norbeee fórum hozzászólásai

norbeee Elküldve: 2012-08-16 08:19 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy hónapja össze vissza jelez a műszerfalon hogy kiégett a lápám, hol a bal hol a jobb hátsó. Emellett a bal hátsó lámpatestben lévő összes izzó halványabb világított. Kicseréltem az összeset a megfelelőre, égett is az összes ennek ellenére folyamatosan jelezte a műszerfal. Tegnap a bal index gyorsan kattogott, megnéztem hátul az izzót, és akkor láttam hogy forró a kábel, illetve megolvadt a kábelköteg végén lévő csatlakozó és az izzókat tartó házon lévő csatlakozó is, a 2. láb pedig hiányzik, beleolvadt a műanyagba.... lehúztam a kábelt mivel dolgozni be kellett jönnöm, de a jobb oldali is elkezdett melegedni, arról is le kellett vennem a csatit.

Emellett kicsit fura az autó ha lehúzom az ablakot, lentebb megy a fordulaszám. Az alalpjárat is mintha nem olyan lenne mint eddig, 730 at mutat, mennyi a normális ?

Csak jövő héten jutok el szerelőhöz, de így kénytelen leszek mellőzni az autót...
Vélemény?

norbeee Elküldve: 2012-08-12 20:01 Polír

jons írta: Ma ismét egy nagyon kedves márkatársat ismertem meg Nono személyében. Volt egy "kicsit" karcos, kicsit fagyantás kocsija és ez lett belőle:





Remélem neki/nektek is annyira tetszik, mint nekem. A metál fényezéssel mindig fantasztikus eredményt lehet elérni. Persze kempelen és az én példám bizonyítja, hogy nem metállal is lehet nagyon szép precíz munkát végezni.
Az utolsó kép a kedvencem. Hétágra kisütött a nap és így sikerült visszaadni az igazi látványt.



Jons! Nincs kedved egy körtúrát tenni az országban? biztos hogy rádbíznám az autóm, mert eddig még senkinek sem mertem a kezébe adni, annyira szkeptikus vagyok az autókozmetikákkal kapcsolatban. Az előző fekete 528i mből hologrammos fost csináltak autófényezőhöz nem akarom vinni mert az egy vagyon.

norbeee Elküldve: 2012-08-12 19:56 E46 320d kombi porlasztócsúcs

czellaia írta:
Pistamann írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
csanadizoli írta:
czellaia írta: Kedves mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.

Nagyon köszönöm:czellaia

Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?


Szeva

Próbáld meg ezt a számoz. Szerintem olcsóbb lesz és garit is adnak meg mérési papírokat. 70/6067378


188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Csakis OMV maxxmotion.....semmi más....de tényleg ha jót akarsz a gépednek...

Igen,már többen mondták az OMW-ét,állítólag valóban kintről hozzák az üzemanyagot,ha ezen túl leszek nagyon figyelni fogok.Nem szoktam gagyi kúton tanlokni,ez véletlen volt.Jó drága véletlemn.Üdv.


Még senki nem vette fontolóra a 2T olaj használatát? Több ezer hozzászólás és millió fórum van német oldalakon ahol a kétütemű olaj jótékony hatásait ecsetelgetik több százezer futott kilóméter tapasztalatai alapján. Rengeteg német autótulajdonos 2T vel adagolja a gázolajat min 200:1 arányban ha keleteurópai országokban tankol. Persze nem jó akármilyen, több paraméternek is egyeznie kell. Vannak akik az autó újkorától adagolják.

norbeee Elküldve: 2012-08-09 15:08 Valaki segítsen

vivaladiesel írta: Norbee! Keresd fel NagyMikit (320d4) Nyíregyházán. (Neked csak egy ugrás) Majd ő megmondja a tutit!


Megpróbálom, hátha mond okosat, nemsokára mennem kell úgyis arra. Elérhetőséget tudsz?

norbeee Elküldve: 2012-08-09 14:46 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
kempelen írta:

Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


Lehet, hogy érdemes lenne törölni a váltó által eltárolt értékeket??
Váltóvezérlőben: +clear adaptation values+
?



Az igaz hogy mostanában csak 90% ban a városban járok. A váltóban volt már törölve a tanult értékek, de semmi változás, azt viszont észrevettem hogy ha padlógázzal közlekek, utánna jó egy darabig mert magasabb fordulatokon vált, meg persze sport üzemmódba nem csinálja. a váltó kardán, difi és felfüggesztései már voltak nézve, persze minden tökéletes. Lehet kellene keresnem egy másik szerelőt aki ránéz, nem mintha nem lennék megelégedve a mostanival, de több szem többet lát alapon hátha...

norbeee Elküldve: 2012-08-09 14:02 Valaki segítsen

norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


Tavaly lett megcsinálva mert egy picit szivárgott, de semmi vészes nem volt, akkor lett cserélve olaj+szűrő+tömítés.

Engem csak az zavar hogy amikor "oylan" a kedve akkor csinálja, de ettől függetlenül mindig szépen vált ide-oda. Fura ez a morgó hang azzal együtt mikor leesik a fordulatszám. Ezért nem értem. Gondolom ha a váltó döglődik akkor nem vált vagy csúszik. vagy mégsem?


