rece65 fórum hozzászólásai

rece65 Elküldve: 2014-03-07 20:31 Chip tuning

compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..

rece65 Elküldve: 2014-03-07 18:20 Chip tuning

compact írta:
rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!



Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...



Bővebb véleményedre is kíváncsi lennék,amiket tettem fel kérdéseket,válaszolnál rá?
Azok véleménye az érdekes aki gyakorlatban is csináltattak már ilyet vagy hasonlót,nem csak hallottak róla!
Én eddig csak hallottam róla ezért érdeklődöm!!

rece65 Elküldve: 2014-03-07 18:13 Chip tuning

compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!

rece65 Elküldve: 2014-03-07 18:08 Chip tuning

hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!

rece65 Elküldve: 2014-03-07 17:22 Chip tuning

compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

rece65 Elküldve: 2014-03-06 16:01 Féktárcsa és fékbetét

Csacsa12 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
Szevasz!

A jobb félni mint megijedni elvet vallom magam is, szerintem Te is valamilyen mértékben. Ezt támasztja alá, hogy kérdezel, felkészülsz. Teljesen jogosan!

Itt a történetem tanulság képpen, ami mögött csakis erkölcsi megközelítés áll, nem a kérdéses cikk ára:

Tegnap kaptam meg a hátsó féktárcsáimat és egyéb fékfelújításához való ATE alkatrészeimet és ma már reklamáltam is a Kovács Autóalkatrész-nél (Szeged). Kifizetni kifizettem a cikket, csak nem volt bent a csomagban. Hosszadalmas telefonos diskurzus után kiderül, hogy védik a mundérjuk becsületét de folyamatosan ellentmondásba kerülnek önmagukkal. Szerintük a készlet az db, ATE 11.8171-008.1 cikkszám esetén, de a szintén ATE 11.0101.5402.2 esetén nem. Lehet, hogy dupla áron vettem, vagy a másikat féláron.?! Mindez történik azután, hogy telefonon felhívtak és figyelmeztettek a tárcsa darabáras mivoltára, és ezt megköszönve rendeltem a tárcsák mellé az összes gumi/műanyag alkatrészt is (szóban), kérve a hátsó tengely féklyeihez szükséges mennyiséget ha már a tárcsából csak egyet rendeltem elsőre(.?!). Ha feltünteti a gyártói cikkszámot a honlapján, akkor elvárható, hogy a gyártó cikkel azonos terméket kapjak, de szerintük ez rájuk nézve és nagykerekre nézve sem kötelező. Érdekes hozzáállás. Gyártó honlapja, KA honlapja és számla nagyon nem tükrözi a kellő tájékoztatásnak való megfelelést.

Így aztán eldöntöttem, ismét németországból vagy angliából fogom rendelni az alkatrészeket, ahol merik vállalni a Pay-Pal rendszer szigorát. Számomra ez most világossá vált, továbbra is csak Pay-Pal, akik ha kell, leállítják a szállítónak való kifizetést a hibás teljesítés miatt. Ott legalább van kényszerítő erő.

Szóval K.ovács A.utó alkatrész jó arai nem is olyan jó árak.


igen ott náluk van valami a cikkszámmal. én rá is kérdeztem, de basztak válaszolni egy korábbi esetleges rendelés miatt. csak azután jött válasz, hogy regisztráltál. szóval vannak a cikkszámok, de mögöttük vanank különböző betük: H, SZ, L meg hasonló. mindegyiknek más az ára. sőt telefonon hiába hívtam őket nem vették fel. sőt most néztem nem si jött válasz, megrendelés után telefonon hívnak vissza, és ott mondta, de pontosan nem emlékszem mit, de állítólag, azt jelenti, hogy honnan vannak a cuccok.
ami még érdekes, hogy néha egyik hátről a másikra csak úgy eltűnik egy márka. mintha egy Outlet lenne az egész. egszer volt Sachs gátló aztán nem volt.
egyébként nekem furcsa, hogy az én esetemben, nem a kovácsék, hanem akit írtam darabra volt a féktárcsa ára megadva, a dobozban mégis 2 volt. viszont ha ezt nézem alapul és az ár mégis párra vonatkozott, akkor nem jártam jól, mert annyiért kaptam, amiről szó volt szóval szerintem sok helyen össze vissza van. az unix oldalán is /db árak vanank megadva, de ha egyszer gyári dobozban egy pár van, akkor hogy? ha valakinek 1 kell, akkor felbontják vagymi?


Hello!

Cikkszámot követő kiegészítő betű a beszállítójukat jelöli, az elmondásuk szerint. A dobozon levő számok sokszor a csomagban levő mennyiséget jelentik a gyártói oldalakon is, nem feltétlen az egységárnyi mennyiséget. Bár szerintük a készlet az egyenlő az egy darabbal . Kifogást követ kifogás, hiába cáfolod őket sorra, akár az öreg zenebohócnál "van mááásik!". Szánalmas a szerénység hiánya. Kiváncsi vagyok, hogy megkapom-e a vásárlói értékelő kérdőívet.?

Szerintetek megkapom?

