is ne használódna, koszolódna?!
Vas a vason, fogaskerekek meg mittomén forognak ott bent nem keveset ugyebár.
Nemtom mondjuk , hogy pl. ennek szűrője van-e?
Mikor a szerelőnek említettem, hogy ezt nézzük már meg ugyan, úgy nézett rám mint a kisbirka az anyjára.
Ha nincs szűrője akkor ez tényleg egy f...ság, hiszen nyilván nem öntisztulós, soha el nem fáradós "űrolajat" raktak bele.
Bár nem vagyok gépészmérnök de jómagam sem hiszek a 30.000-es olajcserékben sem, max. 15.000-ként mindíg cserélek motorolajat is.
Mindenesetre szerintem nem ezzel lesz a gond, ez inkább valami egyéb mechanikus gond lehet.
(rudazat, az az alumínium valami amiben a váltókar alján lévő gömb jár)
Fene tudja?!
Akad, de olajgondnál miért nem akad a többi sebességben is?
Várok még valami egyéb okosságra, hátha itt valakinek volt pont ilyen gondja netán már és kapásból vágja mi a bibi, elvégre nem egy ritka fajta ez a BMW-k között, sok db r-go sok tapasztalat.
Köszi a hozzászólásod...
nickname Elküldve: 2011-01-22 15:56 Állófûtés és hûtés
calibra írta: Én meg arra lennék kíváncsi létezik-e elektromos fűtésrásegítő?
Télen hidegbe rövidtávon lassan melegszik fel a rendszer, mikor hazaérek már csak akkor fúj forró levegőt.
Másik fontos kérdés az első kérdés miatt Lehet-e kapni 150-200 amperes generátort?
Jelenleg 90 amperes van benne.
nickname Elküldve: 2011-01-21 07:48 Olajcsere
DnielCool írta: Sziasztok !! SEGÍTSÉG. 2001 -es 320 d e46 (260000 km ) olajcsere 10-40 es olajat javasoltak bele (gyári bmw olaj ) Szerintetek is ez a megfelelő ? köszönöm a váalszokat.
nickname Elküldve: 2011-01-13 08:18 izzítógyertya
vsop14 írta:pneurob írta:nickname írta:Gatinho írta: Sziasztok.
Az enyémbe most került be 4 db NGK. 6000Ft/ darab.
Mind a négy régit rossznak mérték be, azt sem tudom hogy indult el, de hidegindításkor, télen elég durva volt a kezdet.
én eredeti gyári izzitógyertyát vettem 5000/db áron
Akkor mindketten húzósan vásároltatok, gyári beszállítótól való gyári minőségű izzítógyertya pontosan 3841 Ft/db áfával.
milyen márka?
nickname Elküldve: 2011-01-12 18:16 Akkumulátor
bmw320d4 írta:miniyakuza írta: Starter akksit ajánlottak az egyik üzletben!Árban baráti ugyan a gondom csak az, hogy az 75Ah/750-es!
Autószerelő ismerős 80Ah javasolt!A 750es indítóáram az jó lenne!
Tud valaki valamit erről a starter cuccról?Ja a boltos csávó lefikázta a Bosch akksikat!
Bármilyet választasz, ne felejtsd el beregisztráltatni az akkucserét a motorvezérlőbe, ha a kapacitás eltérő a régitől, akkor kódolni/programozni is kell a kocsit.