rece65 fórum hozzászólásai

rece65 Elküldve: 2014-01-26 15:36 Akkumulátor

rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.










rece65 Elküldve: 2014-01-26 15:23 320D E46 150Le Hidegen könnyen indúl melegen nehezen!

Nem találtam jobb topicot!

Mennyire kell könnyen indulnia a 320D-nek 0 fok felett és mondjuk -10 fokon?
Most nekem 2-3 fordulatra indul be de volt golf5 19 pdtdi-m az pöccre indult még -10-ben is.De ez +12-nél is így volt....
Sokan azt mondják hogy a bömös nem indul ilyen könnyen!
Mi az elfogadott a bömösnél úgy hogy természetesen ilyenkor már izzítok is neki??

rece65 Elküldve: 2014-01-26 15:10 Akkumulátor

Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!








rece65 Elküldve: 2014-01-26 13:38 Levegő hőmérséklet érzékelő

Neo954 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Ma vettem észre hogy a külső hőmérsékletet nem jól mérte a gépem! (mentem vele kb 10 km-t)
-5-6 fokot írt amikor csöpög az eresz itt nálunk és érzetre sincs 0+1 foknál hidegebb..
Eddig sztem jól mért,mi lehet vele a gond?
Garázsban álltam,éjszaka tuti lehetett ennyi még több,esetleg "beragadt"az érzékelő?
Mit tegyek?

Üdv!


Szerintem a külső hőmérséklet érzékelő a rossz. Nekem is volt 1x igaz még az opelnél, hogy kapartam este 10-kor a szélvédőt az meg +17.5 fokot mutatott.
Érzékelő csere azt jó lett.


Mennyibe fájhat újonnan?



25 max 30 euro, de először nézd meg, lehet csak csatlakozó kontakt hiba. Valahol az első lökösnél van, M-eseknél lehet a fékhűtőcsatornában.

Üdv.:Neo

Majd a szerlőhöz elviszem és megnézzük holnap...

Köszi!

rece65 Elküldve: 2014-01-26 13:36 Akkumulátor

Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!

rece65 Elküldve: 2014-01-26 13:17 Levegő hőmérséklet érzékelő

Pocses írta:
rece65 írta: Ma vettem észre hogy a külső hőmérsékletet nem jól mérte a gépem! (mentem vele kb 10 km-t)
-5-6 fokot írt amikor csöpög az eresz itt nálunk és érzetre sincs 0+1 foknál hidegebb..
Eddig sztem jól mért,mi lehet vele a gond?
Garázsban álltam,éjszaka tuti lehetett ennyi még több,esetleg "beragadt"az érzékelő?
Mit tegyek?

Üdv!


Szerintem a külső hőmérséklet érzékelő a rossz. Nekem is volt 1x igaz még az opelnél, hogy kapartam este 10-kor a szélvédőt az meg +17.5 fokot mutatott.
Érzékelő csere azt jó lett.


Mennyibe fájhat újonnan?

rece65 Elküldve: 2014-01-26 13:06 Levegő hőmérséklet érzékelő

Ma vettem észre hogy a külső hőmérsékletet nem jól mérte a gépem! (mentem vele kb 10 km-t)
-5-6 fokot írt amikor csöpög az eresz itt nálunk és érzetre sincs 0+1 foknál hidegebb..
Eddig sztem jól mért,mi lehet vele a gond?
Garázsban álltam,éjszaka tuti lehetett ennyi még több,esetleg "beragadt"az érzékelő?
Mit tegyek?

Tegnap nézegettem a rejtett menüben dolgokat de gondolom azzal nem állítottam el semmit!

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-25 10:51 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

rece65 írta: Hátha ide jó lesz a kérdésem:
Én egy KIYO AWHL teflonszálas ülésfűtés-t szeretnék utólagosan beszerelni vászon ülésbe,
Ezzel kapcsolatban van vkinek tapasztalata?
Érdekelne hogy hasonló lesz-e a külleme az ülésnek mint a gyárinál,meglátszik-e hogy szét lett bontva az ülés,jó-e a fűtés hatékonysága stb...
Ez természetesen a gyárihoz hasonlítva érdekelne mert csak úgy van értelme..

Üdv!


Erre senkinek nincs tapasztalata?

Esetleg egy gyári ülésfűtéses ülésből kiszedem az ülésfűtést és átrakom az enyémbe?
Mennyire lehet szépen megcsinálni és esetleg tudnátok-e vkit aki megcsinálja??

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-24 14:03 Termosztát

b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Cseréltél már termosztátot?

2 hete vettem az autót lehet hogy az előző tulaj cserélt,nem tudom..(én nem)



Csak azért, mert a gyári EGR 90°C-nál nyitott, a most kapható meg 70°C-nál. Ebből adódhat a különbség.

Akkor lehet hogy még az eredeti van benne?
Ha az eredeti az jó nekem vagy nem?
(lehet hamarosan cserélni?)

rece65 Elküldve: 2014-01-24 12:42 Termosztát

b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Cseréltél már termosztátot?

2 hete vettem az autót lehet hogy az előző tulaj cserélt,nem tudom..(én nem)

rece65 Elküldve: 2014-01-24 12:14 Termosztát

b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!



rece65 Elküldve: 2014-01-24 10:51 Termosztát

b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-23 23:27 Termosztát

anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

Azért kell lépkedni mert közben más adatokat is szeretnék kiíratni vele!
Köszönöm a segítségeteket!

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-23 23:09 Termosztát

anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?

rece65 Elküldve: 2014-01-23 23:03 Termosztát

anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!