YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??
gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.
Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??
az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.
Sziasztok
Nekem ha minden igaz m-es rugók vannak, és vhol mintha 1,5 cm-t olvastam volna, a lengéscsillapítóim Koni-k, 2 garnitúra gyári alufelnit használok (16-osak), értelem szerűen egyet télen egyet nyáron, a tapasztalat az, hogy nem egyforma, egyikkel rángatja a kormányt kicsit, másikkal nem, de szerintem a gumik is sokat számítanak, a szilentek jók, párat már cserélgettem