rbordos fórum hozzászólásai
« előző12következő »

rbordos Elküldve: 2015-05-21 13:07 Kipuf. rendszer

Pocses írta:
rbordos írta:
Pocses írta:
rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses


Na pont ez az úgy zörgök hogy nem merem nyomni a gázpedált mert mindenki azt hiszi hogy frenkizek a kocsival közbe nem csak megnyomom hogy haladjak De azt megtudod mondani hol van a katalizátor mert kb 1 hónapja vettem a kocsit és alámásztam nem láttam sehol van egy rajzod esetleg róla? Nagy a valószínűsége hogy a katalizátort már kikapták. Ha sima csövet rakok a középdob helyére akkor is számíthatok nagy fogyasztás növekedésre szerinted?köszi


Egyesszámú a képen!
A sima csővel szerintem nem lesz gond, de a végdobot hagyd meg mindenképp.



Köszi na akkor katalizátort offolták. Nekem ott egy vastagabb cső van mint a sima cső nem ilyen dob érdekes mert hibát meg nem dob ki a számítógép a szondák miatt

rbordos Elküldve: 2015-05-21 12:58 Kipuf. rendszer

Pocses írta:
rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses


Na pont ez az úgy zörgök hogy nem merem nyomni a gázpedált mert mindenki azt hiszi hogy frenkizek a kocsival közbe nem csak megnyomom hogy haladjak De azt megtudod mondani hol van a katalizátor mert kb 1 hónapja vettem a kocsit és alámásztam nem láttam sehol van egy rajzod esetleg róla? Nagy a valószínűsége hogy a katalizátort már kikapták. Ha sima csövet rakok a középdob helyére akkor is számíthatok nagy fogyasztás növekedésre szerinted?köszi

rbordos Elküldve: 2015-05-21 12:41 Kipuf. rendszer

Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat

rbordos Elküldve: 2015-05-17 22:52 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.


Na ez az, mi megy a harmadik pici csatira? akkor ezek szerint hiányzik egy kábelköteg a kocsiból gondolkodtam megnézem a bal oldalt hátha ott hagyták mert ugye megfordították a kormányt. de a központi záram meg mükszik rendesen kulccsal akkor nem értem mert ugye a GM a központi zár vezérlő és azt vezérli rendesen kulccsal. A riasztóra gondoltam még mert az is van benne legalább is látszólag a tükrön piros bigyó a tetőkárpiton meg az a rácsos doboz csak a riasztó maga hol lehet a kocsiba na azt nem tudom. de felidegel darabokra szedem ülés ki kárpit ki és megnézem mit csináltak sza..ul.


Szerintem meg nem minden esetben megy 3 csati a GM5-be. Amikor betettem a hätso ablakemelöket,akkor külön felhivtäk a figyelmemet,hogy elkepzelhetö,hogy csak 2 csatim van. Felszereltsegfüggö. Szerencsem volt,mert a touringnak a hätso ablaktörlö miatt kell a 3 csati. Angol, nemet nyelvü leiräs a Pinekröl GM5-nel.
X254 csatinak csak a riasztohoz,hätso ablakemelöhöz,es a touring hätso ablaktörlö/moso rendszerehez van köze.


hmm... érdekes.
nekem 3 csati megy rá és:
- sedan
- nincs hátul el. ablak.
- nincs tetőablak sem
- nincs gyári riasztóm sem
akkor ez most, hogy van? egyik sem volt benne gyárilag.
viszont van benne esőérzékelő, aminek lehet még köze.
-----
pont kérdezni akartam, hogy nem átépített autóról van szó? csak munkában nem akartam már írni, de választ is kaptam, anélkül, hogy kérdeztem volna. szerintem itt lesz a kutya elásva.


Most olvastam vegig a läbkiosztäst az x254 csatin es szerintem a 10-es Pin miatt van benne az a csati. 10-es a csomagtarto zär motorhoz megy.
"9 To A36, rear washer and wiper module on Wagons (X13268-6) 0.35 BL/GE"
"10 ERHK - Input Sedan & Coupe - Trunk lock cylinder 0.35 BR/BL"
Ez a kettö ami nem a riaszto,vagy hätso ablakemelö miatt van benne.


És jó a központim távvezérlővel is ma lebontottam a bal c oszlopot és ott van az FZV antenna aki összerakta a kocsit kormány cserénél nem dugott össze egy csatlakozót. Bedugtam kulcs párosítás és hibátlanul dolgozik . köszönöm a linket lantika e nélkül lövésem sem lett volna hol van az antenna





rbordos Elküldve: 2015-05-17 00:02 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.


