norbeee fórum hozzászólásai

norbeee Elküldve: 2013-08-12 10:57 Szelepszár szimering

BarG írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.


Csak se én se tesóm nem híve a gányolásnak. Az a gond hogy olyan szar autót fogott ki, köszönhetően egy hivatalos bmw márkakereskedésnek (beszámított autó) hogy az ész megáll. Az első olajcserénél spaklival kellett a szelepdekliből az olajsarat kikotorni!!! Az általuk apró sérüléseknek mondott javításokról utólag derült ki hogy le volt zúzva az autót szinte körbe, aminek köszönhetően most a kasztnira rá kell költeni 150-200 at. Már így is rádobott 3-400 at, a futómű teljesen felújítva, meg egy rahedli más is. Kezd jó lenni a kocsi de rohadt égő hogy füstöl, trabant szagú.
Így eladni már nem akarja, még legalább 4-5 évig használná legalább. Sokat nem megy vele, évente 5-6 ezret. Most ezért újítsa fel a motort ami a szelepszárszimeringeket leszámítva kifogástalan? ezért kellene egy olyan szerelő aki bevállal egy ilyen műveletet ha egyáltalán lehetséges. Sokat kell még költeni az autóra de a kasztni mellé még egy ilyen többszázezres kiadás nem fér bele lassan így is annyi rá fog menni mint amenyi a piaci ára jelenleg...


Az, hogy 2 liter olaj fogy 10e-en, még nem 100%, hogy szelepszár szimering. Lehet komolyabb baj is. Látom, földim vagy, Arnoldéknál vagy a NIP bmw márkaszervízben mit mondtak a gépről? Ha valamelyikük elvállalja a bontás nélküli szimeringezést, akkor meg lehet csinálni. Ha ők nem, akkor felejtsd el.


Nem tudom ismered-e Olivért, régen Hejőcsabán most Martintelepen dolgozik, ő csinálja a bömöseinket évek óta, elég jó "hatásfokkal" Ő nem vállalta, mondván hogy nem szeretne gányolni... igaza van én is egyetértek, de hát a pénz nagy úr, főleg hogy most kábé még 500 kellene így az autóra hogy végre autó legyen. Meg lesz nézetve Arnoldékkal is, de valószínűbb hogy kerül bele egy bontott motor. Most találtam egy olyat mi kipróbálható kevés kilométeres. Ja és ugye katalizátor se volt benne mikor tesóm megvette, (törjön le a keze szára aki úgy hagyta) valszeg azt is az olaj nyírta ki és ezért nem lett bele másik téve. Nem akarok sajnálkozni de szerencsétlen autó pont fél úton van hogy autó váljék belőle, gerinctelenek nem vagyunk hogy egy füstölésgátló adalékkal eladjuk... meg pocsékba menne az eddig ráköltött több százezer pengő is, így marad a ráköltés.

Ja és még egy fontos kérdés. Furcsa a kipuff. gáz is mert nagyon nem olyan mint némely szarrá kopott autó ami a városban előttem szaladgál és ontja magából az égett olaj szagot. Ezen az autón ilyet nem érezni, inkább trabantos a szaga de gondolom azért mert nincs benne katalizátor.

Szerintetek ha ilyen olajfogyasztós állapotában teszünk bele egyet, az meddig fogja bírni? mert ugye az is kellene bele, gondolom egy kicsit kellemesebb lesz a szaga

Tegyünk bele katalizátor vagy ne míg ilyen a motor?

norbeee Elküldve: 2013-08-12 09:15 Szelepszár szimering

anubisz írta:
norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.


