raul227 fórum hozzászólásai

raul227 Elküldve: 2016-02-15 15:09 Kormányszervó hiba

Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.

raul227 Elküldve: 2016-01-19 11:04 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
raul227 írta:

Az milyen tétel? Egyébként első körben gázolaj szűrő cserét javasolt bmws és egyben szerelő kolléga, plusz atmosatni a rendszert tisztító szerrel egy tank gazolajba öntve. A gázolaj "tejes" színére utalok amikor arra gondolok hogy nem volt benne dermedes gátló. Vagy csak szimplán szar volt a gázolaj. Ratyi minőség.



Meg a paraffin vagy mi a fene


oké



Azóta jó, volt üzemanyag szűrő cserélve, meg üzemanyag rendszer tisztító bele öntve. Ma reggel viszont amikor indítottam, nehezen indult és mikor indítóztam olyan volt mintha alig kapott volna áramot, vagy mi, mint amikor lemerülőfélben van az akksi, és meg elővillant a ki pörgés gátló egy pillanatra meg az olaj jelző is, de beindult... Melegen pöcc röff. Valami gyújtás probléma lenne, vagy akksi? Eddig semmi baj nem volt az akksival, meg ha lenne, produkálhat ilyet? Nem tudom köthető ez a régebbi menet közben elmegy a gyújtás egy pillanatra dologhoz, azt aláírom akkor már nem sok gázolaj volt benne, de most van 20 liter..

raul227 Elküldve: 2016-01-06 18:04 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
raul227 írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.


Leírom akkor megint ADAGOLÓ KUKA!!!!!


Adagolófelújítás ilyenkor nem opció amúgy?


Opció,igazából azt tudom javasolni inkább mint a bontottat. A kukát úgy értettem hogy beszart

Dec 25.én téged láthattalak az M3-ason Nyíregyháza irányába??


Az milyen tétel? Egyébként első körben gázolaj szűrő cserét javasolt bmws és egyben szerelő kolléga, plusz atmosatni a rendszert tisztító szerrel egy tank gazolajba öntve. A gázolaj "tejes" színére utalok amikor arra gondolok hogy nem volt benne dermedes gátló. Vagy csak szimplán szar volt a gázolaj. Ratyi minőség.



Meg a paraffin vagy mi a fene

raul227 Elküldve: 2016-01-05 18:26 Nem tudom mi a baja az autómnak

b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.

raul227 Elküldve: 2016-01-05 17:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most [url=spuri-adalek.hu/content/view/15/37/]
szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most [/url]
szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.

raul227 Elküldve: 2016-01-05 14:57 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
raul227 írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.




Így is, hogy most beindult? remélem így már más volt a baj! kivettem az akksit mert sok inditastol lemerült, kb másfél órát töltöttem,mondom na hátha, enyhe az idő, és kb 1 perc inditozas után hallottam hogy akar valamit, mintha kapna naftát. Utána megint indítom, fél perc után bramm bramm. Mentem vele vagy 2 kmt most megyek a kútra, remélem jó lesz, és csak a hideg miatt csinálta. Egyébként tudnál linkelni ilyen adagolót? Csak hogy lássam mi az mert van egy tippem, egy éve mondta az autó villamossági ember hogy vmi jeladós adagoló hibát jelzett a kód olvasó rajta, de azt mondta azzal lehet menni max többet eszik pár kilométeren, mert hugyozza az anyagot.


az jeladós porlasztó, ami az 1-es hengerben van. adagoló 1db van a gépben. akkor ezek szerint volt porlasztós hibakód. ha az üzemanyag nem hozza helyre, vidd el valahova, ahol értenek is hozzá.

szerk.: "hugyozza az anyagot" és ezzel elengedett?


hát a lényeg hogy azt mondta nem nagy probléma, lehet csak 1 2 szer fordult elő,de eltarolta a computer, amíg bírja nincs vele gond, lényegében nem is volt. De mostmár cserélem is ki amint lehet azt a jeladót. Sanszos hogy emiatt állogatott le, vagy most a hideg miatt? Most pocc roff indult az előbb.

raul227 Elküldve: 2016-01-05 14:43 Nem tudom mi a baja az autómnak

csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.