Na ez az, mi megy a harmadik pici csatira? akkor ezek szerint hiányzik egy kábelköteg a kocsiból gondolkodtam megnézem a bal oldalt hátha ott hagyták mert ugye megfordították a kormányt. de a központi záram meg mükszik rendesen kulccsal akkor nem értem mert ugye a GM a központi zár vezérlő és azt vezérli rendesen kulccsal. A riasztóra gondoltam még mert az is van benne legalább is látszólag a tükrön piros bigyó a tetőkárpiton meg az a rácsos doboz csak a riasztó maga hol lehet a kocsiba na azt nem tudom. de felidegel darabokra szedem ülés ki kárpit ki és megnézem mit csináltak sza..ul.


Szerintem meg nem minden esetben megy 3 csati a GM5-be. Amikor betettem a hätso ablakemelöket,akkor külön felhivtäk a figyelmemet,hogy elkepzelhetö,hogy csak 2 csatim van. Felszereltsegfüggö. Szerencsem volt,mert a touringnak a hätso ablaktörlö miatt kell a 3 csati. Angol, nemet nyelvü leiräs a Pinekröl GM5-nel.
X254 csatinak csak a riasztohoz,hätso ablakemelöhöz,es a touring hätso ablaktörlö/moso rendszerehez van köze.


hmm... érdekes.
nekem 3 csati megy rá és:
- sedan
- nincs hátul el. ablak.
- nincs tetőablak sem
- nincs gyári riasztóm sem
akkor ez most, hogy van? egyik sem volt benne gyárilag.
viszont van benne esőérzékelő, aminek lehet még köze.
-----
pont kérdezni akartam, hogy nem átépített autóról van szó? csak munkában nem akartam már írni, de választ is kaptam, anélkül, hogy kérdeztem volna. szerintem itt lesz a kutya elásva.


Most olvastam vegig a läbkiosztäst az x254 csatin es szerintem a 10-es Pin miatt van benne az a csati. 10-es a csomagtarto zär motorhoz megy.
"9 To A36, rear washer and wiper module on Wagons (X13268-6) 0.35 BL/GE"
"10 ERHK - Input Sedan & Coupe - Trunk lock cylinder 0.35 BR/BL"
Ez a kettö ami nem a riaszto,vagy hätso ablakemelö miatt van benne.


Ez érdekes nekem a csomagtartó záram mükszik x254es csati nélkül is




rbordos Elküldve: 2015-05-15 23:06 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.


Na ez az, mi megy a harmadik pici csatira? akkor ezek szerint hiányzik egy kábelköteg a kocsiból gondolkodtam megnézem a bal oldalt hátha ott hagyták mert ugye megfordították a kormányt. de a központi záram meg mükszik rendesen kulccsal akkor nem értem mert ugye a GM a központi zár vezérlő és azt vezérli rendesen kulccsal. A riasztóra gondoltam még mert az is van benne legalább is látszólag a tükrön piros bigyó a tetőkárpiton meg az a rácsos doboz csak a riasztó maga hol lehet a kocsiba na azt nem tudom. de felidegel darabokra szedem ülés ki kárpit ki és megnézem mit csináltak sza..ul.


Szerintem meg nem minden esetben megy 3 csati a GM5-be. Amikor betettem a hätso ablakemelöket,akkor külön felhivtäk a figyelmemet,hogy elkepzelhetö,hogy csak 2 csatim van. Felszereltsegfüggö. Szerencsem volt,mert a touringnak a hätso ablaktörlö miatt kell a 3 csati. Angol, nemet nyelvü leiräs a Pinekröl GM5-nel.
X254 csatinak csak a riasztohoz,hätso ablakemelöhöz,es a touring hätso ablaktörlö/moso rendszerehez van köze.


Na ezzel most okosabb lettem köszi szépen Akkor lehet ezért nem jó a riasztóm hátsó ablakok tekerősek nálam.

X253 49 FZV - Jel a FZV Antenna erősítő távoli kulcstartót (N8-3)
0.35 BL / RT na ezt meglesem holnap bevan e kötve

Viszont akkor valahol a kárpit alatt csak ott kell lennie a harmadik csatimnak mert riasztó van a kocsiba tükör érzékelő is erről megy motortér kapcsoló is ami szintén nincs bekötve. köszönöm a leírást örök hála érte


rbordos Elküldve: 2015-05-15 21:38 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
rbordos írta:
Pitykoo írta: Hali!
Felteszem megint, hátha van aki tudja!
Két dologban kérnék segítséget!
1. Mikor ilyen macskaköves illetve köves úton megyek ilyen hangot ad a kormány, legalább is onnan hallani. Mi adja ezt, mit érdemes megnézni vagy cserélni??! Kormánygömbfej és stabrúd most lett cserélve ami az én tippem volt! Még mondták, hogy a kormányművön ha szemből a kocsi alá nézek van egy nagy csavar ha azon húzok az segíthet, ez igaz lehet??!
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben levő sűrű zörgés érdekelne engem

2. Ma reggel esett rendesen az eső és ahogy beszálltam a kocsiba a kuplung pedál alatt ált egy kis víztócsa! Ez hol folyhat be a kocsiba?! A szélvédő alatti műanyagnak köze van hozzá? Azt érdemes cserélni ilyenkor!?

