polyszi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

polyszi Elküldve: 2016-06-01 14:33 Mi lehet a baj?

naarjan írta:
polyszi írta: https://youtu.be/QmRdHzcDzHA
Srácok olyan kérdésem lenne, hogy ez mitől van?? tabot szerettem volna beépíteni a gyári cd helyére. Vettem egy normál fejegységet auxbemenettel. Gyári magnót kivettem csati le, újfejegység átalakító csati fel. Bekapcsoltam kipróbálni és szólt. Oké beépittem elé a tabot. 10perc próba majd egyik pillanattól gerjedni kezdett és sípolt mint az őrült... Gyorsan kikapcsoltam. "Azt hittem az új fefegységben elszállt a végfok vagy valami. Hazaértem, majd újból bekapcsoltam és utána igy recsegett az új fegyeség is, de szólt. Aztán megint sípolt. Rájöttem, hogy akkortól sípol az újsz@r mikor bemelegszik a hátulja/ inkább forrósodik/... Addig még hideg működik de recseg, ha van mély, magas hangok tiszták... Oké kivettem, hogy majd kezdek vele valamit, addig is menjen a gyári, DE már az is recseg... Mi tudja ezt okozni és hol keressem a bajt, mert azon kívül, hogy lehúztam rádugtam egy csatlakozót semmit sem csináltam vele :@ Köszi előre is a segítséget!


A testet nézted már? Jól van rajta?


Ha testhiba lenne, akkor nem csak akkor csinálná ezt ha a jobb oldali hangszóró is aktív. Ha balance-t használva leveszem a jobb oldali elsőhangszórót nem recseg, normálisan szól. Pénteken cserélem a jobb oldali hangszórókat/jobb 1 ajto panel/ tuti azt halt be. A sípolás meg lett generátor hang. Fos a fejegység és külön szűrő kell még igy hozzá... Sose többet 15ezer ft lófüttyöt...
Szóval köszi, de problem solved

polyszi Elküldve: 2016-05-26 14:29 Mi lehet a baj?

https://youtu.be/QmRdHzcDzHA
Srácok olyan kérdésem lenne, hogy ez mitől van?? tabot szerettem volna beépíteni a gyári cd helyére. Vettem egy normál fejegységet auxbemenettel. Gyári magnót kivettem csati le, újfejegység átalakító csati fel. Bekapcsoltam kipróbálni és szólt. Oké beépittem elé a tabot. 10perc próba majd egyik pillanattól gerjedni kezdett és sípolt mint az őrült... Gyorsan kikapcsoltam. "Azt hittem az új fefegységben elszállt a végfok vagy valami. Hazaértem, majd újból bekapcsoltam és utána igy recsegett az új fegyeség is, de szólt. Aztán megint sípolt. Rájöttem, hogy akkortól sípol az újsz@r mikor bemelegszik a hátulja/ inkább forrósodik/... Addig még hideg működik de recseg, ha van mély, magas hangok tiszták... Oké kivettem, hogy majd kezdek vele valamit, addig is menjen a gyári, DE már az is recseg... Mi tudja ezt okozni és hol keressem a bajt, mert azon kívül, hogy lehúztam rádugtam egy csatlakozót semmit sem csináltam vele :@ Köszi előre is a segítséget!

polyszi Elküldve: 2015-09-18 08:38 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
polyszi írta:

Kiindulásnak tökéletes. Köszi!


Vanos-od van.
Valvetronic nincs.


Jogos. Igazad van.
Kicsit benéztem, mert Valve-re gondoltam..

polyszi Elküldve: 2015-09-17 14:41 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
Csak tippelek:
Lehet a Vanos tömítések okozzák a gyenge teljesítményt?
Nem lehet h. valamelyik fék kicsit befog?
Esetleg lambda-szonda?

Egy diagnosztika itt Pécsen 10 000 ft körül megvan.
Az a 20 000 tényleg beteg.


N40B-s a motor, így a Vanos kilőve. Fékek újak, az tuti nem. Nekem is tipp vagy lambda vagy légtömeg, ezért akarok live adatot, hogy hogyan számol.

hil írta:
Szia!
Ha gondolod és ez segítség Számodra, akkor INPA diagot tudok Neked csinálni ingyért, amit kinyomtatva odaadok, de analizist nem vállalok
bye:hil


Kiindulásnak tökéletes. Köszi!

polyszi Elküldve: 2015-09-16 08:58 bmw diagnosztika

szotakdavid írta:

Szia!