Mindegy, visszaszokom a korábban említett külföldi beszerzésre, kár volt engednem az ár varázsának. Ez volt az én és remélhetőleg más tanulópénze is velük kapcsolatban.

A helyedben azért még rájuk ijesztenék a fogyasztóvédelemmel,hátha jobb belátásra térnének...(sokan nem akarják a bonyodalmat a nyakukba..)
Az a gond hogy sok minden telefonon zajlott nem e-mailban és nehéz bizonyítani az igazadat de egy próbát megér!!
Sok sikert!

rece65 Elküldve: 2014-03-06 07:25 Chip tuning

kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!

Kissé zavaros a megfogalmazásod de azért érthető a kérdésed
Azt hogy az a szerelő milyen az a barátaid véleménye alapján eldönthető.
Nem tudom itt ismeri-e még vki ezt a bizonyos szerelőt majd kiderül.
Jönnek majd szakik akik esetleg tudnak neked ismert szerelőket akik valóban sok ilyen "beavatkozást"végeztek!(ráadásul gond nélkül!!)
Azt hogy veszélyes a beavatkozás ha nem hozzáértő ember csinálja a tuti!
Neked kell eldönteni hogy vállalod-e a kockázatot vagy nem!

rece65 Elküldve: 2014-03-05 13:16 Segítsetek!

Totyasrac írta:
rece65 írta:
De ez elég könnyen kipattan a szellőző rácsból,nem?
A brodit az profibbnak tűnik csak nem értem hogy ahhoz nem jár tartó és még külön meg kell venni azt is?


Hát, a Civicben sokkal masszívabban állt, de itt is csak durvább úthibákon mozdul meg, kipattanáshoz szerintem betonfalat kéne koccolni (a kivételhez is erősen kell húzni).
A másik (a linkelt brodit) az csak a szellőzőrácsos része, ahhoz még kell maga a tartó (az általam linkelt két termék közül a másodikhoz hasonló, ami kompatibilis a brodit-termékkel). Lehet hogy masszívabb, nem volt még olyan a kezemben

De nekem 6e Ft-ot busásan megért ez a tartó, amit vettem, nem zörög, nem akar kiesni, jól látható de nem takar ki semmit a telefonnal együtt... És nem kellett fúrni-faragni semmit.

Igen,nekem is ilyen megfontolásból kell a szellőző rácsra szerelhető tartó!
+ még a nyári melegben hűti is a telót ami nem is árt az én HTC-nek mert eléggé melegszik!
Lehet megveszem a rácsba valót és ráteszem a meglévő tartómat mert úgy látom hogy kompatibilis vele!:winksajnos a brodit-ra nem rakható fel úgy láttam)
Nem is értem arra a lemezre hogyan fogatja fel vki a meglévő tartó fejet..
De így meg amit most vettem azt adhatom el!!





rece65 Elküldve: 2014-03-05 13:11 Féktárcsa és fékbetét

elgeri írta: Köszönöm szépen!
Abszolút gondoltam, hogy a használatfüggő, de azt nem, hogy ennyire tág intervallum között mozoghat.

Majd viszem vásárlásnál BMW márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre, ott megmondják. Csak gondoltam kicsit előre tájékozódok, hogy nehogy ott is arra játszanak, hogy mindenképp "el akarnak nekem adni" egy csere szervizelést.


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is.
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be (na jó, nem egy 3as), melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Egy banális kérdésben szeretném a segítségeteket kérni: normál használat mellett, milyen idő (km) közönként időszerű a fékek (pofák, tárcsák, nem tudom még mi) cseréje? Sejtem, hogy állapot függő, de nagyjából mire számítsak (más kocsiknál se ismerem az ilyen periódusidőket)? Plusz ha valaki nagyon naprakész, akkor ezen művelet körülbelüli áráról is örömmel olvasnék.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


a fék egy ugyanolyan dolog, mint sok más, ami használat függő. sok autópályával alig kopik a féktárcsa és betét, sok városi használat mellett meg igen. függ attól, hogy közben ha volt csere, akkor milyen keménységű betétekre váltottak, maradtak-e a gyárinál. mondjuk a 116i nem egy autópályás autó inkább városi kis kocsi. szóval ezt behatárolni nehéz. valakinek 40ezer alatt elmegy egy betét, valaki 150ezernél cserél.




A BMW szervíz helyett inkább olyan "átlagos"szerelőt keress aki javít gyakran bmw-ket,valószínűleg töredékért fog dolgozni mint a márka szerviz!!
Természetesen ha van rá lehetőséged ilyet keresni,attól függ hol laksz!
Meg válogathatsz itt a fórumon is,úgy tudom van pár szaki aki segítőkész!!