Így is, hogy most beindult? remélem így már más volt a baj! kivettem az akksit mert sok inditastol lemerült, kb másfél órát töltöttem,mondom na hátha, enyhe az idő, és kb 1 perc inditozas után hallottam hogy akar valamit, mintha kapna naftát. Utána megint indítom, fél perc után bramm bramm. Mentem vele vagy 2 kmt most megyek a kútra, remélem jó lesz, és csak a hideg miatt csinálta. Egyébként tudnál linkelni ilyen adagolót? Csak hogy lássam mi az mert van egy tippem, egy éve mondta az autó villamossági ember hogy vmi jeladós adagoló hibát jelzett a kód olvasó rajta, de azt mondta azzal lehet menni max többet eszik pár kilométeren, mert hugyozza az anyagot.

raul227 Elküldve: 2016-01-05 13:40 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.


az világos, de hogyan fog beindulni?

raul227 Elküldve: 2016-01-05 13:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?

raul227 Elküldve: 2016-01-05 12:45 Nem tudom mi a baja az autómnak

sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!

raul227 Elküldve: 2016-01-01 13:57 Gumiabroncs

asbi írta:
raul227 írta:
Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.


Milyen körülmények között használnád? Ahogy nézem a friss ADAC teszt alapján ez a Viking teljesített legrosszabbul száraz aszfalton. Hiába jó hóban, ha itthon van 1-2 havas nap maximum. Persze más a dörgés, ha kinn élsz és sokat kell hóban menned.

Én 20200-ért pl. Yokohama W.drive V905-öt vettem ebben a méretben.

angliába készülünk,de haza is jönnénk néha,azért gondoltam hogy mindenhol elérje az átlagot,mindenhol biztonságos legyen angliától hazáig. németbe esett a hó,már egy hónapja is,meg osztrákba,igaz nem sok.angliába meg inkább az eső esik,de egész éven vagy ha hó,akkor sok


raul227 Elküldve: 2015-12-28 16:16 Gumiabroncs

Bitu79 írta:
raul227 írta:
Gabi írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok,az létezik hogy a téli gumi nagyon zúg egyre jobban ahogy gyorsulok.tavaly nem emlékszem hogy zúgott volna,rendesen zavaró.nyárival nem csinálta.nem mai gumik,de a mélysége még megvan.valamint nektek is van olyan hogy ha van bármilyen kis sár az úton,egy kicsit kanyarba kitolja a hátulját?félek hogy baj lesz belöle,azért ez nem normális,hogy kicsit nyálkásabb idöbe nem mehetek csak 60al.


a téli gumi mindig hangosabb. minden gumi másképp viselkedik, ahogy kopik. egyik az elején hangos, másik a futás közepén, stb. ha pedig V mintás a téli, akkor meg pláne hangja van.
mellesleg tudni kellene milyen gumiról is van szó, és mikor gyártották. ugyanis ha régi és elkezd kikeményedni, akkor is növekszik a hangja. és emiatt könnyebben is csúszik meg. az iylen gumik max hóbak jók még, ahol tud kapaszkodni a minta málység miatt. de nedves úton hidegben már csúszik.


köszönöm akkor az lesz a baj.tavaly nem zugott.asszem 8éves michelin


Az már csereérett. Nálam a 6 éves Dunlop WS 3D is már ezt csinálta.


Nekem elől-hátul 2015-ös téli gumi van elől Hankok, hátul Minerva, szinte ugyan olyan mintával, de nem ugyanaz a gumi összetétele, a hátulja nekem is csuszik máris pedig még hó sincs.Szoval nem csak az évjárat számit hanem a gumi keverék is, egyébként a mintából adódóan nagyon csendes futású gumik.



Tudok jó ár érték arányú gumit, esetleg egy oldalt, ahol tudok szerezni?


Nekem Viking Snowtech 2-es téligumim van.Ennek jó az ár-érték aránya.

http://www.arukereso.hu/gumiab...GwodWz8MTQ

Adac tesztekben is jó helyen szerepel.