Ezernyi oka lehet az erőtlenségnek. A diagnosztika csak egy kiindulási pont. Jeladók légtömegmérő stb..ezer oka lehet.A diag jó esetben mutat egy utat merre kell elindulni.




Szia Dávid,

Sajnos tudom és tisztában vagyok vele és pont ezért vagyok morcos és sokallom a 20ezeret, mert nem is biztos, hogy a diag megmutatja mi a baj.. Ha nem mutatja meg akkor ezt kidobtam az ablakon.
Kicsit off: Hétközben nem tartózkodom otthon és nagyon sokat megyek. Ezért lenne szükségem rá, hogy megfelelően működjön az autóm.. De őszintén, már abból baromira elegem van, hogy mindenki csak át akar b@..ni és lehúzni lóvéval... Amíg Eger környékén laktam, volt több megbízható szerelő ismerősöm is, akikhez eltudtam vinni az autóimat és meg is javították. Mióta Pesten élek, a tököm ki van, hogy mindenki csak át akar verni és minden horror drága, plussz ha odaadom a kocsimat akkor 2hét mire elkészül és többnyire úgyhogy, ja kész Xezer lesz. Elhozom és kiderül baromira nincs kész és csak barmolt.. Másik fele megbízhatóbb szerelő, de csak gyári alkatrészekkel dolgozik, amit ő rendel és 2x drágább, mintha én venném meg ugyanazokat,(de az enyémet nem rakja bele a kocsiba, mert abban nem bízik....) plussz 1 napos munkadíj több mint 20ezer még így is, hogy ő intézi az alkatrészt...(egy üzemanyagszűrő cserére mondott egy 25ezeres árat munkadíjjal / 11ezer forintomba és 10percembe került kicserélni)... OFF vége

Mind1 végül is, akkor rendelek egy diag kábelt és meglátjuk mi lesz.

polyszi Elküldve: 2015-09-15 13:07 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
hát igen, ezek alapján valami nem ok. mióta megvetted ilyen?
légszűrő csere? üzemanyag nyomást nézni. diagra tenni.


Sajnos mióta megvettem. Olaj, olaj- ,levegő- ,üzemanyagszűrő cserélve. Az AC-m néha nem az igazi(elő fordult már, hogy nem ment, szóval lehet haldoklik), de fogyasztási adatok alapján nem hiszem az lenne a gond, hogy nem kap elég üzemanyagot. Mikor gázt adok el-el indulna a kocsi, de aztán mintha valami visszafogná és érezni picit menne-menne, de nem megy. Ezért gyanakszom Légtömeg vagy lambda hibára. Szeretnék rajta egy diagot, azért írtam a másik topicba, de 20ezret csak, azért, hogy gépre tegyék nem fogok érte fizetni az tuti..



polyszi Elküldve: 2015-09-15 12:48 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
polyszi írta: ha már a fogyasztásnál vagyunk, akkor én is megosztom a tapasztalataimat.
316i N40b-s motorral és 18as kerekekkel a következőképpen alakul:
város: 10 liter, klímával 40fokban sikerült 10 fölé is menni már.
autópálya: 115km/h-nál olyan 6.2-6.5l
130-140hm/h-nál 7-7.3l
vegyesben olyan 8-8.2l

Annyit még megjegyeznék, hogy egyáltalán nem hajtom az autót. Ugye valami nem működik jól, mert ereje nincs a kocsinak, így kíváncsi vagyok, ha meg lesz a hiba oka, a hibás alkatrész cserélve lesz, akkor mennyit fog változni a fogyasztásom és milyen irányban.


azért csodát nem kell várni az 1.6-tól. még ha papíron 115 ló akkor is. a fogyasztásod jó. én azt mondanám, hogy akkor ez ilyen. se nem alacsony a fogyasztásod, se nem magas, hogy valami rosszra kéne gondolni szerintem. milyen autód volt előtte? valószínű erősebb.


előtte egy seat leonom volt 1.4benzin 75 ló és 1200kg. Most van 115 ló és a bmw rosszabbul teljesít. leon előtt volt egy Borám, ami 102lóerő volt szintén 1.6 és ahhoz képest a bmw-m nagyon-nagyon messze van és harmat gyenge. Nem is várok el tőle sokat, de annyit minimum, hogy 8-9-10% emelkedőn 4 fővel 4-ikben nehogy már a 90-et sem tudjam tartani.. Pályán a 130-140-et sem tudom tartani 2fővel sem.. Ha van egy-egy emelekedő, akkor a hosszától függően lassulok. Ennyire gyenge nem lehet.. Hiába padló gáz, hiába nagyobb fordulat, semmi toló"erő"nincs csak lomha gyorsulás. Gondoltam a nagy kerekekre is, de ennyire csak nem foghatják meg az autót.

