norbeee fórum hozzászólásai

norbeee Elküldve: 2013-12-20 09:06 fényezés

feco7939 írta: Itt a legmodernebb színváltoztató festés.

http://robban.hu/valtoztatja-a...-fenyezes/



Mekkora átverés A műanyag indexbúra színe is változik

norbeee Elküldve: 2013-12-01 06:58 váltó

anubisz írta:
norbeee írta: Hali

320D 150LE 2003 GM fosváltóval...
Sajnos a mai napon a váltóolaj hűtőcsöve faldta a szolgálatot és a váltóolaj teljes mennyiségét a motortérbe fosta. Álmos reggel lévén ezt már csak 5 km megtétele után vettem észre mire kigyulladt a kontroll lámla kondenzcsíkot hagyva az aszfalton,de addigra folyadékszint a 0-ra redukálódott. Előre és hátramenetben is csak pörgött a motor. Hozzátenném hogy 2 napja már hidegben hátramenetben sem volt hajlandó működni. Továbbá 2,5 éve pont véletlenül vásárlás után már a 2-böl 3. ba váltáskor 400 rpm et lesett a fordulat a negyediket pedig 100 rpm csúszással tette. Hidegen éktelen morgó hangot adott ezen esetekben, de melegen 2000 felett úgy váltott mint a vaj. Ja és a 4-5 fokozat határán hinta palintába kezdett velem 200-300 fordulatot ingadozva. Eddig ezekkel még együtt tudtam élni. Nem foglalkoztam vele mivel mindenki fél milliós komplett felújítással fenyegetett, de a váltó ezt leszámítva konstans jól működöt tegnapig míg mondhatnám "teljesen kiszáradt".
Kérdésem az lenne hogy kibírta e vajon a kb 5-6 km es "száraz" futást, és rohanjak csere váltóért a bontóba, vagy nem sérülhetett annyira hogy fel lehessen újítani a korábbi 2-3 fokozatban jelentkező problémákat is megszüntetve? Kínomban már meg sem lepődök a 2, 5 fél év alatt ráköltött 900.000 ezer forint szervìzköltség után. Azért érdekes ez mert ha fel lehet újítani akkor használhatom még egy darabig, de ha veszek bontott váltót az lehet 1 hét után összeszarhatja magát.

Tanácsokat várok, előre is köszi.


viccelsz? nem olvastál még az automatákról? ha a konverterből elment az olaj vége a dalnak, lehet szét gyalulták egymást a lapátok. Arról nem is beszélve, nemrég olvastam, még az olajat se lehet teljesen leengedni,
Itt olvasgass, és rájössz,nagy a baj már.
http://www.automatavalto.eolda...valto.html
Nekem is lett cserélve az a cső, mert szivárgott,ami az olajhűtőtől megy a váltóhoz.

Re: Vectra C 2.2 GTS AF23
KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Unios Autójavító

2011.04.06 20:26

Tisztelt Jakatt!

Az AW5550 (AF23) tipusú sebességváltóban az olajcsere 13.000 Forintba kerül. Ez tartalmazza az olajat és a munkadíjat.
Mivel olajcserénél maximum a teljes töltőtérfogat felét lehet csak leengedni, ezért szoktuk javasolni a két egymást követő olajcserét, ami 23.000 Forintba kerül.

Lehet a BMW nél másképp van azt nem tudom, de nagy különbség nem lehet.
Ha szétment benne sok minden, jobb ha veszel egy bontottat, mert a generál sok 100 ezer, és lehet nem is lesz tökéletes soha.

Te voltál a fa..z, mivel ha néha a kocsi alá néztél volna láttad volna, hogy más szivárog az olaj, lehet még a motortérből is. Szerintem az autót már be se indítsd, hátha valami csoda folytán túl élte a váltó,még a nem megfelelő olaj is gajra teheti, nem hogy olaj nélküli futás.


Ja, és nem olyan fos váltó az, a BMW ezen váltója híresen megbízható,és sokat bír. minimum 250 ezret, de az enyémbe már van vagy 400 ezer, és még mindig simán vált, bár néha már idegesen kapcsol,nem vaj simán, de még mindig hibamentes.


Már akkor kevés volt benne az olaj, mikor hátramenetbe nem ment, már kevés volt az olaj a turbinába, aztán már nem is volt benne, azért nem kapcsolt csak pörgött a motor. Tehát az olaj nem 2 perc alatt ment el, már szivárgott biztos, aztán végleg megadta magát a cső, sőt ki tudja mióta nemvolt benne jó a szint,lehet azért szarakodott a váltód rég óta.


