puca fórum hozzászólásai
« előző123következő »

puca Elküldve: 2013-08-25 18:46 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?


20/9466942

Mondd neki, hogy Miki adta a számot Nyíregyről.



Kösz szépen,megpróbálom.

puca Elküldve: 2013-08-25 18:42 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?

puca Elküldve: 2013-08-25 18:41 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?

puca Elküldve: 2013-08-25 18:38 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.


Nem hiszem, hogy egy BMW szakszervizes egy ilyen dolgon fennakad. Hagyd ott több időre.


Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.

puca Elküldve: 2013-08-25 18:18 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.

puca Elküldve: 2013-08-25 16:07 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?

puca Elküldve: 2013-08-11 15:15 Mi lehet a baj?

jokerface írta: Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.


Aki csinálta,az nem az elsőt csinálja.A diag szerint a gáznyomás megfelelő.Nem volt több százezrem új részecskeszűrőre.

puca Elküldve: 2013-08-11 10:22 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A következő problémára keresnék megoldást.Az autóból(E91 320d 163 lovas) menet közben hirtelen elfogyott az erő,kerregő hang jött a turbótól.A turbó ki lett cserélve,az autót gépre téve teszteltük és annak ellenére,hogy a diag szerint minden paraméter rendben volt,mégsem ment az autó.Mint utólag kiderült,a részecskeszűrő volt annyira eldugulva,hogy a gázt visszanyomta a karterbe(valószínűleg ez nyírta ki a turbót).A részecskeszűrő ki lett fúrva,de alacsony fordulatról még mindig nem húzott a motor,vagy csak rángatva.A turbó geometria állító elektromos munkahenger ki lett cserélve, be lett szabályozva.Most egyáltalán nem mozgatja a geometriát,olyan mintha sima egy fokozatú turbóm lenne.Látott-e már valaki hasonlót,mi lehet a megoldás?

puca Elküldve: 2012-11-10 18:50 manuális váltó

YELLOW írta:
puca írta:
Svero írta:
puca írta: Sziasztok!

E91 320d 163 lovas.4. ill, 6. fokozatban zavaró búgó hang hallható,pontosan nem tudom behatárolni,honnan jöhet.A váltóban és a difiben 2 hónapja volt cserélve az olaj,Mátyás Attilától származik,tehát az biztos ok.Valakinek volt már ilyen?Valami tipp?


Olajcsere után kezdett búgni, vagy már előtte is szólt?


Előtte nem tapasztaltam,esetleg 6.fokozatban volt egy halk búgás.


mióta hallod? nem lehet hogy feltetted a téli gumikat és azóta? tudom hülye kérdés, de láttunk már karón varjút...


Nem,már előtte is,ráadásul kiegészült egy klattyogó zajjal is,amit kinyomott kuplungnál menet közben hallani.

puca Elküldve: 2012-11-01 10:46 manuális váltó

Svero írta:
puca írta: Sziasztok!

E91 320d 163 lovas.4. ill, 6. fokozatban zavaró búgó hang hallható,pontosan nem tudom behatárolni,honnan jöhet.A váltóban és a difiben 2 hónapja volt cserélve az olaj,Mátyás Attilától származik,tehát az biztos ok.Valakinek volt már ilyen?Valami tipp?


Olajcsere után kezdett búgni, vagy már előtte is szólt?


Előtte nem tapasztaltam,esetleg 6.fokozatban volt egy halk búgás.

puca Elküldve: 2012-10-28 09:23 Állandó morgó búgó hang:(!!!!!!!!!!!!!!


Sziasztok!

E91 320d 163 lovas.4. ill, 6. fokozatban zavaró búgó hang hallható,pontosan nem tudom behatárolni,honnan jöhet.A váltóban és a difiben 2 hónapja volt cserélve az olaj,Mátyás Attilától származik,tehát az biztos ok.Valakinek volt már ilyen?Valami tipp?

puca Elküldve: 2012-10-21 11:02 manuális váltó

Sziasztok!

E91 320d 163 lovas.4. ill, 6. fokozatban zavaró búgó hang hallható,pontosan nem tudom behatárolni,honnan jöhet.A váltóban és a difiben 2 hónapja volt cserélve az olaj,Mátyás Attilától származik,tehát az biztos ok.Valakinek volt már ilyen?Valami tipp?

puca Elküldve: 2010-12-16 10:47 Elsõ lámpák

sziasztok!

Az E91 lámpájában levő angel eye(gyári) milyen kialakítású?lehet benne izzót cserélni?

puca Elküldve: 2009-08-10 10:14 320d turbó hiba

Sziasztok!

Merre található a töltõnyomás szenzor?

puca Elküldve: 2009-08-02 09:53 320d turbó hiba

Tano írta: Sztem sem turbóhiba. Ilyen torpanásokat légtömegmérõ is okozhat, de konkrétat sztem gépre dugva lehetne mondani. Érdemes szoftverfrissítést csinálni a 136 lovas dízelnél a legutolsó verzióra (15 a vége). Nekem is volt egy jelentõs torpanás 2200 körül (a töltõnyomás miatt vett vissza az elektronika), és most frissítés után sima mint a vaj. És alacsonyabb fordulatról teljesen egyenletesen húz. Mintha kicseréltem volna a masinát


Hali!

Hol csináltattad a szoftverfrissítést és mennyi volt?
« előző123következő »