néztem a spritmonitort is és ott én is a teljesen elfogadható kategóriában találtam az autót. Félre értés ne essék, nem sokallom ezt a fogyasztást, csak kíváncsi vagyok, hogy normális körülmények között mit változna. Persze lehet semmit sem fog, csak annyit, hogy gyorsabb és használhatóbb lesz az autó.

polyszi Elküldve: 2015-09-15 10:25 Üzemanyag fogyasztás

ha már a fogyasztásnál vagyunk, akkor én is megosztom a tapasztalataimat.
316i N40b-s motorral és 18as kerekekkel a következőképpen alakul:
város: 10 liter, klímával 40fokban sikerült 10 fölé is menni már.
autópálya: 115km/h-nál olyan 6.2-6.5l
130-140hm/h-nál 7-7.3l
vegyesben olyan 8-8.2l

Annyit még megjegyeznék, hogy egyáltalán nem hajtom az autót. Ugye valami nem működik jól, mert ereje nincs a kocsinak, így kíváncsi vagyok, ha meg lesz a hiba oka, a hibás alkatrész cserélve lesz, akkor mennyit fog változni a fogyasztásom és milyen irányban.

polyszi Elküldve: 2015-09-15 09:43 bmw diagnosztika

Sziasztok,

Még mindig ott tartok, hogy nem tökéletes az autó. Egyszer már pucoltam a légtömeg mérőt és érezhetően jobb lett az autó, de most megint ott tartok, hogy semmi ereje. De valahogyan, akkor sem volt az igazi.. Most nem akarok a vak világban vásárolgatni, légtömeget, ha az nem jó, akkor lambdát stb.. Sakkozni mi lehet a baj. Tudnak valaki segíteni esetleg egy diagnosztikát megejteni Bp. környékén? Hogy tudjam mit kell cseréljek. Ugye most visszahívták az összes e46-ot légzsákra és meg is említettem, hogy ha viszem a kocsit, akkor tudunk-e csinálni egy diagot, mert ez a gondom, erre a válasz 20ezer a diag, de az nem elég.. Az csak kiindulási pont, de azzal kell kezdeni.. Kösz, ne vicceljünk már, hogy pár percért, amit nyomkodnak a gépen 20ezret elkérnek és akkor még semmit sem az autóval... Sőt a srác hangján, akivel beszéltem már halottam, ahogyan röpködnek a 10ezrek.. De az is opció lehet, hogy rendelek egy diagkábelt és megnézem magamnak, csak ugye ilyet még nem nagyon csináltam és idő még megtanulom, idő még megjön a kábel az ebayről .. Szóval, ha van valaki és tud nekem segíteni, az tegye már meg, hogy dob egy pü-t. Köszi szépen a segítséget!

polyszi Elküldve: 2015-06-28 12:41 Mi lehet a baj?

Törölve, mert téves sorry..

polyszi Elküldve: 2015-06-27 12:01 Mi lehet a baj?

Idézet:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.





Na eljutottam odáig, hogy kitisztítsam a légtömegmérőt. Szétszedtem és semmi szennyeződés nem látszott rajta.. Kitisztítottam féktisztítóvlal és láss csodát, úgy szedi a lábátl a kocsi, ahogyan kell.. Uh köszönöm a javaslatot, valóban segített.
Bár szerintem aktuális lesz egy gyertya gyere is már ahogyan néztem.. De már használható az autó

polyszi Elküldve: 2015-06-25 10:02 manuális váltó

YELLOW írta:
polyszi írta: Sziasztok,

olyan problémám lenne, hogy nagyon lóg a váltóm, ha sebességben van akkor is. Nagyjából pontosan veszi a fokozatokat, kivéve az 5-iket. 10váltásból 2x 3at kapcsolok.. Rengeteg autót és sok km-t vezettem már, de ilyennek még nem találkoztam. Továbbá a topicot böngészve, arra a következtetésre jutottam, hogy nekem is érdemes lesz váltóolajat cserélnem, mert az egyszerűen horror, hogy mennyire nem veszi az 1-est amíg hideg a váltó. A többi sebességet könnyen veszi, sőt az 1-est is ha visszafelé váltok. Egyedül indulásnál nem tudom könnyen betenni. Szóval a kérdésem, hogy ha lecserélem az olajat, akkor ez a hiba(elindulásnál 1-es fokozat) várhatóan megfog szűnni?
Valahol olvastam, hogy ez a váltólógás bmw betegség, de pl egyik barátomnak e46 320d-je van és neki egyáltalán nem lóg. Mit lehetne ez ellen tenni? Köszönöm előre is a válaszokat.


