pneurob fórum hozzászólásai

pneurob Elküldve: 2011-03-14 10:50 Kardánkereszt

anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.

pneurob Elküldve: 2011-03-06 21:30 Termosztát

kempelen írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 júliusig minden 320d EUR3-as...
Honnét lehet ilyen infókat összeszedni, hogy ezekből van kevesebb??? Nem gyártották őket júliusig?

Thermostat for EGR cooling:
11712247723 2003 augusztusig
11717787870 2003 augusztustól

Sőt az EUR4-es motoroknál is az utóbbi cikkszámon megy az EGR termosztát.




Írd be a cikkszámokat ennek az oldalnak a keresőjébe, kiírja az árat és az aktuális raktárkészletet is: www.schmiedmann.com Az alsó gombokra kattintva pedig sok hasznos infót találsz a beépítésekkel és a normaidőkkel kapcsolatban.



pneurob Elküldve: 2011-03-05 23:30 Termosztát

DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx

pneurob Elküldve: 2011-03-04 00:00 Valaki segítsen

Egyetértek Attilával, az esetek 95%-ában ez okozza a hibajelzést, ami pár ezer forintból orvosolható, rosszabb esetben az olajszivattyú kopása okozza, mivel a megfelelő nyomás eléréséhez egy kis időre van szükség. Ez már kissé költségesebb.


http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com

m_attila írta: Olajnyomás érzékelő gond van

m_attila

sebes írta:
Bero írta:
sebes írta: Sziasztok.Van egy olyan gondom,hogy indítás után kb. 20mp után a kijelzőn sárga szinnel kigyullad az olajnyomás
ellenőrző lámpa ami kb.20mp folyamatosan világít majd elalszik.Most volt olajcsere és szűrő.Eredeti bmw olajjal .Az autóm 330d E46 tipusú.Ha valaki tud mondani valami okosságot nagyon megköszönném!



Üdv! Szerintem!!! Ne törődj vele,nekem is szokta csinálni bár nekem benzines van, és szaki azt mondta nem kell vele foglalkozni! ''pillanatnyi üzemzavar'' szerinte


Kösz.! Egy kicsit megnyugodtam!!!




pneurob Elküldve: 2011-03-03 23:43 Fogyasztás csökkentés?

zoliika írta: Most itthon voltam M.on 4 hónapot és Pécsen dolgoztam.Rengeteget mentem az előzőekhez képest az autóval november óta!Így csak én hajtottam az autót és nem a feleségem.Le is teszteltem az üzemanyagokat 5évvel ezelőtt ugyanezt megjátszottam csak benzinnel!1000 km után tankoltam mindig ebben az 1000 km-ben volt:100-150km futózás(quad)
250-300km város(nem tempós ,átlagos)
200-300km autópálya(130-140km/h)
a többi lakott területen kívül(100-110km/h)
Tényleg nem bántom a gépet 2000-nél mindig elváltok!
Mol evo diesel:6,7l/100km
Shell V-power diesel:6,9l/100km(rendes füstcsóvákat dobott)
Agip diesel tech:7,2l/100km(ezt ma mértem le)
Ömv alpesi diesel:6,3l/100km!!!!
Egy neve nincs töltőállomás Nagykőrös és K.mét között:6,5l/100km(tettem hozzá w'ynns cetánszámnövelőt)
Ömv sprint diesel:6.4l/100km
Hát ennyi röviden!


Vajon a gyári BMW olajat eddig miért nem próbáltad ki? Nem egy horror ár. És ott van ahol lennie kell. Az 1.4 benzines Opelnél 8,4-ről 7,9-re, a Toyota Corollánál 7,8-ról 7,4-re csökkent a fogyasztás. Érdekesség, hogy BMW-nél eddig még nem mértük, csak a visszajelzéseket teszem közzé. És ami még fontos, Nyugat Európai piacra gyártott olajról van szó.

http://schmiedmann.hu/kategori...dekok.html



pneurob Elküldve: 2011-03-02 22:31 316 i Kartelgázmembrán

anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com






és persze az összes csövet cserélni kell vele együtt.


Bocs, most ezt kihagytam, de múltkor egyik hozzászólásomban felhívtam rá a figyelmet.