Ja azt elfelejtettem, hogy hibakód sosincs... volt, de az a porlasztó miatt de az már megoldódott. Gondolom ha dögődik a váltó azt előbb utóbb jelzi...

norbeee Elküldve: 2012-08-09 14:00 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


Tavaly lett megcsinálva mert egy picit szivárgott, de semmi vészes nem volt, akkor lett cserélve olaj+szűrő+tömítés.

Engem csak az zavar hogy amikor "oylan" a kedve akkor csinálja, de ettől függetlenül mindig szépen vált ide-oda. Fura ez a morgó hang azzal együtt mikor leesik a fordulatszám. Ezért nem értem. Gondolom ha a váltó döglődik akkor nem vált vagy csúszik. vagy mégsem?

norbeee Elküldve: 2012-08-09 13:45 Valaki segítsen

Sziasztok!

A véleményetek szeretném kérni az alábbi problémával mivel nem tudom eldönteni hogy a váltó szarakodik vagy egyéb más gond van

A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.

A dolgot csak az bonyolítja hogy van amikor teljesen hibamentesen működik, tartja a fordulatszámot nem esik le, és akkor se morgó hang se eröltetett váltás. Attól függ milyen napja van.

A szerelőmet már fárasztottam vele egy párszor, de semmi hibakód, semmi olyan amit szemre meg lehet állapítani hogy ne lenne jó. Nem tud vele mit kezdeni, annyit mond hamar levált és akkor erölködik. De mivel próbáltam már nem 1 ugyanilyen 320D aut.-át tudom hogy ez nem normális dolog.

Ja és 1 éve volt a váltóban olaj+szűrő normálisan cserélve az is csak a biztonság és az előrelátás kedvéért.

Szerintetek?

norbeee Elküldve: 2012-07-30 20:58 E46 320d kombi porlasztócsúcs

jrtom írta: Nyugodj meg Yellow a tiedben is fog zörögni a vanos vagy a valvetronic.

YELLOW írta:
norbeee írta: Holnapra kész lesz az autó, remélem megszűnük a traktorhang és bársonyos dízel hangja lesz


a bársonyos szót tehetted volna idézőjelbe




Volt egy e39 528i -m abban nyáron folyamatosan szóltak a hidrotőkék, pedig minden rendben volt az autóval

norbeee Elküldve: 2012-07-30 17:01 Segítsetek!

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


Az enyém alapból szarakodik, mind a 3 index villog viszont mikor "olyanja" van gyorsan kattog. Senki se jött rá eddig hogy miért.

norbeee Elküldve: 2012-07-30 15:30 Társalgó

kempelen írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Nem idevág a téma, de itt van a legnagyobb aktivitás, nem tudja valaki honnan szerezhetnék a képen látható műanyagot amire a váltószoknya van ragsztva? váltószoknyával együtt is jó lenne de sehol nem találok, ja és autómata váltóhoz...

Előre is köszi



Szia! Külön nem kapható. Így bontókban keress még akkor is ha maga a szoknya rész rossz.

Illetve esetleg egészben kompletten.

(arra figyelj, hogy jobbkormányost ne sózzanak rád, mert nem passzol a szoknya formája)



Hát ez az sokhelyen kerestem már és sehol sincs , a szoknya nem gond mert pár fontért az e-bayről lehet rendelni de ez a k*rva műanyag meg szétpergett

norbeee Elküldve: 2012-07-30 15:26 E46 320d kombi porlasztócsúcs

YELLOW írta:
norbeee írta: Holnapra kész lesz az autó, remélem megszűnük a traktorhang és bársonyos dízel hangja lesz


a bársonyos szót tehetted volna idézőjelbe


a traktorhang után nekem már bármilyen hang "bársonyos"

norbeee Elküldve: 2012-07-30 15:25 Társalgó

Sziasztok!

Nem idevág a téma, de itt van a legnagyobb aktivitás, nem tudja valaki honnan szerezhetnék a képen látható műanyagot amire a váltószoknya van ragsztva? váltószoknyával együtt is jó lenne de sehol nem találok, ja és autómata váltóhoz...

Előre is köszi

norbeee Elküldve: 2012-07-30 14:37 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Holnapra kész lesz az autó, remélem megszűnük a traktorhang és bársonyos dízel hangja lesz

norbeee Elküldve: 2012-07-29 18:59 Polír

jons írta: Kicsit lehetett dolgozni a hétvégén:





Klubtársak, ha tudok segíteni valakinek a környékből hogy borotválkozós tükörnek tudja használni a kocsiját, szóljon csak bátran!






Kézzel vagy géppel csináltad? Sose mertem nekiállni, 6 éve a fekete 528i polírozásáért fizette 20-at és tigrismintás lett Az a baj hogy a környéken senkit nem ismerek akinek a kezébe merném adni az autót. Én meg sose csináltam, csak kézzel waxoltam eddig, pedig már nagyon ráférne.