én azt javaslom cserélj olajat. vagy gyári, hivataos szervízben, vagy valamilyen ATF Dexron II vagy III.
váltólógás, ez így pontatlan, mert a váltókar lóg, nem a váltó. valószínű egy persely lesz kikopva valamelyik csukló pontnál, a kar és a váltó között.


Teljesen jogos a felvetés, mert valóban a váltókar az ami lóg. Akkor a hétvégén leellenőrzöm a perselyeket is, hogy hol kotyog-lóg a dolog.

polyszi Elküldve: 2015-06-24 15:38 manuális váltó

Sziasztok,

olyan problémám lenne, hogy nagyon lóg a váltóm, ha sebességben van akkor is. Nagyjából pontosan veszi a fokozatokat, kivéve az 5-iket. 10váltásból 2x 3at kapcsolok.. Rengeteg autót és sok km-t vezettem már, de ilyennek még nem találkoztam. Továbbá a topicot böngészve, arra a következtetésre jutottam, hogy nekem is érdemes lesz váltóolajat cserélnem, mert az egyszerűen horror, hogy mennyire nem veszi az 1-est amíg hideg a váltó. A többi sebességet könnyen veszi, sőt az 1-est is ha visszafelé váltok. Egyedül indulásnál nem tudom könnyen betenni. Szóval a kérdésem, hogy ha lecserélem az olajat, akkor ez a hiba(elindulásnál 1-es fokozat) várhatóan megfog szűnni?
Valahol olvastam, hogy ez a váltólógás bmw betegség, de pl egyik barátomnak e46 320d-je van és neki egyáltalán nem lóg. Mit lehetne ez ellen tenni? Köszönöm előre is a válaszokat.

polyszi Elküldve: 2015-06-22 11:56 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.


szerintem meg nem. most N42/N46 motorokról beszélünk, azokról a 316i-kről, amik 1.8-asok?
az igaz, hogy az 1-es hamar kiforogja, de 2-esben elég durván megy. legalábbis az enyém. én pont azt érzem, hogy nagyobb tempónál kezd elfogyni. olyan 120-ig eléggé van ereje. bár tapasztalktam már azt, aikor 180-nél 5-ben odalépek, akkor is tapasztalok gyorsulást. viszont itt 150km/h felett, egy nagyobb motorral mondjuk egy 6 hengeres 150 lovassal szemben már kevés, de 150-ig elég jól tartható. én nem panaszkodom. teljesen korrektnek tartom az erejét. fogyasztás meg nagyon jól játszható vele. ha ügyesen vezetel, sok motorfék, kevesebb intenzív gyorsítás, nagyon jó értékeket lehet prdukálni vele. ezek az én tapasztalataim. km-ben nem olyan túl sok, 40ezer km+ évben viszont már lassan 8,5 éve.
az erőtlenség lehet sok mindentől. ha nagyon meleg van, kevesebb a levegő oxigén tartalma. az égéshez pedig az kell. mi légtömeget mérünk, nem oxigént. kevesebb oxigén gyérebb égés, kevesebb kraft. párás idő sem igazán jó. néha én is érzem lomhának az enyém, de főleg hasonló időkben. nem durván, de érzem.


Nem az enyém N40B16 ,de ez is 116lóerő és 10nm-rel marad alul forgónyomatékban csak az 1.8 asoktól. Tudom az is elég sokat jelent, de akkor sem így kellene mennie. Ültem már 105 lovas e36-osban és hát úgy állva hagyna, hogy nincs is miről beszélni. Sőt konkrétan
egyetlen egy olyan autót tudok mondani, amit letudnék gyorsulni, az pedig egy 1.4PD TDI poló turbó nélkül.. Abban éreztem olyan erőtlenséget, mint ebben, mikor ott megállt a turbó. Sajnos ebben az esetben, ennek semmi köze sincs a párás időhöz. A pályán a 130-at sem tudom tartani, ha vannak dombok, plussz a szüleimhez vezető úton vidékre, volt hogy 4-esbe kellett visszakapcsolnom és a lejtő aljáról a tetejéig 90ről 95re tudtam gyorsítani.. Hasonlításképpen ugyan itt az 1.6 borámmal (100 lóerő) az aljáról a tetőig 0ról -120ig gyorsultam.. lendületből 140 volt kb a vége amit eltudtam érni..

