sbalazs22 fórum hozzászólásai

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-28 17:03 légzsak_

YELLOW írta:
gerencsert írta: Sziasztok! Nekem is a jobb első ülésnél volt hasonló problémám. Ülésfoglaltság érzékelő hibát írt ki a gép állandóan. Ki lett törölve, de pár másodperc múlva újra visszadobta, mint állandó hiba Nem nagyon szerettem volna, ha valamelyik autó villamossági szakember 1-2e Ft-ért összeforrasztgat nekem ott az ülés alatt mindenféle ellenállást, ezért keresgetni kezdtem. Találtam is megoldást rá nagyon gyorsan! Egyik barátommal megrendeltettem, 3 napon belül meg is érkezett, és 3.550.-Ft volt összesen a költségem! Lehúztam a gyári csatlakozót, ezt a kis "okosságot" bedugtam a helyére, gyújtás ráad, és láss csodát nem is volt már hibajelzésem. Még töröltetnem sem kellett a hibát, hanem automatikusan eltűnt Erről a kis szerkezetről lenne szó:
http://www.ebay.com/itm/BMW-Pa...232788754d
Remélem tudtam segíteni Boldog Új Évet Kívánok minden fórumtársnak


egy kérdés, ugye Te nem a kiszel tünci egyik udvarlója vagy? már csak név alapján kérdezem.

amúgy ha neked így jó, hát jó, de két szál vezeték és 3 kis alkatrész, kb 300Ft értékben kellett volna csak, amit max 1x1cm-es kis kockába kiönteni, oszt csók. vagy diaggal kikapcsolni a figyelést, oszt megen csók.
ugyanazt érted volna el vele.



Nagyon igaz ha jól emlékszem 2db 100ohm-os ellenállás és egy db dióda és kész.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 20:49 BMW autókulcs

Medvedisznoman írta:
Helioport írta:
sbalazs22 írta:
Helioport írta:
sbalazs22 írta: Ha kulcs kellene abban is tudok segíteni.
Üdv:Balázs



Na, ez engem is érdekelne.


Apróhirdetésekben megtaláljátok a hirdetést és az elérhetőségemet is.


Ja, már megvagy!
Te vagy ott nagyon délen, Bonyhádon nem? Nekem (és még ismerek egy srácot itt Pesten, aki ugyanebben van) az a problémám, hogy lemenni hozzád, visszajönni tőled és a kulcs annyiba fáj, mint egy kulcs a BMWtől díszcsomagolásban. Ha esetleg Pesten is jársz néha, itt írd be, szvsz van kb 5-6 ember itt a fórumon, aki venne tőled kulcsot.


Érdemes elmenni Balázshoz, nekem a múlt héten csinált kulcsot és elég patent lett! Még egyszer köszi! Azért Bonyhád nem olyan nagy távolság ám Uraim, legalább autókáztok egyet...


Köszi a dicséretet megteszem amit tudok.Van egy megoldás ha nem akartok lejönni.(posta)
Nekem csak egy kulcs és egy EWS kell.Ha ez bevállaljátok akkor mehet a buli.Ami plusz az a posta ajánlott levélként.De az autót akkor le kell rakni 2 napra amíg visszaér a posta.Én Pestre max évente egyszer megyek sajna,de ha összejönne legalább 5 kulcs akkor egy hétvégén megoldható lenne a dolog.


sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:46 BMW autókulcs

Helioport írta:
sbalazs22 írta: Ha kulcs kellene abban is tudok segíteni.
Üdv:Balázs



Na, ez engem is érdekelne.


Apróhirdetésekben megtaláljátok a hirdetést és az elérhetőségemet is.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:44 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
sbalazs22 írta:
anubisz írta:
sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.


Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.



Kérem,akkor ne tessék sírni. Mond meg nekik. Más is ezt mondaná. Nekem a gyárival sosem volt gondom, pedig cseréltek már minden jeladót. Nem is értem, hogy képzelik, hogy egy 25 ezres cucc, miért csak 5 ezer a neten. Ujjongat. Ez nem gyanús nekik?


Hát igen arra van pénze sok embernek,hogy bmw-t vegyen de fenntartásra már nincs(kár,mindenki jobban járna). Múlt héten jártam úgy egy E61-es bmw vel (ára 3.5 M)gazdi rendelt bele légtömegmérőt és alapból rosszabb volt mint a gyári rossz 125 fokos levegőt mutatott hideg motornál.Ez a márka HQ de inkább hányadéknak hívnám a kínaiak helyében.



sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:29 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.


Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:14 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Instrument cluster: TOG
Ez a hiba nálam,valakinek ötlete?Köszönöm a segítő infókat!!


Ezt mi írta ki diag vagy óracsoport?Ha diag jó lenne egy hibakód.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 19:03 BMW autókulcs

Baltazar írta: Hali Nekem sehogy sem megy a távirányító az E46 320D kombimhoz. Egy rombusz kulcsom van hozzá. Az akksit megmértem jó. mégsem működik. Nem tudom betanítani.