Csak se én se tesóm nem híve a gányolásnak. Az a gond hogy olyan szar autót fogott ki, köszönhetően egy hivatalos bmw márkakereskedésnek (beszámított autó) hogy az ész megáll. Az első olajcserénél spaklival kellett a szelepdekliből az olajsarat kikotorni!!! Az általuk apró sérüléseknek mondott javításokról utólag derült ki hogy le volt zúzva az autót szinte körbe, aminek köszönhetően most a kasztnira rá kell költeni 150-200 at. Már így is rádobott 3-400 at, a futómű teljesen felújítva, meg egy rahedli más is. Kezd jó lenni a kocsi de rohadt égő hogy füstöl, trabant szagú.
Így eladni már nem akarja, még legalább 4-5 évig használná legalább. Sokat nem megy vele, évente 5-6 ezret. Most ezért újítsa fel a motort ami a szelepszárszimeringeket leszámítva kifogástalan? ezért kellene egy olyan szerelő aki bevállal egy ilyen műveletet ha egyáltalán lehetséges. Sokat kell még költeni az autóra de a kasztni mellé még egy ilyen többszázezres kiadás nem fér bele lassan így is annyi rá fog menni mint amenyi a piaci ára jelenleg...

norbeee Elküldve: 2013-08-11 21:59 Szelepszár szimering

Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.

norbeee Elküldve: 2013-08-11 21:33 Autóvásárlás

Pocses írta:
attig írta:
jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most


Nekem is "kis blokkos" a vasam 1895 ccm 105LE de amiket felsoroltál, azokkal össze sem lehet hasonlítani még az előző Astrámhoz sem. Igaz nem nagyon gyorsul jobban, de a nyomatékkülönbség már annál nagyobb. A kasztni dőléséről már nem is beszélve ugye ezzel együtt a kanyarodási sebesség is teljesen más.....


A nagyobb motorokat támogatom 9-13 liter fogyi között kis motor nagy motor tök mindegy... a nagyobb legalább megy, több henger, más érzés. Tesómnak 540i je volt míg nekem 528i, 1-1,5 literrel evett többet mint az enyém. Az az előtti 318i je meg 10-11 et. Ez itt már mind1 mert nem arról van szó hogy dupla motor dupla fogyasztás.

norbeee Elküldve: 2013-08-09 18:51 Társalgó

pojcii írta: Alig használt barátnőmet BMW-re cserélném!!
Bővebben privátban!


Mi ez emberkereskedelem?

norbeee Elküldve: 2013-08-09 13:25 Vicces :)

Kezdjük tán a "jó" szóval, tárgy esetben "jót",
ámde "tó"-ból "tavat" lesz, nem pediglen "tót".
Egyes számban "kő" a kő, többes számban "kövek",
nőnek "nők" a többese, helytelen a "növek".
Többesben a tő nem "tők", szabatosan "tövek",
amint hogy a cső nem "csők", magyar földön "csövek".
Anyós kérdé: van két vőm, ezek talán "vövek"?
Azt se' tudom, mi a "cö"? Egyes számú cövek?
Csók - ha adják - százával jő, ez benne a jó;
hogyha netán egy puszit kapsz, annak neve "csó"?

Bablevesed lehet sós, némely vinkó savas,
nem lehet az utca hós, magyarul csak havas.

Miskolcon ám Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden;
amíg mindezt megtanulod, beleőszülsz, idegen.

Agysebész, ki agyat műt otthon ír egy művet.
Tűt használ a műtéthez, nem pediglen tűvet.
Munka után füvet nyír, véletlen se fűvet.
Vágy fűti a műtősnőt. A műtőt a fűtő.
Nyáron nyír a tüzelő, télen nyárral fűt ő.

Több szélhámost lefüleltek, erre sokan felfüleltek,
kik a népet felültették... mindnyájukat leültették.

Foglár fogán fog-lyuk van, nosza, tömni fogjuk!
Eközben a fogházból megszökhet a foglyuk.
Elröppenhet foglyuk is, hacsak meg nem fogjuk.

Főmérnöknek fáj a feje - vagy talán a fője?
Öt perc múlva jő a neje, s elájul a nője.

Százados a bakák iránt szeretetet tettetett,
reggelenként kávéjukba rút szereket tetetett.

Helyes-kedves helység Bonyhád, hol a konyhád helyiség.
Nemekből vagy igenekből született a nemiség?

