paleszb Elküldve: 2014-08-24 19:51 ABS-rõl általában
Az utóbb időben ha óvatosan nyomom a féket úgy üt vissza mintha szükség lenne az abs-re. Kicsiket visszaver a pedál. Ha erősen nyomom nem csinálja.
Van valakinek ötlete?
paleszb Elküldve: 2014-08-24 19:51 ABS-rõl általában
paleszb Elküldve: 2014-05-12 20:58 Segítsetek!
paleszb Elküldve: 2014-04-30 10:33 Segítsetek!
paleszb Elküldve: 2014-04-24 07:54 Motorgenerál!
paleszb Elküldve: 2014-04-21 13:11 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?
paleszb Elküldve: 2014-04-07 14:33 Motorgenerál!
ZoleeSRB írta:paleszb írta: Sziasztok!
Nem értek hozzá, egy kérdés: a turbó lehet félig, vagy valamennyire gyenge vagy erős?
Az vagy nyomja vagy nem?
Igen lehet gyengébb ha már kopott belül.
paleszb Elküldve: 2014-04-07 12:31 Motorgenerál!
paleszb Elküldve: 2014-04-04 18:25 Porlasztó
MattM325 írta:paleszb írta:compact írta:paleszb írta: Sziasztok!
Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.
Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.
Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.
Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.
Budaörsön jó?
paleszb Elküldve: 2014-04-03 18:59 Porlasztó
compact írta:paleszb írta: Sziasztok!
Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.
Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.
paleszb Elküldve: 2014-04-03 18:46 Segítsetek!
MattM325 írta:paleszb írta:YELLOW írta:paleszb írta:duend írta:paleszb írta: Sziasztok!
Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.
325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.
Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?
Köszönettel venném.
Szerintem nem basztalak le...
Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit.Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.
1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.
Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.
Szerezz már valakitől egy belevaló motorvezérlőt egy próba erejéig... Nem kerül semmibe.
paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:58 Segítsetek!
YELLOW írta:paleszb írta:duend írta:paleszb írta: Sziasztok!
Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.
325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.
Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?
Köszönettel venném.
Szerintem nem basztalak le...
Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit.Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.
1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.
paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:47 Segítsetek!
YELLOW írta:paleszb írta: Sziasztok!
Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.
325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.
Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?
Köszönettel venném.
a porlasztós topic tökéletes volt. azért mert nincs utána írva, hogy segítség, vagy nem azon belül van, attól még jó. ne legyünk már ennyire gyerek gondolkodásúak...
a másik, attól, hogy 20 helyre beírod, nem fogsz hamarabb választ kapni. sokan dolgoznak, hétköznap délelőtt van. a másik, hogy akkor sem biztos, hogy tudják. ha pedig ennyire sürgős, akkor vidd el szervízbe. eleve látatlanban senki nem fogja neked neten keresztül megjavítani, de lehet a valós hibát sem megállapítani. ez olyna hibáknál lehetséges, ami típushiba, vagy nagyon sűtűn fordul elő.
szóval kérlek több helyre neee. mert inkább az ellenkezőjét éred el, azaz a kutya nem fog rá válaszolni. az okosabbnak leesik, hogy miért nem kapott választ.
paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:37 Segítsetek!
duend írta:paleszb írta: Sziasztok!
Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.
325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.
Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?
Köszönettel venném.
Szerintem nem basztalak le...
paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:20 Segítsetek!
paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:02 Porlasztó