ricsi1791 fórum hozzászólásai

ricsi1791 Elküldve: 2018-08-12 01:34 ABS-rõl általában

ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg


Nem jártam sikerrel
Adaptáció törlés után is ugyan ezt csinálja

ricsi1791 Elküldve: 2018-08-09 17:53 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg

ricsi1791 Elküldve: 2018-08-09 10:44 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok

ricsi1791 Elküldve: 2018-08-08 20:22 ABS-rõl általában

Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.

Hello.
Ràjöttél mi volt vele?

ricsi1791 Elküldve: 2016-05-04 20:28 Vezérműlánc

Helló!

e36 318I

Vezérlést hogy lehet be állítani?

Gátrepedésem volt de vettem egy nyomáspróbázott hengerfejet.

ricsi1791 Elküldve: 2016-01-23 16:43 Fûtés - Klíma

Üdv!
316I Fűtésem elég gyenge sőt csak hideget fúj , hiába bőven üzemi fokon van.
Ha az ablakra állítom a fűtést akkor két oldalt langyon levegő jön befele.
De bárhova állítom állandóan hideg.
Mi lehet a baj?
Köszi