pati fórum hozzászólásai

pati Elküldve: 2022-06-08 23:23 Tempomat - utólag?

helló Srácok!
E91 2007.07 m47n2 tipusba vettem tempomat kart kompletten.
semmire sem reagál beépítés után.
itt sem nagyon találtam megoldást. Valaki esetleg tud segiteni?
előre is köszi, üdv

pati Elküldve: 2015-11-26 13:16 Társalgó

YELLOW írta:
pati írta: hello mindenki!
ismertek egy bimmer-mpower kft cégnév alatt futó srácot Kecskeméten?
rendesen megszívatott óvakodjatok tőle


leírhatnád mi volt konkrétan.


véletlen futottam vele össze. elvitte megjavítani a bm54 es modulomat mert egy oldalnem szolt rajta. pár napot igért a javítási időre. pár hét után egy alkalommal talalkoztam vele mert elkészült a cuccom. berakta és hát szarabb volt mint előtte. gyujtásra durrantak a hangszórók és zugtak összevissza. persze igy nem vettem át. na azóta nem láttam a cuccomat, a tagot alig tudtam elérni. álltólag elküldte valahova bevizsgáltatni és majd onnan postázzák nekem. de közölte hogy javíthatatlan.azóta a telefont nem veszi fel ,sms re nem reagál.
most vennem kell egy uj egyseget holott a pixelesek meg tudták volna javitani.ez gyökér azt állította hogy ezzel foglalkozik, és én hittem neki
asszem több mint két hónapja kezddött az ügylet

pati Elküldve: 2015-11-24 16:13 Társalgó

hello mindenki!
ismertek egy bimmer-mpower kft cégnév alatt futó srácot Kecskeméten?
rendesen megszívatott óvakodjatok tőle

pati Elküldve: 2013-02-05 20:49 manuális váltó

YELLOW írta:
pati írta:
YELLOW írta:
akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est



ha megadnád az autód típusát... mert ebből következtetve dízeled van. azóta tovább kérdezgettem és csak megállja a helyét, hogy dízelesek be tudják tenni, benyások nem. furcsa.


úgy úgy, 320d a 2005 utáni sűrű fogazatú tengelyes

pati Elküldve: 2013-01-16 09:18 manuális váltó

YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
brutus20 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.



köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...



jelentem nekem sem veszi 80nál az 1est Off autónál is kipróbálva, ott sem megy.
Amúgy olyan ez mint a spárga...szép dolog ha az ember meg tudja csinálni, de van értelme?! eddig eszembe nem jutott volna nagy sebességnél 1est nyomni, még anno az oktatóm is úgy tanította, hogy csak elindulásnál kell az egyes, ha kis sebességgel is, de gurul az autó, akkor 2es.


mint írtam világos, eddig én sem próbáltam, csak a múltkori 2-es akadás szerű dolog miatt. de nekem 40-nél sem veszi be. és csupán azért fura, mert BarG-nak, Valternak is beveszi. aztán már végképp nem tudom melyik a jó


A hülyeség ragályosma Én is kipróbáltam 50-nél és bevette az 1-es fokozatot bevette minden gond nélkül!Most már nyugodtan megyek hajnalban ill mindjárt....... Német.o-ba!



akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est

pati Elküldve: 2012-01-16 18:44 Lökhárító

Tano írta:
pati írta: Hello Mindenki,Bárki!
szerintetek visszafelé működik a lökös csere?
butítanám a facelift modelt sima régi lökössel elöl.
hogy miért? a ködlámpa miatt
hátra viszont M-es touringot raknék.


Hi!
Szerintem működik, ha a faceliftest fel lehet rakni a régire, akkor a régit is a faceliftesre. Gondolom ugyanúgy a tartókonzolt kell cserélni ez esetben is.
Apró: nekem van eladó lökhárítóm.


lámpával mindennel? milyen a színe?

pati Elküldve: 2012-01-16 01:57 Lökhárító

Hello Mindenki,Bárki!
szerintetek visszafelé működik a lökös csere?
butítanám a facelift modelt sima régi lökössel elöl.
hogy miért? a ködlámpa miatt
hátra viszont M-es touringot raknék.

pati Elküldve: 2010-02-12 21:07 Firmware frissítés MK-IV

Fanyuvo írta:
Idézet:
Hi, valószínü hogy a TMC kikapcsolás megoldja a gondod!


Kipróbáltam, de kikapcsolni csak akkor lehet, ha már felismerte, hogy lemez van benne. Odáig el se jut. Próbáltam elõször CD-vel, ott kikapcsoltam, majd be a DVD-t, de semmi. Nincs CD/DVD a meghajtóban hibaüzenetet kapom.