Mekkában egy kába ürge Kába Kőbe lövet,
országának nevében a követ követ követ.

Morcos úr a hivatalnok, beszél hideg 's ridegen,
néha játszik nem sajátján, csak idegen idegen.

Szeginé a terítőjét, szavát részeg Szegi szegi,
asszonyának előbb kedvét, majd pedig a nyakát szegi.

Elvált asszony nyögve nyeli a keserű pirulát:
mit válasszon? A Fiatot, fiát vagy a fiúját?

Ingyen strandra lányok mentek, előítélettől mentek,
estefelé arra mentek, én már fuldoklókat mentek.

Eldöntöttem: megnősülök. Fogadok két feleséget.
Megtanultam: két fél alkot és garantál egészséget.

Harminc nyarat megértem,
mint a dinnye megértem,
anyósomat megértem...
én a pénzem megértem.

Hibamentes mentő vagyok.
Szőke Tisza pertján mentem:
díszmagyarom vízbe esett,
díszes mentém menten mentem.

Szövőgyárban kelmét szőnek: fent is lent meg lent is lent.
Kikent kifent késköszörűs lent is fent meg fent is fent.
Ha a kocka újfent fordul fent a lent és lent is fent.

Hajmáskéren pultok körül körözött egy körözött,
hajma lapult kosarában meg egy tasak kőrözött.

Fölvágós a középhátvéd, három csatárt fölvágott,
hát belőle vajon mi lesz: fasírt-é vagy fölvágott?

Díjbirkózó győzött tussal,
nevét írják vörös tussal,
lezuhanyzott meleg tussal,
prímás várja forró tussal.

Határidőt szabott Áron: árat venne szabott áron.
Átvág Áron hat határon, kitartásod meghat, Áron.

Felment, fölment, tejfel, tejföl; ne is folytasd, barátom:
első lett az ángyom lánya a fölemás korláton.

Földmérő küzd öllel, árral;
árhivatal szökő árral,
ármentő a szökőárral,
suszter inas bökőárral.

Magyarország olyan ország hol a nemes nemtelen,
lábasodnak nincsen lába, aki szemes: szemtelen.
A csinos néha csintalan, szarvatlan a szarvas,
magos lehet magtalan, s farkatlan a farkas.
Daru száll a darujára, s lesz a darus darvas.
Rágcsáló a mérget eszi, engem esz a méreg.
Gerinces, vagy rovar netán a toportyánféreg?
Egyesben a vakondokok "vakond" avagy "vakondok".
Hasonlóképp helyes lesz a "kanon" meg a "kanonok"?

Nemileg vagy némileg? - gyakori a gikszer.
"Kedves ege-segedre" - köszönt a svéd mixer.
Arab diák magolja: tevéd, tévéd, téved;
merjél mérni mértékkel, mertek, merték, mértek.

Pisti így szól: kimosta anyukám a kádat!
Viszonzásul kimossa anyukád a kámat?
Óvodások ragoznak: enyém, enyéd, enyé;
nem tudják, hogy helyesen: tiém, tiéd, tié.

A magyar nyelv - azt hiszem, meggyőztelek Barátom -
külön-leges-legszebb nyelv kerek e nagy világon!

norbeee Elküldve: 2013-08-09 12:50 Motor-váltó

[quote="Pocses"]
zmathe írta: Udv mindenkinek!
Kattogo hang jon a motorterbol e46 316i 1.9l 8v 2000evj 163.000 km
Kuldom a videot velemenyeket varok rola elore is koszonom a segitseget ha esetleg valakinek volt hasonlo problemaja kerem jelezzen.

YouTube videó

Csak egy tipp, lehet, hogy hidrotőke. Olajcseréd mikor volt utoljára? Tegyél bele kicsit "vastagabb" olajat. Olajfogyasztása mekkora a motornak?