Garázsban parkolok, semmi olajfolyás nem volt az autó alatt... ahogy néztem a csővel van a gond, mire kigyulladt a kontrolllámpa és leálltam gyakorlatilag kifolyt belőle minden aminek a nagyrésze a tálcában gyűlt össze a motor alatt... A hátramenet más téma mert már haldoklott a váltó napok óta. Szinte nincs olyan nap hogy bele ne néznék a motortérbe főleg azóta hogy egy hete majdnem tüzet fogott a generátor miatt valami.
Ez sajnos egy pillanat alatt történt. Nem vagyok én se hülye csak reméltem hogy felújítható minthogy majd veszek egy bontott váltót ami ki tudja mennyit bír majd.

norbeee Elküldve: 2013-11-30 22:02 váltó

Hali

320D 150LE 2003 GM fosváltóval...
Sajnos a mai napon a váltóolaj hűtőcsöve faldta a szolgálatot és a váltóolaj teljes mennyiségét a motortérbe fosta. Álmos reggel lévén ezt már csak 5 km megtétele után vettem észre mire kigyulladt a kontroll lámla kondenzcsíkot hagyva az aszfalton,de addigra folyadékszint a 0-ra redukálódott. Előre és hátramenetben is csak pörgött a motor. Hozzátenném hogy 2 napja már hidegben hátramenetben sem volt hajlandó működni. Továbbá 2,5 éve pont véletlenül vásárlás után már a 2-böl 3. ba váltáskor 400 rpm et lesett a fordulat a negyediket pedig 100 rpm csúszással tette. Hidegen éktelen morgó hangot adott ezen esetekben, de melegen 2000 felett úgy váltott mint a vaj. Ja és a 4-5 fokozat határán hinta palintába kezdett velem 200-300 fordulatot ingadozva. Eddig ezekkel még együtt tudtam élni. Nem foglalkoztam vele mivel mindenki fél milliós komplett felújítással fenyegetett, de a váltó ezt leszámítva konstans jól működöt tegnapig míg mondhatnám "teljesen kiszáradt".
Kérdésem az lenne hogy kibírta e vajon a kb 5-6 km es "száraz" futást, és rohanjak csere váltóért a bontóba, vagy nem sérülhetett annyira hogy fel lehessen újítani a korábbi 2-3 fokozatban jelentkező problémákat is megszüntetve? Kínomban már meg sem lepődök a 2, 5 fél év alatt ráköltött 900.000 ezer forint szervìzköltség után. Azért érdekes ez mert ha fel lehet újítani akkor használhatom még egy darabig, de ha veszek bontott váltót az lehet 1 hét után összeszarhatja magát.

Tanácsokat várok, előre is köszi.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 19:10 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam

norbeee Elküldve: 2013-11-21 18:52 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 18:17 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?

norbeee Elküldve: 2013-11-21 17:56 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?

norbeee Elküldve: 2013-11-21 17:09 Autómata váltó hibakód

anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :


norbeee Elküldve: 2013-11-07 18:26 váltó

YELLOW írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulni Csak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.

Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.

Köszi előre is.


nem próbáltatok még rajta programot frissíteni esetleg?


Az már megvolt, Miki csinálta

norbeee Elküldve: 2013-11-07 13:36 váltó

Sziasztok!

Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulni Csak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.

Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.

Köszi előre is.

norbeee Elküldve: 2013-09-23 08:27 Autóvásárlás

feco7939 írta:
szotakdavid írta:
feco7939 írta:
Nos kedves márkatársak!
Száz szónak is egy a vége, ebben az autóban 42 ezer km van (azóta már 43), minden kis apró részlete ezt a km-t tükrözi az autónak, aki nem hiszi el, az jöjjön el és bizonyítsa az ellenkezőjét, ha megtud győzni az igazáról akkor felajánlok neki egy liter 20 éves igazi házipáleszt !!!!!
Igen, az ülés oldala ki van ülve, sőt a bal oszlopon ahol a plüss van azon is van egy 5-10 cm-es kopás ahogy a tata kapaszkodott kiszálláskor!
Nem gondolnám, hogy aki 23 éve BMW-k behozatalával foglalkozik és ebből akar megélni az hosszútávon trükközne, hetente hoz be 3 BMW-t, e mellett is ott állt egy ezüst E90-es 2006-os, abban 260 ezer volt, ha trükközne az ember akkor azt méginkább visszatekerte volna. Elmondta, hogy a 23 éve alatt 3 db ilyen autó ment át a keze alatt amelyik ennyi idősen ilyen kevés km-es volt. Rohadt ritka, de ki lehet fogni ilyen autót! Az hogy senki nem csapott le rá az csak az én szerencsém, mert a miénk lett még ha a fél országot át is kellett utazni érte. Örülünk neki és sok boldog km-t akarunk vele megtenni balesetmentesen élvezve a vezetésének minden percét!!!
Be fogok számolni folyamatosan ahogy szaporodik bele a km, hogy az olajcserén kívül mit kellett vagy nem kellett rajta csinálni.
Sokáig gondolkoztam, hogy leírjam e ezeket, mert gondoltam, hogy lavinát fogok elindítani vele és jönnek a hitetlenkedők és kötözködők, de szerintem nincs értelme vitázni.
További szép napot mindenkinek!



