pneurob fórum hozzászólásai

pneurob Elküldve: 2011-09-30 15:16 M-packet

csatis1 írta:
RePTaiL írta: Sziasztok!

Jövőhéten megérkezik a MII-es lökösöm ha minden jól megy! Olyan kérdésem lenne, hogy az első lökös rendszámtábla tartóját szeretném helyettesíteni sima díszléccel ha lehet, mivel matrica rendszámom lesz! Lehet olyan hosszúságú és szélességű pont oda passzoló díszlécet kapni? Vagy hogy lehetne ezt megoldani?


Lehet, semmi akadálya!
Például:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...3f0dd45763
Bár ez elég drága. Szerintem itthon szalonból olcsóbb.


Én is erre gondoltam, csak másfelé indultam el. Itthon fele annyiért megkapod.
7. alkatrész http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de

http://www.schmiedmann.hu/5111...reses.aspx

pneurob Elküldve: 2011-09-30 14:15 Hidegindításkor "himbál" a motor

tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30

pneurob Elküldve: 2011-09-30 14:04 Fûtés - Klíma

Gatinho írta: Sziasztok!

A klímám bekapcsoláskor furcsa morgó hangot hallat, ami 10-15mp alatt fokozatosan elhalkul. Néha induláskor a fordulatszám emelkedésével is hallok egy folyamatosan emelkedő-süllyedő hangot, ezt is csak közvetlen indulás után pár másodpercig.

A szervizben azt mondták, hogy klímakompresszor kezdi "megadni magát" és a tünetek rosszabbodni fognak(hangosabb lesz, tovább morog majd, stb.). Az új ára egy ilyennek kb. 200.000,-Ft, amit rohadtul nem szeretnék kiadni. Kérdésem, hogy érdemes-e bontottat, felújítottat venni, esetleg a sajátomat megpróbálni felújítani? Járt már valaki hasonló cipőben? Ha igen, akkor tudtok-e megbízható céget aki ilyennek a felújításával foglalkozik normális áron?


Kicsit félreinformáltak az árral kapcsolatban, 86.000-ért van új. http://www.schmiedmann.hu/6452...reses.aspx

pneurob Elküldve: 2011-09-30 13:53 Termosztát

Tano írta:
tarkanyif írta: árakat tudsz esetleg?


Konkrétan én nem, de a fenti shop menüben tudsz árajánlatot kérni itt az oldalon is.


Itt vannak az árak: http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

Egyébként bármelyik BMW alkatrész cikkszámát, ha beírod az oldal keresőjébe, azonnal látod a forint árakat és hogy hány db van készleten.

pneurob Elküldve: 2011-09-29 23:05 hûtõ

toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.

pneurob Elküldve: 2011-08-05 09:41 turbo gond

jeges írta:
pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....


Itt elég profin felújítják http://www.turbolader.net/Cont...ratur.aspx
De lehet, hogy Magyarországon is van hasonló profi turbós cég.

pneurob Elküldve: 2011-08-05 00:46 Porlasztó

laller80 írta: Sajna a porlasztócsere után ki kell cserélnem a magasnyomású szabályozó szelepet is.

Ezért érdeklődni szeretnék, hogy leginkább a magasnyomású szivattyúban lévő szelepet hol érdemes venni, hol a legolcsóbb, mert elég nagy intervallumokban mozog.
Bosch-os cikkszáma, ami a szelepen van: 0281002480.
A schmiedmann.hu-oldalon nem találtam.

Köszi az infót!



Ha valamit kerestek, mindig a BMW gyári cikkszámra keressetek. Egyébként van ilyen gyári http://schmiedmann.hu/13%2051%...reses.aspx

utángyártottban az ára kb. a fele.

pneurob Elküldve: 2011-08-04 23:46 Futómû és hibái

anubisz írta:
jons írta: Kérdeznék, csak mint önigazolás, hogy jól láttam:

1999/9 E46 318i manual féltengely:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25

a következő modellekbe szerelték:
http://realoem.com/bmw/partxre...3211229587

Én ebből a kocsiből venném a féltengelyt:
"2001 e46 kupéból 320ci"

Jól gondolom, hogy az én kocsimba jó lesz az általam kiszemelt alkatrész?


