nyau01 fórum hozzászólásai

nyau01 Elküldve: 2015-02-25 18:48 Olajszint érzékelő szenzor

Sziasztok! egy kérdésem lenne 2001 e46 coupe-m van és az olajszint jelző bejelez ha pl nagyobb erőteljesebb kanyart veszek és nagyon zavar de nivópálca alapján maximum felett van egy leheletnyit a szint valaki? tapasztalt hasonlót?

nyau01 Elküldve: 2014-12-21 08:05 hûtõ

szia ezzel kapcsolatban egy érdekes dolgot vettem észre miért világit a hűtöfolyadék jelzöje alap állapotban azt jelzi van benne de ha 3-4x odalépek neki 4000 res fordulatig a kiegyenlitő tartályból eltünik az összes viz ha várok kicsit visszajön és a jelző ismét azt mutatja hogy normál szinten van

mormota26 írta: Na mostmár tényleg unom,!! Ide leírtam eddig mik voltak a problémák. Kezdődött egy hűtő cserével, mert tünt el szép óvatosan a víz. azután nem volt probléma kb 2 hétig, utána folyamatosan ki ki villant a "sárga hűtő " lámpa. Jó, ki lett cseréve a vízpumpa és a termosztát, ment kb 1 hónapig és most megint ott járok h iszonyatos nyomás van a rendszerbe, tegnap előtt este 10 órakkor álltam be a garázsba, és ma 14:00 kor álltam ki, mielőtt meglestem a sapka alatt mi is zajlik, felnyitom, és látom h totálisan tele van hűtőfolyadékkal , egészen felér a sapkáig, mikor kb 1 hete még a normál szinten állt benne a víz. Valakinek további ötlet ? ( a légtelenítést teljesn kizárom h légteleníteni kell, nem hiszem el h kb lassan 1 éve lesz meg h 30 szor kell ennyi idő alatt légteleníteni, 8 éve van egy fiat puntónk egyszer nem kelett, előtte volt 2 autóm azzal se volt ilyen probléma. ) a Hengerfejen kívül maradt még vmi olcsóbb probléma , h csak a legvégsőbb esetben kelljen megontani a motort? Csak ugyebár fehér füstöt nem látok mögötte ( pontosabban h most hideg van így van egy kevés, de az szerintem nem az), nem olajos a víz és az olajnál sem látok semmiféle habot elszíneződést , és a hűtősapkánál sincs semmi .


nyau01 Elküldve: 2014-12-16 11:28 hûtõ

ez egy jó kérdés ugyanezzel a problémával küszködök amit észrevettem mikor leállítom a kocsit 2-3 órával utána is nagy nyomás van a hűtőrendszerben, induláskor még nem jelez de kb mire a motor bemelegszik egyből kivillan a hűtőfolyadék jelző kb 1 p-ig utána elalszik majd ismét tehát nem folyamatosan világit

mormota26 írta: Na mostmár tényleg unom,!! Ide leírtam eddig mik voltak a problémák. Kezdődött egy hűtő cserével, mert tünt el szép óvatosan a víz. azután nem volt probléma kb 2 hétig, utána folyamatosan ki ki villant a "sárga hűtő " lámpa. Jó, ki lett cseréve a vízpumpa és a termosztát, ment kb 1 hónapig és most megint ott járok h iszonyatos nyomás van a rendszerbe, tegnap előtt este 10 órakkor álltam be a garázsba, és ma 14:00 kor álltam ki, mielőtt meglestem a sapka alatt mi is zajlik, felnyitom, és látom h totálisan tele van hűtőfolyadékkal , egészen felér a sapkáig, mikor kb 1 hete még a normál szinten állt benne a víz. Valakinek további ötlet ? ( a légtelenítést teljesn kizárom h légteleníteni kell, nem hiszem el h kb lassan 1 éve lesz meg h 30 szor kell ennyi idő alatt légteleníteni, 8 éve van egy fiat puntónk egyszer nem kelett, előtte volt 2 autóm azzal se volt ilyen probléma. ) a Hengerfejen kívül maradt még vmi olcsóbb probléma , h csak a legvégsőbb esetben kelljen megontani a motort? Csak ugyebár fehér füstöt nem látok mögötte ( pontosabban h most hideg van így van egy kevés, de az szerintem nem az), nem olajos a víz és az olajnál sem látok semmiféle habot elszíneződést , és a hűtősapkánál sincs semmi .