olaszauto Elküldve: 2015-05-29 19:17 Üzemanyag minõsítés és átverések!
olaszauto írta:nickname írta:Nem tudom igaz-e de ott dolgozik ezt mesélte.Az biztos,hogy télen ezt használtam-placebó hatás?-pöccre indult,igaz nagy hidegek nem voltak,és füstmentes az autó.Ha csak a modernebb piezós fecsiknél 100 000 km alatt egy fúvóka árát költöd rá plusszban,és tényleg tovább bírja a moci, megérheti.Én féltem a sajátom,jó ideje használom.BarG írta:olaszauto írta:YELLOW írta:nickname írta:YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne
Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj
Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.
nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.
Én azt hallottam egy Scwehátban dolgozó,motoros cimborámtól,hogy a prémium diesel nem csak alacsonyabb cetános,hanem nincs benne biodiesel adalék.Ezért dárgább is ,mert egy nem"ócsittya" a bio,meg Ausztriában nagyobb adó súlytja.Tehát a prémium végül is csak jó minőségű "hagyományos"pacsolatlan árú
Szerintem ebben több tárgyi tévedés található.
Európában KÖTELEZŐ megújuló üzemanyag komponenst keverni az üzemanyagba, tehát olyan nincs, hogy valamelyik üzemanyag ilyet ne tartalmazzon.
A "bio" komponens meg soha sem olcsóbbítja az üzemanyagot, hanem mindig drágítja, mert az alapolaja sokkal drágább, mint a kőolaj származék, meg egy csomó macera van vele az átészterezés miatt. A bio ugye direktben nem használható. (hivatalosan persze, mert technikailag megy a dolog)
Én maradok az OMW prémium mellett, nem érdekel hogy nem fogyaszt tőle kevesebbet, de érezhetően egyenletesebben jár a motor. "az elhanyagolható koksz képződésről meg az autószerelő tudna mesélni"
Továbbá, tényleg ez az egyetlen üzemanyag amivel nem érzem hogy itthon vagy külföldön tankoltam.
A héten kipróbáltam a kenyérkeresőben....Fiat Fiorínó mjet 1,3 75 LE....ki fogyasztottam majdnem a normál gázolajat.Rátankoltam 12 liter "maxx mosont"...nos kb 500 méter után tényleg csendesebb a motor..Placebóhatást kizárni nem tudtam,viszont a fedélzeti számítógépet gondoltam mérésre használni.6 os bevezetőn 50 km nél 1400 fordulat terhelten -mindig ugyan akkora kb 500 kg egységcsomagot viszek naponta többször-Tehát 1400 fordulat 5.ben kigyullad a visszakaícsolás jelző normál gázolajnál."Maxx mosonnál" 1200 nál gyullad ki! Ezt egy nap 4 x szer próbáltam ugyan azon a szakaszon!.Utána újra visszatértem a normálra, újra 1400 nál gyullad ki a visszakapcsolási nyíl.Ez engem meggyőzött.A motor számítógépét egy kopogás érzékelő szerű berendezés vezérli-vagyis az is......