richiem fórum hozzászólásai

richiem Elküldve: 2007-04-11 21:07 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Diabolica írta:
birkie46 írta: BOSCH SILVER 90Ah Én valami 23eFt ért vettem az M3 mas METRÓBA 2 év gari..... Jah és mielött beleköt valaki a METRO - ba , én is furán néztem amikor a szerelõm mondta , hogy jó vétel....


szerintem az Unibull is király, nekem mûködik és ha benzines akkor a 66-os is bõven elég, ráadásul csak 18-ba kerül a Jász utcában


OK! kÖSZI

Elöször generátor check, aztán aksi .

De lehet, hogy az is betett neki, hogy 2 hónapja meg sem mozdult
Mert céges kocsival járok...

richiem Elküldve: 2007-04-11 09:20 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Tegnap 24 óra töltés után leszedtem, betettem, próbáltam indítani és ugyanugy "levágta"....aztán kipróbáltam, amit Diabolica mondott. Világítás fel....aztán 10-15 másodperc múlva kulcs elfordít és indult ...

Most már Én sem értem a kémiát....meg a fizikát sem, de most beindult , mentem is vele, hogy kapjon egy kis szuflát. De a generátort megnézetem ahogy mondtátok, mert tuti hogy kicsit ludas az is.

Köszi mindenkinek.

R.

richiem Elküldve: 2007-04-10 14:51 S.o.S....elektronika megbolondúlt

birkie46 írta: Visszagondolva erre a hibára , nekem is ilyen volt amikor meghalt a generátorom meg az akksim.... Én 90Ah -at vettem a gyárim az 74es volt...
Sztem azért a generátorodat is érdemes megnézetni.... Hátha tok segíteni....


Az Tény, hogy a generátorom néha döglödött.....esõs idõ után nem inditott elsõre, csak 4.5.re....lehet, hogy az szívja le az aksiról az áramot, mert zárlatos????

richiem Elküldve: 2007-04-09 22:04 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Most azon parázok, hogy ha veszek egy új aksit 23 ezerért, és azzal sem lesz jó.....mondjuk ahogy látom ez az aksi már kész...fel sem veszi a töltést, csak félek, hogy vmi zárlatos a kocsiban is az bass*ta szét az aksit is...

richiem Elküldve: 2007-04-09 21:02 S.o.S....elektronika megbolondúlt

reggel óta rajta van a töltön, nem vett fel szinte semmi töltést

richiem Elküldve: 2007-04-08 21:34 S.o.S....elektronika megbolondúlt

alfatone írta: Ilyenkor minden elõfordul. Ezek a motorok nagy áramot vesznek fel indításkor. Sikerült egyáltalán beindítani?


Nem , amikor bedugtam a kulcsot minden ok volt ( zár , belsõ világtás, minden visszajelzõ lámpa) aztán mikor ráindítottam elkezdett kattogni 3X-4X, közben a lámpa is fel le kapcsolódott, amikor kattant ( mindha kapna áramot , de amikor megforgatná, hirtelen lecsapja a feszültséget, aztán újra ráadja, szóval ez 3-4szer) , közben meg lenullázta a számlálókat, meg lehetett hallani, ahogy a mutatók is bepozicionálják magukat. Aztán kivettem a kulcsot és ujra próbáltam, de már a visszajelzõ lámpák sem aludtak ki ( airbag, váltó.stb..)

R.

richiem Elküldve: 2007-04-08 20:56 S.o.S....elektronika megbolondúlt

És a gyenge akkuval való indítás miatt nullázhatja az összes számlálót + órát??

richiem Elküldve: 2007-04-08 14:58 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Nekem-8 írta:
richiem írta:
Diabolica írta: Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Még a belsõ világításom sem pislákol....