Nekem az 528i-m nek volt ilyen hangja nyáron, az pedig hidrotőke volt. Mondtam a szerelőnek hogy tegyünk bele "vastagabb" olajat, de nem engedte, mert hogy nem bele való. Szerinte cserés volt egy-két hidrotőke, egy idő után megkeményszik. Nézesd meg valakivel nehogy valami komolyabb baja legyen.

norbeee Elküldve: 2013-08-09 11:36 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta:
norbeee írta: Helló, véleményeket szeretnék kérni, az alábbi két lámpaburával kapcsolatban. Már nem olyan szépek mint újkorában, így szeretnék helyettük másikat:

http://www.grando.hu/bmw-e46-0...1496718417

http://www.racing-autoalkatres...tion#anch1

A képen a kettő majdnem ugyanaz, végülis a lényeg hogy ti megvennétek-e vagy van-e valakinek javaslata másra.


Políroztasd fel, a hátsókat is megcsinálják szépre. Győrben 3 papír darabja.


Felpolíroztam magamnak, kívülről olyan mint a tükör, csili-vili, viszont belülről poros, bogaras. Kompresszorral próbáltam kifújni de ahhoz hogy igazán szép legyen ki kellene mosni, de szétszedni nem lehet. A foncsor se az igazi már. Lehet ez másnak még jó de nekem túl nagyok az igényeim

norbeee Elküldve: 2013-08-09 11:29 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Helló, véleményeket szeretnék kérni, az alábbi két lámpaburával kapcsolatban. Már nem olyan szépek mint újkorában, így szeretnék helyettük másikat:

http://www.grando.hu/bmw-e46-0...1496718417

http://www.racing-autoalkatres...tion#anch1

A képen a kettő majdnem ugyanaz, végülis a lényeg hogy ti megvennétek-e vagy van-e valakinek javaslata másra.

norbeee Elküldve: 2013-08-09 11:23 Heeelp...!

Pocses írta:
mancs4 írta: Sziasztok!
Vki tudna abban segíteni, h bőr combtámaszos ülésbe mit kéne és mit illene tenni, mert van h az autó reggel 7-től délután 5-ig kint áll a napon és úgy felmelegszik, h mire hazaérek vele (hiába a klíma ülést nem hűti le) csorog a hátamon a víz?! Gondoltam vmi ülés rátétre de ugye kényelmetlenek ezek a bőrhöz képest...trikót meg csak nem rakok...


Lehet kapni fagyöngy ülésvédőt az jól szellőzik, de meglátnám egy bimmerben elkapna a röhögés az tuti.
Anno még a barátom Dacia verdájában volt, damilra voltak felfűze a fagyöngyök.


tegyél napellenzőt a szélvédő elé, meg egy másikat rá az ülésre. Ha izzadsz benne tehetsz az ülésre törülközőt is. Az egy enyém perforált bőr de így is néha belerohadok, olyankor előkapom a törülközőt a csomagtartómból. Nekem van fekete törülközőm így nem mutat olyan gagyin ha néha rajta van.

norbeee Elküldve: 2013-08-09 10:37 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
nickname írta:
norbeee írta:
xlzx írta: Tegnap BP-Dobogókő-Csobánka-BP erőltetett tempóban, 235/40 17es papucsokon, élményautózás 2 személlyel, klímával... felfele 120-180 között, lefele 100-160 között, ami a csövön kifért. Kanyarokban is többnyire 80-120 között. Lefele egy 7es evot kergettem, egyenesekben elment de kanyarokban fogtam.

80Km-re így sikerül 11litert benyalatni a verdával az 13,75ös fogyit jelent. Szerintem nem olyan vész persze biztos ki lehet hozni 8-10literes fogyira is...


320D? 13 literrel? nem sok az egy kicsit? ha padlógázzal közlekedek se eszik többet 8,5 nél.


Ezt azért vitatnám.



Lehet jól fogyasztani 20d-vel de ha kened neki akkor az tud sokat enni, magától nem mozog a másfél tonna Főleg nem kigyorsításokkal teli útszakaszon, ahol parkettán gyorsítasz minden kanyar után.