Biztos,hogy jó.Ugyan az a száma. Az enyémbe másmilyen való,és a száma is más.


A négykerékhajtás futóműalkatrészei egy más világ.

pneurob Elküldve: 2011-08-04 23:43 turbo gond

jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.

pneurob Elküldve: 2011-07-07 21:58 320d Motor

laller80 írta: Sziasztok! Bevásároltam egy db új vezérműtengely jeladót, 2000- 320d és 318d-be valót. A jeladó teljesen új, de sajnos nálam nem ez okozta a hibát, ezért megszabadulnék tőle. Akit érdekel kérem jelezze.


Ha nem túl gagyi Unixos vagy Bárdi beszerzés, akkor a mi beszerzési árunkon átvehetjük. Keress pü-ben.

pneurob Elküldve: 2011-07-04 02:20 Motorolaj

gyorilaszlo írta: Sziasztok! Régen írtam már,de most felkeltette az érdeklődésemet egy cég... A LIQUI MOLY-ról lenne szó,és a motorolajaikról! Valakinek van tapasztalata velük? Német,gyári minőségű olajakat,és kenőanyagokat gyártanak úgy olvastam


Igen van. A sógorom a 20 éves Skoda Favoritjában nagyon jól teljesít, alig eszi az olajat. Meg a fűnyíró is sokkal halkabban megy. A BMW-be meg BMW olaj való.

pneurob Elküldve: 2011-07-01 23:55 Szívócsonk-pillangószelep

Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.

pneurob Elküldve: 2011-06-07 22:08 kormánymû

hil írta: Sziasztok!
A kormány összekötőket kéne cserélni, tudom, a Lemförder a gyári beszállító, de aranyárban van. A következők közül melyiket érdemes választani: MOOG, Lucky Engineering, Sidem, Febi.
Volt-e már ezek közül valakinek dolga valamelyik gyártóval, mik a tapasztalatok?
Előre is köszi,


Nálunk zömében Meyle cuccok vannak, néha előfordul Lemförder és Febi is, eddig panasz még nem volt. Itt megnézheted az árakat és a kínálatot: http://schmiedmann.hu/kategori...ml?oldal=3

Az oldalunkon meghirdetett OEM kormányművek mellett vannak gyáriak is, nem sokkal többért. Ha valakit érdekel, írjon pü-t

pneurob Elküldve: 2011-06-07 21:42 Valaki segítsen

kabec írta:
anubisz írta:
kabec írta: De mire az ember megtalálja azt az egyet akire rámeri bízni és tudja "szakértő" ...


Ezt megértem,de ő azért Budapest mellett lakik, arrafelé azért van pár szerelő. Itt az oldalon is ajánlanak egy pár profi, rutinos szerelőt. Talán ilyenkor jó a fórum véleményeket megfogadni (szerelő ügyben ) mert hát több szem, többet lát.


ez jogos! felénk már más a helyzet, itt is van hogy 160kmt utazok egy jó szerelőhöz odavissza...


Ha minden kötél szakad és teljes a tanácstalanság, akkor ajánlom a Divinyi BMW Szervizt Keszthely mellett Gyenesdiáson. Mondjuk 850-est ő sem szívesen vállal, mert azt befejezni nem lehet csak abbahagyni.

pneurob Elküldve: 2011-05-21 00:18 Fékjavítás

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.


szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...


Például az, aki jár néha Német és Olaszországban. Baleset vagy stau miatt elég gyakori, nekem volt néhányszor ilyenben részem. Hamburg-Hannover pályán a 240-260 sem ritka.
A rázás egyébként lehet lengőkartól vagy a szilentjétől is.