osman Elküldve: 2016-02-25 08:00 Mi lehet a baj?
hil írta:osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.
Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....
köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.