p1tyeszka fórum hozzászólásai
« előző123456következő »

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-20 08:47 Futómû és hibái

YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-19 17:53 Futómû és hibái

sindely írta:
sindely írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól (sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá


ha jol szamoltam 9 db szilent van minden fele fajta formaban. megneztem ha mindent megrendelek febi bilsten-bol 200eur alatt marad. ami a difi tartja az mar itt figyel az asztalon.(sajnos meg) csere az nem lesz olyan draga, az egesz csalad oda hordja az autokat, kedvezmeny van az alkatreszakre meg a munkadijra is. csere auto meg ingyen van, csak tankold vissza... szerdan kerek idopontot, aztan meglatjuk mi lesz. pentekem megyek m54 3.0 szivosorert abba nem passzol a m52 nek a disaja ugye? a helyesirasi hibara visszaterve, ki a f*szt erdekel... megertem hogy mit akarnak mondani az emberek. en sem irok 100%ban helyesen mint ahogy te sem.. szoval nem foglalkozok vele. minden segitseg jol jon. udv mindenkinek!!





meglett a csere, igazad volt anubisz! 9 szamu alaktresz volt megfosva. most nagyon patent lett a valtas. semmi koppanas. viszont 355eurot fizettem a szervizert. tobb mindent csinaltak. futomubeallitas + feldobtak az uj pacskereket a nyari szettre. plusssz volt razopadon a kocsi, hatso lenges csillapitott szettet is cserelhetem. ugy hogy annyira nem teljes az orom...


Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??

p1tyeszka Elküldve: 2014-02-27 20:02 Futómû és hibái

MattM325 írta: Az új projekt

Nekem is váltásnál kattan, + nagyobb nyomatékátvitelnél.
A terv, diffi keretet homokszórni, szinterezni + összes szilentjét cserélni.
Hardytárcsa, kardáncsapágy+keret, diffi szimering, + ami még adódik.



Ez nagyon csúnya (lengőkar szilent), és a hátsó, első diffi szilentek is.


Hát igen az idő vasfoga. Elég zsebbenyúlós téma ez. Milyen szilenteket raksz majd bele ha szabad kérdezni? (nekem is tervben van a csere)

p1tyeszka Elküldve: 2014-02-25 10:02 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...

p1tyeszka Elküldve: 2014-02-23 17:05 Motorolaj

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Sziasztok!

LM Top Tec 4200 v. 4600 5W-30, Mobil 1 ESP Formula 5W-30 jó választás o.cserére? (251000km)


szerintem Mobil 1


Megkérdezhetem h miért pont ezt a kettő féle olajat választottad?


csak mert sokfelé olvastam, hogy a LM "nagyon jó" a M1 pedig "jó"

p1tyeszka Elküldve: 2014-02-23 15:10 Motorolaj

Sziasztok!

LM Top Tec 4200 v. 4600 5W-30, Mobil 1 ESP Formula 5W-30 jó választás o.cserére? (251000km)
« előző123456következő »