Müller Béla
8264 Szigliget Völgy u.11
+36 30 3775343

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com



pneurob Elküldve: 2011-03-02 22:10 Motorolaj

m_attila írta: Benzines 20i be nem kell 5w-30 csak ha a longlife csereperiódust kihasználja valaki


Az meg amúgy is káros a motorra.
Attila




Ez biztosan jó bele, mit ajánlasz helyette? Ez egy nagyon jó minőségű univerzális motorolaj BMW-hez, de nagyon sok törzsvásárlóm veszi tőlem másodlagos autójához mint például Fiat, Opel, Toyota, Mitsubishi, Honda, Porsche és Lexus márkákhoz, akár Dízel, akár benzines. Rossz visszajelzést még nem kaptam, sőt mindenki néhány dl fogyasztáscsökkenésről számolt be, a motor hangjáról nem is szólva.

http://schmiedmann.hu/termek/m...5w-30.html

Müller Béla
8264 Szigliget Völgy u.11
+36 30 3775343

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com



pneurob Elküldve: 2011-03-02 22:02 316 i Kartelgázmembrán

anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com




pneurob Elküldve: 2011-03-02 21:33 Motorolaj

borigabi írta:
Hamarosan aktuaálissá vélik az olajcsere kérdés...
Szerintetek milyen olajat rakjak m52b20-ba?
Van vkinek tapasztalata a Castrol Edge 0w-30-ról v néztem még Bmw gyári olajat 0w-30 Longlife-ot?
Előre is köszi


A gyári ajánlás a következő:
Kapacitás : Kenőanyag-kapacitás 6,5 liter
Használat : Normál
Intervallumok : Csereciklus 20000 km / 24 hónap
Termékek : Edge Sport 0W-40
: Edge 0W-30
: Edge 5W-30

Ha nincs oda a motorod, simán mehet bele az eredeti BMW Quality Longlife-04 SAE 5W-30, ha eszi az olajat esetleg zakatol, akkor inkább BMW Super Power SAE 5W-40. Ha Castrolt akarsz, akkor csak a Castrol-tól vásárolj, voltak néha gondok belőle.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com


pneurob Elküldve: 2011-03-02 21:15 Kézifék

davech írta: Hali!
Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, csak a bal fog, jobb semmi.
Nyakamon a műszaki, aki találkozott már ilyennel, és írna a mivel lehet a gond, hol keressem a hibát azt megköszönném!!!



Nekem is 2002 évi a gép, most érett meg kézifék betétcserére, egyszerűen elkopott, nem hinném, hogy bowden lenne, azt nem egy nyúlós szénacélból készítik. Viszont tényleg lehet, hogy elpattant egy rugód vagy egy stifted a betéteknél.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com




pneurob Elküldve: 2011-03-01 22:38 320d Motor

Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája

pneurob Elküldve: 2011-03-01 22:29 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Lehet, hogy én megnézetném a kardán csapágyat és a csuklót, vicces dolgokat tudnak csinálni. Akár negatív, akár pozitív terhelésnél is.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com



pneurob Elküldve: 2011-03-01 22:04 Futómû és hibái

Kiváló minőségű magyar útjainkra sajnos a gyárilag beépített lengőkar szilent nem a legjobb megoldás. Optimális esetben kibír 4-5 évet, aztán csere. Van úgy, hogy a nem időben észrevett szilent megöli a lengőkart is, így aztán az is csere. Erre van kitalálva, kimondottan a Kelet-Európai utakra a Meyle Heavy Duty erősített szilentje, amivel az élettartam naqyjából megduplázható, nem dupla áron.
http://schmiedmann.hu/termek/l...ent_0.html

pneurob Elküldve: 2011-02-24 23:30 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Biztosan olcsóbb, de a 4750Ft-os alkatrész cseréje miért kerül 20.000 Ft-ba? A normaidő 45 perc.