Igen az lehet. Nekem is csak akkor jött vissza a rendszer amikor hosszú alagútban voltam rendszerint, vagyis amikor nem kapott rádió jeleket.Ezt kellene elérni valahogy.

pati Elküldve: 2010-02-10 12:29 Firmware frissítés MK-IV

laci520D írta:
Fanyuvo írta: Köszönöm a gyors választ.

E46-MKIV - SW 4-1/91
Ezek szerint v30 van a gépemen. Így vettem. M3-as indítóképernyõvel és magyar feliratokkal. Kaptam hozzá a gyári lemezeken kívül egy DVD-t is amin egy elég jó minõségû volt Magyarország. Viszont egyszer úton hazafelé megfagyott az egész, fekete képernyõ. Gyújtás le és vissza. A kép visszajött viszont barna lett és egy csomó minden eltûnt belõle és angol volt ha jól emlékszem. Megint gyújtás le és vissza, minden megjavult. Ezek után néha eljátszotta, hogy elment a kép. Egy idõ után rájöttem, hogy csak akkor csinálja, ha a másolt lemez bent van. A gyárival rendesen mûködik, csak azon nincs Magyarország. Letöltöttem pár HIGH lemezt, de egyiket se viszi. Mindegyikre azt írja, hogy nincs lemez az olvasóba. A dual layerest már látom, hogy azért nem vitte mert v30-as van fent, de megcsináltam a DVD5-ös verziót is és az se megy. Meghalt volna az olvasó és már csak a gyári lemezt képes olvasni? Találkozott ilyennel már valaki?
FW-t nem merek frissíteni, pont emiatt. Meg nem szeretném ha eltûnne a NAVI meg a TV.
A barna képet valószinü a TV modul adta mivel ha le hal a navi akkor az veszi át a képet.
Ha magyar akkor ne frissíts mert el tûnik.
Vagy rossz a lemez amit írsz vagy szarakodik a lézer egység.Tölts le egy cd-verziós térképet és azt próbáld ki ha az megy akkor valószínû a lézer de javítható kb 10-15 egy lézer egység csak maga a lézer.

Hi, valószínü hogy a TMC kikapcsolás megoldja a gondod!

pati Elküldve: 2010-01-03 12:49 Roadmap Europe 2010-1

Speedcamera import és a tpd konzol törlése így minden nyelv megmarad benne mert a db fájlok tartalmazzák az összes poit.Tehát mindegy hogy melyik nyelv van kicserélve magyarra a poi keresö magyar lesz. csak nem olyan csili-villi konzolon.

pati Elküldve: 2010-01-01 19:09 Roadmap Europe 2010-1

Buék!
Lassan összefolynak a topicok,ezért az idei térkép problémákat és egyebeket itt tárgyaljuk tovább szerintem.
Meg is ragadnám az alkalmat hogy megkérdezzem nem tudná valaki az eredeti 2010 et (mk4) felraki valahová Iso-ban? Ez a butított verzió nálam nem müködik,nem tudom szerkeszteni.
Szeretnék egy saját verziót csinálni, ahogy azt tavaly is tettem,de ahoz teljes verzió kéne.
Üdv!

pati Elküldve: 2009-12-21 00:15 Bemelegedés

az enyém még soha nem érte el a 70 et -5 fok alatt. ha városban gyorsan elváltva használom akkor 50-64 között mozog. :

pati Elküldve: 2009-12-18 17:47 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Gyerekek! Lenne egy kérdésem. Az MK4 hez tartozó navi lemez (2010) könyvtárstruktúrát megváltoztatták vagy rosszat töltöttem le?Mert ha igen akkor ebbe már nem lehet speedcamera ikont tenni, és ez nagy bánat számomra.

pati Elküldve: 2009-11-28 13:26 ATC Nova chiptuning és szerviz

223 digitális, egy másik alkalommal 240-be vert a mutatóm

pati Elküldve: 2009-11-24 23:01 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

Span írta: Sziasztok!Következõ probléma jelentkezett az autómon.1500as fordulattol 2000es fordulatig nem indul meg az auto,2000tõl elkezd huzni,de nem ugy ,mint azelott.Gyengult az auto eleg sokat.Ha uresben felporgetem,erezni is,hogy mintha egy luk lenne 1500as fordulat korul es megtorpan.Menet kozben emelkedon erezni,hogy egyszeruen nem indul meg,barhogy is nyomom a gazpedalt.Kerlek,ha volt mar hasonlo problématok,irjatok!Köszi! Span

hi ezzel nén is küzdök. nálam turbóluk 1700-1800 körül de van amikor 2000 körül is. ilyenkor olyan a hangja a kocsinak mintha valami kompresszor lenne. közben pedig rángat és kihagy. padló gáznál egyenletes gyorsulás csak nehezen indul meg.