Szerintem is akku rossz. Nekem ugyanez volt. Mikor hoztuk a kocsit le akartunk állni a trélerrõl. De a kocsi csak kattogott. Fel is hívtuk a volt tulaj, hogy mi a répa van. Hiáb a bikáztuk ugyanaz volt. enenk az az oka hogy a Tescós bikakábal nagyon vékony. Suzukira jó, de másra nem, mert akkora Ampert nem visz át. Kicseréltük az akkut és pöcre indult.
Egy jobb minõségû akku is 1x ezer, nem vészes.


Ok, köszi, akkor elöször akkucsere lesz...remélem nem nagyobb a gáz...Köszi

richiem Elküldve: 2007-04-07 22:00 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Diabolica írta: Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Még a belsõ világításom sem pislákol....

richiem Elküldve: 2007-04-07 21:57 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Próbáltam beindítani másik autóról, úgy hogy ment magas fordulaton a másik kocsi, a világítás helyrejött de úgyanúgy katogott tovább az önindító. Sõt , megfigyeltem, hogy az indításoknál ugyanazt csinálja, mint amikor az akusarút visszatesszük, lámpát kicsit felkapcsolja, visszanulláza a BC-t. Próbáltam bikázni 15 percig menõ autóról, semmi. Ahogy lehúztam, kivettem a kulcsot és vissza, és a máris másodpercrõl másodpercre a 0ra esett vissza a szufla.

richiem Elküldve: 2007-04-07 21:13 S.o.S....elektronika megbolondúlt

De azt nem értem , hogy akkor miért próbál meg indítani 1 sec- ig, aztán megszakítás, aztán megint kattan egyett, aztán megszakítás....ez nem azért van mert vhol rövidrezár és leveszi a feszültséget?????

R.

richiem Elküldve: 2007-04-07 20:50 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Sziasztok, Vki HELP please,

Ma akartam indítani a kocsit, és teljesen megbolondult, ahogy indításra fordítottam a kulcsot, elkezdett kattogni vmi elöl, lehet, hogy az indítómotor és a lámpa és párszor felvillant, aztán meg sem mozdult, közben lenullázta az órát, a napi számlálót...mindent, mintha az aksít lehúztam volna. Aztán megpróbáltam újra, de már annyi erõ sem maradt benne, hogy a computer újra letesztelje a kocsit, égve maradt az összes visszajeézõ lámpa, a digitklima kijelzõje pedig csak halványan világított. Aztán még próbáltam egyszer, erre az elsõ fényszórók elkezdtek felváltve villogni elég haloványan..aztán fel akartam húzni az ablakot, de már annyi erõ maradt csak benne, hogy kb 1-1,5 cm-ket felvigyen az ablakból, közben a jobb oldali meg annyit ment le, amennyit a bal fel(a jobb oldali magától). Aztán rátettem a másik kocsira bikakábelellel, új visszanyert mindent szúflát, elaludtam az visszajelzõ lámpák, megvolt az önteszt. Aztán ahogy lehúztam a másik kocsiról és indítani próbáltam megint kezdõdött, ( kerregés, számlálók nullázása, teljes aksi szuflavesztés) .

Nemtudom mi lehet, ilyet még nem halottam, biztosítékok OK. Olyan mintha vmi nagy áramfelvevõ leszívná az áramot, és mivel mindez indításnál történik, olyan mintha az önindító lenne ( meg asszem az a legnagyobb áramfelvevõ is és olyan mintha mikor áramot kap, hirtelen rövidre zár, és azért kattog..meg a lámpa is azért villog fel )

HELP Please!!

richiem Elküldve: 2007-04-06 15:54 talalkozo

Az ötlet jó, Én is vmi hasonló helyre gondoltam bp környékén ahol van egy parkoló és mellette egy nagy zöld rész, ahol lehet tüzet gyújtani persze csak kicsit....

richiem Elküldve: 2007-04-05 21:15 talalkozo

Monorral mi baj volt??? akár oda is lehetne......vagy a városliget....

richiem Elküldve: 2007-04-04 09:36 talalkozo

Tali mindenképp legyen! és célozzuk meg azt a április húszonxet....