Kicsi a lábam, ritkán küldöm meg az autót nekem azért fura. Tesóm 525i-jew nálam 11 liter, nála 13,5 Pedig nem úgy vezetek mint aki be van sz*rva

norbeee Elküldve: 2013-08-08 13:35 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta: Tegnap BP-Dobogókő-Csobánka-BP erőltetett tempóban, 235/40 17es papucsokon, élményautózás 2 személlyel, klímával... felfele 120-180 között, lefele 100-160 között, ami a csövön kifért. Kanyarokban is többnyire 80-120 között. Lefele egy 7es evot kergettem, egyenesekben elment de kanyarokban fogtam.

80Km-re így sikerül 11litert benyalatni a verdával az 13,75ös fogyit jelent. Szerintem nem olyan vész persze biztos ki lehet hozni 8-10literes fogyira is...


320D? 13 literrel? nem sok az egy kicsit? ha padlógázzal közlekedek se eszik többet 8,5 nél.

norbeee Elküldve: 2013-08-07 10:52 Társalgó

dbtibi írta:
norbeee írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Kellene egy kis segítség - szerintem nem vagyok egyedül a problémámmal - :
Gondolom én a hőség és a meleg hatására az A oszlopon lévő légzsák takarója elkezdett felválni és elég furcsán néz ki.
Mivel lehet ezt visszaragasztani úgy, hogy az anyagon se nagyon látszódjon, normális kinézete legyen, és ne váljon fel újra és újra ?!
Biztos "szervizelte" már ezt otthon valaki.
Egy kép segítségként ha valakinek nem lenne egyértelmű amit írtam - a kép nem tőlem származik - . A felső A oszlop takarón kezdett el felkunkorodni az anyag.



Szia!

Én is gondolkodtam már ezen a problémán de nem találtam eddig olyan ragasztót ami nem üt át a szöveten. Szerintem a szövet és a műanyag közé kétoldalú ragasztót kellene tenni (van ilyen papírvékonyban) a szélét pedig visszahajtani az oszlop mögé, ott már lehet akár pillanatragasztóval is megerősíteni. Hétvégén én is nekilátok majd ha valami használható tapasztalatom lesz leírom.


Nekem "csak" a légzsáknak a takarója válik fel.


Ha jól látom akkor az kijön belőle. Én kiszedném azt a légzsák takarót és ahol feljött ott le is feszegetném és alá tennék kétoldalú ragasztót. Szerintem kicsit meg is lehet feszegetni hogy visszahajtsd alá a szövetet, oda meg mehet bármi.

norbeee Elküldve: 2013-08-07 10:40 Társalgó

dbtibi írta: Sziasztok !
Kellene egy kis segítség - szerintem nem vagyok egyedül a problémámmal - :
Gondolom én a hőség és a meleg hatására az A oszlopon lévő légzsák takarója elkezdett felválni és elég furcsán néz ki.
Mivel lehet ezt visszaragasztani úgy, hogy az anyagon se nagyon látszódjon, normális kinézete legyen, és ne váljon fel újra és újra ?!
Biztos "szervizelte" már ezt otthon valaki.
Egy kép segítségként ha valakinek nem lenne egyértelmű amit írtam - a kép nem tőlem származik - . A felső A oszlop takarón kezdett el felkunkorodni az anyag.



Szia!

Én is gondolkodtam már ezen a problémán de nem találtam eddig olyan ragasztót ami nem üt át a szöveten. Szerintem a szövet és a műanyag közé kétoldalú ragasztót kellene tenni (van ilyen papírvékonyban) a szélét pedig visszahajtani az oszlop mögé, ott már lehet akár pillanatragasztóval is megerősíteni. Hétvégén én is nekilátok majd ha valami használható tapasztalatom lesz leírom.

norbeee Elküldve: 2013-08-07 08:46 Autóvásárlás

Pocses írta: Hy!

Ha ma délutánig nem viszik el, akkor megyünk és +lessük a barátomnak:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-6884447



Ez nagyon jónak tűnik elsőre...