Szia

A gond az,hogy sok hiba lehet.Ha jó az aksi nem jelenti azt,hogy megfelelően működik(forrasztási gond mikrókapcsoló probléma),de ezt egyszerűen egy frekvencia scannerrel letesztelheted.
Ha ez rendben van akkor még ott van a kombi probléma a vezetékek a sok nyitogatástól eltörnek. Ha ez is rendbe van akkor még a vevő egység(a pótféklámpa alatt) amivel probléma lehet.Ha kulcs kellene abban is tudok segíteni.
Üdv:Balázs


sbalazs22 Elküldve: 2013-12-27 10:14 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.


Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-26 12:52 DSC

baleez írta:
Jocc írta:
baleez írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel


A halos is két vezetékes.Teljesen úgy néz ki a csatlakozója mint az induktívosé ezért nagyon könnyű összekeverni.Ezért ajánlott gyári cikkszám alapján rendeli,ha van az a biztos. Tudom mert cseréltem már jó párat.


ez tutti? mármint, hogy a Hall-os az 2 vezetékes?


Tuti biztos.Amikor először találkoztam vele engem is megkevert egy kicsit a 2 vezeték de halos.Nem csak a BMW sok autógyártó alkalmazza ezt a verziót. pl:renault clio stb.Átverős mert az érzékrlőn nem tudsz mérni semmit, ha megpróbálod lehet,hogy tönkre vágod a jeladót.Egyik kábelen kapja 12v-ot a másikon megy a négyszög jel a vezérlőbe(oscilloscop).
De nézz utána.
Üdv


Kösz a sok infót! Remélem hamarosan beszámolhatok a javulásról is!


A műszerfalon más jelzőfény is felgyullad? Vagy csak a DSC középen? Nekem is művelt hasonlót, igaz csak induláskor és a fékolaj szintjével volt baja. Csere óta nincs ilyen hiba.


Nem csak a középső - DSC - hanem jobb oldalt a fék, sárgán világít és most már egyet csipog is induláskor - eddig csipogás nem volt. Mint a képen: http://i60.photobucket.com/alb...lights.jpg
A fékolajat már néztem, maxon van.


Nézd meg a fékbetéteket.Ha azok rendben a kopás jelzőket kellene megnézni nincs-e vzeték hiba vagy kontakt hiba.




sbalazs22 Elküldve: 2013-12-25 20:52 DSC

YELLOW írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel


A halos is két vezetékes.Teljesen úgy néz ki a csatlakozója mint az induktívosé ezért nagyon könnyű összekeverni.Ezért ajánlott gyári cikkszám alapján rendeli,ha van az a biztos. Tudom mert cseréltem már jó párat.


ez tutti? mármint, hogy a Hall-os az 2 vezetékes?


Tuti biztos.Amikor először találkoztam vele engem is megkevert egy kicsit a 2 vezeték de halos.Nem csak a BMW sok autógyártó alkalmazza ezt a verziót. pl:renault clio stb.Átverős mert az érzékrlőn nem tudsz mérni semmit, ha megpróbálod lehet,hogy tönkre vágod a jeladót.Egyik kábelen kapja 12v-ot a másikon megy a négyszög jel a vezérlőbe(oscilloscop).
De nézz utána.
Üdv

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-25 20:37 DSC

YELLOW írta:
hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel


A halos is két vezetékes.Teljesen úgy néz ki a csatlakozója mint az induktívosé ezért nagyon könnyű összekeverni.Ezért ajánlott gyári cikkszám alapján rendeli,ha van az a biztos. Tudom mert cseréltem már jó párat.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-25 20:32 DSC

hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil


Szia
Igen de a kollega azt írta,hogy dsc rendszere van ami tudomásom szerin halos az asc valóban induktív aminek az értéke 1-1,2 kohm lenne ugyebár.De teljesen felesleges vitatkozni mindenképpen diag kell.
Üdv

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-25 19:58 DSC

YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.

sbalazs22 Elküldve: 2013-12-20 14:43 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....


Ne add fel. Lehet légtömegmérő is. Valakitől kérj kölcsön egy légtömegmérőt (ha nincs lehetőséged élőadat olvasásra) De ha rosszul van beállítva a turbó, akkor is torpanhat. (mikor a túltöltés miatt hirtelen átállítja a terelő lapokat)


Szia
Remélem tudok segíteni. Az előzményeket nem tudom de ha folyamatosan visszaírja az említett két hibát akkor egy ellenőrzés nem árt.
Az ecu csatlakozóján kellene mérni.
Az 5 csati közül a középsőben (C)a 5 és 18 as lábon kellene mérjél 100ohm-ot (plusz mínusz 15-20 ohm) ez a jeladós porlasztó.Ha jó minden és nem rossza porlasztó és nincs szakadás,akkor még mindig megnézném az előtöltést,hogy jó-e.
A szivattyú a D csati 10 lábáról kapja a a vezérlést(negatívot).
Tesztelése vagy diagnosztikával vagy manuálisan.

Remélem tudtam segíteni