Szia! hol vetted a kocsit??


Kapuváron.



Én hiszek neked, és tényleg vannak kivételek. 2002 ben vettem egy 11 éves 124-es Mercit németországi tulajtól 90.000 kilométerrel, papírokkal, szervízkönyvel. Egy idő után mindenkinek azt mondtam 300e a kilóméter benne mert senki se akarta elhinni hogy 100 ezer alatt van. Aki volt már így az tudja hogy milyen egy ilyen autó. Pattentül záródik az ajtó, érezni rajta hogy miliméterre minden stimmel, egy karc nem volt a fényezésén nem hogy még rozsda, cimkék matricák érintetlenül, a gumikéderek 100%-osak..... A kárpitok, műanyagok tapintása is más ennyi futásteljesítménynél. A világításkapcsolón és minden máson érezni ahogy feszesebben kattan és nincs kikopva. Akárki akármit is mond de ha valaki szereti az autókat és egy kicsit is ért hozzá észreveszi a 40e és a 400e közötti különbséget. Egyébként sincs ráírva nagy betűkkel az autóra hogy mennyi van benne. Ha valaki ránéz az látja hogy szép karbantartottt vagy leharcolt bontószökevény. Az hogy az ülés ilyen, hát kéremszépen tesóm 1 év alatt laposra amortizálta az e39 bőrülésének combtámasz részét, mert szeret kiszállás közben még félig rajta üldögélni....

Sok balesetmenteset!!!

norbeee Elküldve: 2013-09-18 15:07 320d Motor

toki24 írta:
haka írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Na megvolt a kocsi megvétele utáni nagy szerviz, gyárit kapott mindenből természetesen, kartergázszűrő is cserélve minden cakkom pakk.

Elkell hogy mondjam jobb lett érzésre a kocsi, sőt a fogyim 4,6-,4,8 lett 90es tempoval, azelötti nap meg 5-5,2 szóval ooojeee imádom

Ékszijtárcsát is megnéztük hálaisten hibátlan.


Grat!!

A fogyasztásnak én is örültem egy darabig. Egy ideig még meggyőztem magam, hogy nem tudok számolni, később már kiderült, hogy a computer nem tud


Magyarul kurvára hamisat mond?!
kevesebb vagy feljebb? 5 liter legyen átlag a gép szerint, akkor a pillanatnyi kicsivelvan feljebb mint a 4. liter. akkor melyiok igaz?


1-1,5 literrel elszámol tapasztalataim szerint, tehát kevesebbet mutat

norbeee Elküldve: 2013-09-14 15:42 Hűtővíz..:S

norbeee írta: Tudna valaki segíteni mennyi az e46 320D 150le normál üzemi vízhőfoka? Illetve mennyi aminél már kritikus?

Nálam 90-105 fok között változó... a BC-t nézegetem, a mutató pedig középre van "szögezve"
- Város döcögősen 98-103 között, ha tapasom ha nem
- Városon kívül nyugdíjasban 90-95
- Városon kívül taposva 98-102

Szerintetek ez mennyire normális ilyen 15-20 fokban? A szerelőm szerint kicsit lentebb kellene lennie, véleménye szerint ki kellene dzsuvázni a hűtő lamelláit. Amire sort is kerítünk valamikor.

Köszi


Valaki???

norbeee Elküldve: 2013-09-14 13:49 Hűtővíz..:S

Tudna valaki segíteni mennyi az e46 320D 150le normál üzemi vízhőfoka? Illetve mennyi aminél már kritikus?

Nálam 90-105 fok között változó... a BC-t nézegetem, a mutató pedig középre van "szögezve"
- Város döcögősen 98-103 között, ha tapasom ha nem
- Városon kívül nyugdíjasban 90-95
- Városon kívül taposva 98-102

Szerintetek ez mennyire normális ilyen 15-20 fokban? A szerelőm szerint kicsit lentebb kellene lennie, véleménye szerint ki kellene dzsuvázni a hűtő lamelláit. Amire sort is kerítünk valamikor.

Köszi

norbeee Elküldve: 2013-09-13 15:06 Elektromos tükrök

zuziq írta: Na közben elszaladtam meló elött és kipróbáltam. Ha a bal oldalra van állítva a tükörállító kapcsoló akkor lehajtja a jobb oldalit ha a másik oldalra akkornem történik semmi. Ez így rendben van vagy le kéne tudnom hajtani mindkettöt? Pocses náld hogy van ez? Köszi...


Ez így teljesen rendben működik. Ha akarod hogy működjön akkor a tükörállítót jobboldalira állítod. Csak a jobboldali megy le.