A válaszaidat ALULRA írjad mert az a megszokott itt!(már más is jelezte neked ezt! )

rece65 Elküldve: 2014-03-05 13:02 Tolató radar

attila88 írta:
rece65 írta: Utólagosan beszereltünk egy ilyen tolató radart.
http://www.grando.hu/vertex-to...1576028313
A lökösbe fúrtuk bele a szenzorokat és emiatt egy kicsit a földet nézik a szenzorok és sztem ez sípol be néha,fölöslegesen.Szépen síkban állnak a lökössel csak ugye a lökös hátsó síkja egy kicsit befele lejt,nem függőleges.
Ha teljesen függőbe fúrtuk volna be a szenzorokat akkor meg nem lenne síkba a lökös hátsójával.
Van másnak is így beépítve hasonló radar és jól működik?
Esetleg a szenzorok forgatásával megoldható hogy ne csináljon vak riasztást?
Egyébként az árához képest egészen jó kis cucc,sztem túl érzékeny is a szenzora.
Nekem elég lenne ha kisebb távolságra látna,max 80 cm(akkor nem is jelezne minden fölösleges dolgot) de ez már csak ilyen.
Beszerelése elég egyszerű a lökössel szívtunk kicsit mert nem csak a lemezt kellett átfúrni hanem a mögötte levő elnyelő habot is de megoldottuk.A fúró így hamar eldugult de 2-3 nekifutással kilehetett fúrni egy furatot!

Tudom hogy a díszlécbe jobban elhelyezhetőek a szenzorok de abból meg sztem könnyebben ellopják mint a lökösbe befúrtakat!


A leírásban ezt írják amit belinkeltél: " A szenzorok gyárilag döntöttek így beállításuk a szenzorok elforgatásával történik." Nem árt ha elolvasod mit veszel

Igen,elolvastuk a beszerelési útmutatót és úgy forgattuk a szenzorokat ahogyan ott ajánlották!

rece65 Elküldve: 2014-03-05 12:55 Segítsetek!

Totyasrac írta:
rece65 írta:
Ehhez a laphoz hogyan fogatod fel a telefont,nincs hozzá tartó?
A képeken nem látok amiket mellékeltek a beszereléshez!


Én a Speedshop-ban vettem magamnak december vége felé szellőzőrácsra pattintható tartót + telefontartót ami rá lehet pattintani, egyben volt vagy 6e Ft. Eddig a Civicben, most az E46-ban teljesít szolgálatot
De ez a ragacsos is jópofa...

De ez elég könnyen kipattan a szellőző rácsból,nem?
A brodit az profibbnak tűnik csak nem értem hogy ahhoz nem jár tartó és még külön meg kell venni azt is?

rece65 Elküldve: 2014-03-05 09:57 Segítsetek!

jencispy írta:
rece65 írta:
jencispy írta:
rece65 írta:
jencispy írta:
brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?


Van hasonló, de az is ennyi.
Szerintem nem sok a 7e érte.
A telefonhoz pluszban a típus specifikus telefon tartó na az sok: 18e-30e.
E46-ban, E91-ben is ez volt és most az E90-ben is az van.
E91-ben kicsit kitakarta a navit. de oda a jobb oldalra valót kellett volna vennem, de az már mind1.

És a szellőzőre szerelhető az stabil?
Mert akkor lehet hogy mégis olyat vennék mert az magasabban van,ezt meg eladom...
Ilyened volt?
http://www.brodit.hu/product/p...52599-9687



Stabil.
Igen, ez kell.
Ez a legjobb hely, főleg ha navit is telorol használsz.
Kézre esik.

Ehhez a laphoz hogyan fogatod fel a telefont,nincs hozzá tartó?
A képeken nem látok amiket mellékeltek a beszereléshez!


rece65 Elküldve: 2014-03-03 21:39 Üzemanyag fogyasztás

Ma megnéztem hogy az ÖMW drágábbik dieselével mennyit fogyaszt az autóm.
Pontosan 6 liter lett ami 70% közút 110-120 tempomattal és a többi város.
A sima diesel-el 6,5 liter volt de akkor hidegebbek is voltak.
Valóban kevesebbet eszik uanolyan használat mellett a drágábbikból vagy csak egyszerűen a motornak jobb?
A shellt és a molt még nme próbáltam de ahogy olvastam nem is ajánljátok azokat.
Tényleg annyival szarabb a másik kettő diesele mint az ÖMV-é?
Árban hasonlóak a 3 benzinkút árai tehát itt csak a minőség és fogyasztás számít.

rece65 Elküldve: 2014-03-03 19:20 Vicces :)

Zoli90 írta: nem tudom ez volt e már itt... először csak nevettem, de lassan kezd felidegesíteni... gondoltam ezt meg kell osszam veletek


http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/

És vannak akik elhiszik és majd koppannak amikor vissza akarják kapni a pénzüket és már nem él a cég...

rece65 Elküldve: 2014-03-03 15:53 Segítsetek!

jencispy írta:
rece65 írta:
jencispy írta:
brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?


Van hasonló, de az is ennyi.
Szerintem nem sok a 7e érte.
A telefonhoz pluszban a típus specifikus telefon tartó na az sok: 18e-30e.
E46-ban, E91-ben is ez volt és most az E90-ben is az van.
E91-ben kicsit kitakarta a navit. de oda a jobb oldalra valót kellett volna vennem, de az már mind1.

És a szellőzőre szerelhető az stabil?
Mert akkor lehet hogy mégis olyat vennék mert az magasabban van,ezt meg eladom...
Ilyened volt?
http://www.brodit.hu/product/p...52599-9687