Nézegettem ezt a gumit,erre gondoltam Viking
annyi h drágább mint a sima,elvileg ez megerositett,ez mennyire szamit?20 alatti uj teligumikra ha van valakinek otlete,oriasi a valasztek.205\55\16 van most fent,vagy eltérhet kicsit?mondjuk mennyire,ami még számottevö.tudom a colnak egyeznie kell.a tobbi adatra gondolok.pl 215 teliguminal tul nagy e mar,vagy ha per 45-50es az sok e vagy sem.köszönöm.

raul227 Elküldve: 2015-12-23 09:28 Gumiabroncs

Bitu79 írta:
raul227 írta:
Gabi írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok,az létezik hogy a téli gumi nagyon zúg egyre jobban ahogy gyorsulok.tavaly nem emlékszem hogy zúgott volna,rendesen zavaró.nyárival nem csinálta.nem mai gumik,de a mélysége még megvan.valamint nektek is van olyan hogy ha van bármilyen kis sár az úton,egy kicsit kanyarba kitolja a hátulját?félek hogy baj lesz belöle,azért ez nem normális,hogy kicsit nyálkásabb idöbe nem mehetek csak 60al.


a téli gumi mindig hangosabb. minden gumi másképp viselkedik, ahogy kopik. egyik az elején hangos, másik a futás közepén, stb. ha pedig V mintás a téli, akkor meg pláne hangja van.
mellesleg tudni kellene milyen gumiról is van szó, és mikor gyártották. ugyanis ha régi és elkezd kikeményedni, akkor is növekszik a hangja. és emiatt könnyebben is csúszik meg. az iylen gumik max hóbak jók még, ahol tud kapaszkodni a minta málység miatt. de nedves úton hidegben már csúszik.


köszönöm akkor az lesz a baj.tavaly nem zugott.asszem 8éves michelin


Az már csereérett. Nálam a 6 éves Dunlop WS 3D is már ezt csinálta.


Nekem elől-hátul 2015-ös téli gumi van elől Hankok, hátul Minerva, szinte ugyan olyan mintával, de nem ugyanaz a gumi összetétele, a hátulja nekem is csuszik máris pedig még hó sincs.Szoval nem csak az évjárat számit hanem a gumi keverék is, egyébként a mintából adódóan nagyon csendes futású gumik.



Tudok jó ár érték arányú gumit, esetleg egy oldalt, ahol tudok szerezni?


Nekem Viking Snowtech 2-es téligumim van.Ennek jó az ár-érték aránya.

http://www.arukereso.hu/gumiab...GwodWz8MTQ

Adac tesztekben is jó helyen szerepel.


Köszönöm! Az mennyire számít fogyasztásban, hogy F vagy C osztályos? fél litert per 100 km, vagy nem ennyit drasztikus?


raul227 Elküldve: 2015-12-22 00:51 Gumiabroncs

Gabi írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok,az létezik hogy a téli gumi nagyon zúg egyre jobban ahogy gyorsulok.tavaly nem emlékszem hogy zúgott volna,rendesen zavaró.nyárival nem csinálta.nem mai gumik,de a mélysége még megvan.valamint nektek is van olyan hogy ha van bármilyen kis sár az úton,egy kicsit kanyarba kitolja a hátulját?félek hogy baj lesz belöle,azért ez nem normális,hogy kicsit nyálkásabb idöbe nem mehetek csak 60al.


a téli gumi mindig hangosabb. minden gumi másképp viselkedik, ahogy kopik. egyik az elején hangos, másik a futás közepén, stb. ha pedig V mintás a téli, akkor meg pláne hangja van.
mellesleg tudni kellene milyen gumiról is van szó, és mikor gyártották. ugyanis ha régi és elkezd kikeményedni, akkor is növekszik a hangja. és emiatt könnyebben is csúszik meg. az iylen gumik max hóbak jók még, ahol tud kapaszkodni a minta málység miatt. de nedves úton hidegben már csúszik.


köszönöm akkor az lesz a baj.tavaly nem zugott.asszem 8éves michelin


Az már csereérett. Nálam a 6 éves Dunlop WS 3D is már ezt csinálta.


Nekem elől-hátul 2015-ös téli gumi van elől Hankok, hátul Minerva, szinte ugyan olyan mintával, de nem ugyanaz a gumi összetétele, a hátulja nekem is csuszik máris pedig még hó sincs.Szoval nem csak az évjárat számit hanem a gumi keverék is, egyébként a mintából adódóan nagyon csendes futású gumik.



Tudok jó ár érték arányú gumit, esetleg egy oldalt, ahol tudok szerezni?

raul227 Elküldve: 2015-12-20 15:39 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

az az igazság hogy a kovacsauto.hu oldalrol rendeltem,azt hittem a dayco egy jo márka,nem a legolcsobbat vettem.