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia a levélfogónak nincs köze a beázáshoz szerintem max ha alatta elvan tömődve a lefolyó nyílás. Én tegnap szedtem szét és ismerkedtem vele max a sarokban lévő fekete doboz mögé mehet be víz ahol bemegy a kábelköteg a kocsiba vedd ki a baloldali kis kesztyűtartót és lessél be mögé ha ott folyik a víz megfogod látni vagy érezni a szigetelésen én azt vettem észre hogy például az enyémbe nincs is benne a gumi zárógyűrű amin áthúzzák a kábelköteget ami zárná a vizet.


Köszi!
Megnézem azt akkor hátha ott lesz a hiba! Vagy csak rosszul van valami visszatéve...


Még azt nézd meg hogy van a géptető zsanéroknál egy műanyag lefolyó ami a szélvédő szélénél van az megy bele abba a műanyagba ami levezeti oldalt a vizet ha az nincs jól összerakva aláfolyik a víz és akkor a tűzfalra folyik

rbordos Elküldve: 2015-05-15 20:30 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta: Hali!
Felteszem megint, hátha van aki tudja!
Két dologban kérnék segítséget!
1. Mikor ilyen macskaköves illetve köves úton megyek ilyen hangot ad a kormány, legalább is onnan hallani. Mi adja ezt, mit érdemes megnézni vagy cserélni??! Kormánygömbfej és stabrúd most lett cserélve ami az én tippem volt! Még mondták, hogy a kormányművön ha szemből a kocsi alá nézek van egy nagy csavar ha azon húzok az segíthet, ez igaz lehet??!
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben levő sűrű zörgés érdekelne engem

2. Ma reggel esett rendesen az eső és ahogy beszálltam a kocsiba a kuplung pedál alatt ált egy kis víztócsa! Ez hol folyhat be a kocsiba?! A szélvédő alatti műanyagnak köze van hozzá? Azt érdemes cserélni ilyenkor!?

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia a levélfogónak nincs köze a beázáshoz szerintem max ha alatta elvan tömődve a lefolyó nyílás. Én tegnap szedtem szét és ismerkedtem vele max a sarokban lévő fekete doboz mögé mehet be víz ahol bemegy a kábelköteg a kocsiba vedd ki a baloldali kis kesztyűtartót és lessél be mögé ha ott folyik a víz megfogod látni vagy érezni a szigetelésen én azt vettem észre hogy például az enyémbe nincs is benne a gumi zárógyűrű amin áthúzzák a kábelköteget ami zárná a vizet.

rbordos Elküldve: 2015-05-15 19:58 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.


Na ez az, mi megy a harmadik pici csatira? akkor ezek szerint hiányzik egy kábelköteg a kocsiból gondolkodtam megnézem a bal oldalt hátha ott hagyták mert ugye megfordították a kormányt. de a központi záram meg mükszik rendesen kulccsal akkor nem értem mert ugye a GM a központi zár vezérlő és azt vezérli rendesen kulccsal. A riasztóra gondoltam még mert az is van benne legalább is látszólag a tükrön piros bigyó a tetőkárpiton meg az a rácsos doboz csak a riasztó maga hol lehet a kocsiba na azt nem tudom. de felidegel darabokra szedem ülés ki kárpit ki és megnézem mit csináltak sza..ul.

rbordos Elküldve: 2015-05-15 17:29 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
rbordos írta:
lantika írta:
rbordos írta:
lantika írta:
rbordos írta: Sziasztok egy kis segítséget kérnék vettem egy e46 os autót és azt szeretném megtudni, hogy hol van a gyári riasztó benne hol keresem mert kulccsal nyitható az autó de a kulcs gombbal nem. Megnéztem a GM dobozt is és azt tapasztaltam hogy a 3 csatlakozóból csak kettő van bekötve az eltolós fekete és a középső fehér elhajtós csati van rányomva. A kicsi fehér elhajtós csatlakozót nem is találtam sehol az nem tudom mi lenne a kicsi csatira kötve lehet ez a gond? A motortérben van egy kapcsoló is amire csukódik a géptető az nincs bekötve sehova csak úgy van a lényeg az autó jobb kormányos volt úgy lett átkötve balosra de ezek szerint némileg hiányosan. Vagy van e valami antenna ami veszi a jelet a kocsiba a kulcsok jók tanítani próbáltam de nem csinál teszt zárás/nyitást. Segítsetek léci köszi


Szerintem lemerült a kulcsban az aksi.