http://schmiedmann.hu/

m_attila írta: Azért ezek itthon sokkal olcsóbbak


pneurob írta:
jeges írta:
Sky írta:
jeges írta:
Sky írta:
jeges írta: Jajj srácok. Ne haragudjatok meg a tudatlanságomért, de engem is megőrít a kipufogóm zörgése. Először azt hittük, hogy a hátsó dob takarólemeze csinálja a feszültséget (bennem...), de amikor azt megjavítottuk, tovább zörgött. Olvasom itt a fórumot, és látom hogy valami rezgéscsillapítóval volt gondja sokmindenkinek. Namost a galériámban van egy kép a problémás alkatrészről. Ez lenne az? Merthogy ez zörög, és nincs rajta sem egy csavar, sem egy szorító, hogy lehetne rajta húzni valamit. És ki is fúj a kipufogó ennél az alkatrésznél. Segítsetek egy tudatlan márkatárson minél hamarabb!!! Előre is köszönöm


Szia!
Ha kormolódást is látsz a környékén akkor biztos halott. Sajnos nem tudsz vele mit kezdeni, rossz és kész.. Egyszerű a megoldás, ki kell cseréltetni kpuf. szervizben. Kétrétegű rezgéscsillapítót kérj, de ezt úgyis tudják a szerelők. Nekem is cseréltek, utána csendesebb lett.


Köszönöm. És mi ez az alkatrész tulajdonképpen?? Megnézted a fényképet amit feltöltöttem??? Biztos hogy egyről beszélünk??? Jah, és igen. Kicsi koromfoltok vannak mellette, nem túl vészes még, de amikor melegítem a motort álló helyben, akkor érzem bent az utastérben a szagát is. És lehet csak ezt az alkatrészt cserélni, vagy egyben jön le?? És mi az angol neve pontosan??



Szia!
Igen, egyről beszélünk. Lehet cserélni szakműhelyben. Ki kell onnan vágni a régit és behegeszteni az újat. Az alkatrész funkciója benne van a nevében. A diesel motor jellemzője, hogy egyenetlenebbül jár, és hogy az összes rezgés ne menjen át a fipuf rendszerre, ezért kell oda egy flexibilis rész, ami ezt hivatott elnyelni.


Köszönöm szépen. Így már könnyebb lesz megoldást keresni a helyzetre.


Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/




pneurob Elküldve: 2011-02-24 21:50 Kippuffógó rezgéscsillapító?

jeges írta:
Sky írta:
jeges írta:
Sky írta:
jeges írta: Jajj srácok. Ne haragudjatok meg a tudatlanságomért, de engem is megőrít a kipufogóm zörgése. Először azt hittük, hogy a hátsó dob takarólemeze csinálja a feszültséget (bennem...), de amikor azt megjavítottuk, tovább zörgött. Olvasom itt a fórumot, és látom hogy valami rezgéscsillapítóval volt gondja sokmindenkinek. Namost a galériámban van egy kép a problémás alkatrészről. Ez lenne az? Merthogy ez zörög, és nincs rajta sem egy csavar, sem egy szorító, hogy lehetne rajta húzni valamit. És ki is fúj a kipufogó ennél az alkatrésznél. Segítsetek egy tudatlan márkatárson minél hamarabb!!! Előre is köszönöm


Szia!
Ha kormolódást is látsz a környékén akkor biztos halott. Sajnos nem tudsz vele mit kezdeni, rossz és kész.. Egyszerű a megoldás, ki kell cseréltetni kpuf. szervizben. Kétrétegű rezgéscsillapítót kérj, de ezt úgyis tudják a szerelők. Nekem is cseréltek, utána csendesebb lett.


Köszönöm. És mi ez az alkatrész tulajdonképpen?? Megnézted a fényképet amit feltöltöttem??? Biztos hogy egyről beszélünk??? Jah, és igen. Kicsi koromfoltok vannak mellette, nem túl vészes még, de amikor melegítem a motort álló helyben, akkor érzem bent az utastérben a szagát is. És lehet csak ezt az alkatrészt cserélni, vagy egyben jön le?? És mi az angol neve pontosan??



Szia!
Igen, egyről beszélünk. Lehet cserélni szakműhelyben. Ki kell onnan vágni a régit és behegeszteni az újat. Az alkatrész funkciója benne van a nevében. A diesel motor jellemzője, hogy egyenetlenebbül jár, és hogy az összes rezgés ne menjen át a fipuf rendszerre, ezért kell oda egy flexibilis rész, ami ezt hivatott elnyelni.


Köszönöm szépen. Így már könnyebb lesz megoldást keresni a helyzetre.


Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/