polyszi Elküldve: 2015-06-22 11:39 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
polyszi írta:
Pocses írta:
polyszi írta:
Robin68 írta:
polyszi írta: Sziasztok!
1,5 hónapja vagyok e46 tulaj és olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy hihetetlen mód erőtlen az autóm. Mikor vettem is már ilyen volt, de vétel első utam egy szerelőhöz vezetett, aki átnézte az autót, de erre utaló hibát nem talált, csupán annyit, hogy még sosem volt üzemanyagszűrő cserélve. Ezt megvettem és ki is cseréltem, de semmi sem változott.. egy 1.6 benzines bmw-ről beszélünk, amit 116 lóerős.. Értem én, hogy az 1400 kilóhoz ez elég gyatra, de előtte egy 1.4-es leonom volt, ami 75 lóerő és 1200kg mégis kb állva hagyná az autóm.. Pályán a 130-at sem tudom vele tartani, mert egy húzósabb emelkedőnél csökken a sebesség.. 3 lehetőségre gondoltam: Üzemanyagpumpa: 2x előfordult még a régi üzemanyagszűrő használatakor, hogy nem működött és nem indult be az autó..Egyszerűen nem kapott benzint.. sok játszásra beröffent és aztán működött.. valószínű kezdi megadni magát a rossz üzemanyagszűrő miatt. De nem hinném, hogy ez a probléma, mert fogyasztásom az van.. Városba 10 liter, ami szerintem borzalmas, ahhoz képest, hogy padlógáznál ömlik az üzemanyag és nyomaték és lóerő sehol.. Ezért maradt két gondolatom légtömegmérő és lambdaszonda.. Kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom kizárni egyiket és másikat? EML nem világít és hibakódom nincs.. Gépen megnéztük és régebben volt egy lambdahiba, amit kitöröltek, de azóta nem dobta be újra.. Vagy lehetséges rossz nyomon járok és esetleg más okozza ezt az erőtlenséget. Bocsánat előre is a kisregényemért. Köszönöm szépen előre a segítséget.




sok játszásra beröffent és aztán működött.. -Üzemanyag pumpa csere megoldja a problémát...
erőtlen az autóm -kartergáz csövek + szűrő csere
Légtömegmérő tisztítása, csövek ellenőrzése, hogy esetleg nem szív-e falsot valahol
Szerintem....
De van aki ért is hozzá, én csak tippelgetek...




Szűrő csere mindenhol megtörtént, de a dolog változatlan. Amennyiben falsot szív valahol az valóban tud ennyi teljesítmény kiesést okoz? Egyébként köszönöm, ezt is le fogom ellenőrizni.


Mit jelent, hogy erőtlen? Attól még leforog akár 6000 ig is simán? A fals levegő okozhat erőtlenséget, sőt alapjárat ingadozást vagy akár közbe-közbe motorleállást is.


Az alapjáratom tökéletes és igen elforog 6000ig is simán. Ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani az erőtlenségét, mikor egy turbós autónál behal a turbó és onnantól kezdve nem megy az autó. Hiába nyomsz egy padlót csak érzed ömlik be az üzemanyag, de egyszerűen nem megy. Olyan az 1-es és kettes sebességem is, mint mikor 5ikben 60-nál megpadlózod.. Baromi lassan indul el az autó. Olyan érzésem van, mintha lenne vagy 70 lóerős és alig tudja mozgatni a kasztnit.


Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.





Köszönöm! A hétvégén, ha hazamegyek mindenképpen leellenőrzöm a csatlakozókat, csöveket és kitakarítom a légtömegmérőt. Próbáltam pörgetni 3000felé, de azon kívül, hogy hangja van, semmi sem változik.. vagyis de, mert zabál nagyon.. Üzemanyag kilőve Maxxmotion 100at tankoltam 2x, két különböző kútról is, de semmi sem változott.. Így visszatértem a 95-ösre, addig még ki nem derül a hiba oka és nem sikerül megjavítani. Így felesleges a jobb benzin, mert semmi plusszt sem ad, csupán nagyon sokba kerül. Amint rendbe a kocsi, újból visszatérek a Maxxra mert mint üzemanyag azt preferálom a legjobban.
« előző12következő »