Vettem új elemet mind 2 kulcsba



Aksi csere utän tanitani kell a kulcsot.Ha belülröl müködik a KP zär,akkor a Grundmodulnak semmi baja szerintem.


Igen működik bent is a központi gombbal és kint kulccsal ezért gondoltam én is hogy nincs baja a Gm-nak. De a tanításra meg semmit nem csinál gyújtás rá pármásodperc kulcs ki bal gomb nyomva tart majd 3x megnyomni középső gomb ha minden igaz és még sem csinál semmit. már szét visz az ideg



lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?

rbordos Elküldve: 2015-05-15 15:56 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
rbordos írta:
lantika írta:
rbordos írta: Sziasztok egy kis segítséget kérnék vettem egy e46 os autót és azt szeretném megtudni, hogy hol van a gyári riasztó benne hol keresem mert kulccsal nyitható az autó de a kulcs gombbal nem. Megnéztem a GM dobozt is és azt tapasztaltam hogy a 3 csatlakozóból csak kettő van bekötve az eltolós fekete és a középső fehér elhajtós csati van rányomva. A kicsi fehér elhajtós csatlakozót nem is találtam sehol az nem tudom mi lenne a kicsi csatira kötve lehet ez a gond? A motortérben van egy kapcsoló is amire csukódik a géptető az nincs bekötve sehova csak úgy van a lényeg az autó jobb kormányos volt úgy lett átkötve balosra de ezek szerint némileg hiányosan. Vagy van e valami antenna ami veszi a jelet a kocsiba a kulcsok jók tanítani próbáltam de nem csinál teszt zárás/nyitást. Segítsetek léci köszi


Szerintem lemerült a kulcsban az aksi.


Vettem új elemet mind 2 kulcsba



Aksi csere utän tanitani kell a kulcsot.Ha belülröl müködik a KP zär,akkor a Grundmodulnak semmi baja szerintem.


Igen működik bent is a központi gombbal és kint kulccsal ezért gondoltam én is hogy nincs baja a Gm-nak. De a tanításra meg semmit nem csinál gyújtás rá pármásodperc kulcs ki bal gomb nyomva tart majd 3x megnyomni középső gomb ha minden igaz és még sem csinál semmit. már szét visz az ideg

rbordos Elküldve: 2015-05-15 12:09 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
rbordos írta: Sziasztok egy kis segítséget kérnék vettem egy e46 os autót és azt szeretném megtudni, hogy hol van a gyári riasztó benne hol keresem mert kulccsal nyitható az autó de a kulcs gombbal nem. Megnéztem a GM dobozt is és azt tapasztaltam hogy a 3 csatlakozóból csak kettő van bekötve az eltolós fekete és a középső fehér elhajtós csati van rányomva. A kicsi fehér elhajtós csatlakozót nem is találtam sehol az nem tudom mi lenne a kicsi csatira kötve lehet ez a gond? A motortérben van egy kapcsoló is amire csukódik a géptető az nincs bekötve sehova csak úgy van a lényeg az autó jobb kormányos volt úgy lett átkötve balosra de ezek szerint némileg hiányosan. Vagy van e valami antenna ami veszi a jelet a kocsiba a kulcsok jók tanítani próbáltam de nem csinál teszt zárás/nyitást. Segítsetek léci köszi


Szerintem lemerült a kulcsban az aksi.


Vettem új elemet mind 2 kulcsba

rbordos Elküldve: 2015-05-15 10:22 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok egy kis segítséget kérnék vettem egy e46 os autót és azt szeretném megtudni, hogy hol van a gyári riasztó benne hol keresem mert kulccsal nyitható az autó de a kulcs gombbal nem. Megnéztem a GM dobozt is és azt tapasztaltam hogy a 3 csatlakozóból csak kettő van bekötve az eltolós fekete és a középső fehér elhajtós csati van rányomva. A kicsi fehér elhajtós csatlakozót nem is találtam sehol az nem tudom mi lenne a kicsi csatira kötve lehet ez a gond? A motortérben van egy kapcsoló is amire csukódik a géptető az nincs bekötve sehova csak úgy van a lényeg az autó jobb kormányos volt úgy lett átkötve balosra de ezek szerint némileg hiányosan. Vagy van e valami antenna ami veszi a jelet a kocsiba a kulcsok jók tanítani próbáltam de nem csinál teszt zárás/nyitást. Segítsetek léci köszi
« előző12következő »