seducertt fórum hozzászólásai

seducertt Elküldve: 2012-04-05 14:38 Short Shifter

El kell forgatni a fehér perselyt, alul kivenni a biztosító lemezt, de nekem nehezebben jött ki.
[quote="kempelen"]
BarG írta:
YELLOW írta: találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

A pofám leszakad!!!
M3-ba a 330d váltókarját szerelik!!!
Hát ezt meg hogy emésztik meg az MMMMM-es megszállottak??? MMMMikor csak az lehet jó, ami MMMM-es?!


Inkább azon morfondírozom, a filmet feltöltő jenki mennyit agyalhatott és honnét tudhatta, hogy a hazájában nem forgalmazott 330d váltókarja más és ez kell neki.
Főleg amikor elment alkatrészt rendelni...

"hmm te dzsó és bob, valami 330d fut európa utjain, biztos jobb lehet mint a mi m3-asunk, mert még a váltókarja is rövidebb"



seducertt Elküldve: 2012-04-05 08:44 Kopog az eleje!!

K_Gergo írta:
bbubbuka írta: Tegnap mentem egy picit hosszabb távon és ismét hallottam a hangot mielőtt beparkoltam.
Tehát tudok most már annyit, hogy amikor az autó kellően fel van melegedve akkor hallom ezt a nyikorgást kizárólag. Így esetleg lehet valamire következtetni? Én csak a fék/tárcsa kombinációra tudok gondolni.. Még mindig csak ilyen 5km/h sebességnél hallani és álló autónál semmit.


álló autónál (nem járó motorral) elég ritkán hallani zajokat...ha pedig 5km/h-nál gyorsabban mész lehet elnyomja a gördülési/szél/motor/menetzaj.
"Én csak a fék/tárcsa kombinációra tudok gondolni."
Jó tipp, Hil szerintem ezért írta, hogy emeld fel a gyanús keréknél a kocsit, és forgasd meg a kereket, ha akkor is hallod, jó eséllyel fék lesz.

írtad, hogy cserélni kell a tárcsákat/betéteket: első körben tedd ezt meg, aztán fülelj újra. nekem is zajongott, mikor már a végét járta a betét.


Lehet kerékcsapágy is.

seducertt Elküldve: 2012-04-05 08:38 Egr szelep

lorand007 írta: Hello, holnap jön meg a Valvoline egr+turbo cleaner, egyet rendeltem, mit mondtok elég lesz?aztán hétvégém meki is esem,kösz


Nem te kerestél a hátsó rugóra megoldást? Vettem légrugókat, majd leírom a tapasztalatokat.

seducertt Elküldve: 2012-04-05 08:37 Egr szelep

hancurozo írta:
seducertt írta: Én tegnap csináltam meg, szerintem sose volt kitakarítva. Képek:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476523/2
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476524/2

Azóta jobban is megy persze. Le is lett vakolva, egy befőttes üveg kupakja pont megteszi, többet nem lesz ilyen. Le kellett venni a szívósort is.


Csak át ne égjen! Nem az a kimondottan hőálló anyag. (láttam már átégett 1mm-es vakolást, igaz ott 2mm-es lyuk volt furva rá. mikor leszedtük teljes szélességben hiányzott a lemez)


Nem fúrtam rá semmit, opelben ugyanez sokat kibírt. Nem műanyag kupakot használtam Ha lesz időm ránézek majd, azóta még csak 1000 km-t mentünk vele.

seducertt Elküldve: 2012-03-26 12:48 Erõsítõ kérdés

Bero írta: Sziasztok! Elérkezett az idő,hogy én is kicseréljem a hangrendszerem! Adott egy fejegység, (tv,navi stb) kb középkategóriás. Ezt nem szeretném cserélni. A hangszóróim gyáriak egyenlőre ezeket sem. Több mélyet szeretnék!! Tehát,kéne nekem egy jó erősítő és mélyláda. A fejből jön egy csomó kimenet/bemenet,köztük sub is kimenet is van,plusz pont Az lenne a kérdésem,milyen erősítőt ajánlotok,mélyládát! Típust,méretet,reflex vagy zárt stb. Elég lenne nekem egy 2 csatis erősítő amit hídba kapcsolva rákötöm a mélyre? Vagy inkább egy jó 4 csatornás erősítőt,amit ráköthetek az első hangszóróimra? Elbírnák egyáltalán a gyáriak a jobb teljesítmény? Nekem nem a hangerő a lényeg és nem is a kinézet. Szép mélyeket akarok,amik hosszabb távon sem idegesítőtek,pontos precíz jó kis mélyet szeretnék! Köszi a segítséget !


Szerintem cseréld ki az első pár hangszórót, és próbáld meg erősítővel hajtani. Ha ez kevés hátulra még rakhatsz ládát. A reflexnek kisebb doboz is elég, hangosabbnak fogod hallani.
Erősítőből Phoenix Gold-ot javaslom, az van is eladó nálam.

seducertt Elküldve: 2012-03-26 12:35 E46 futómű állítás

lorand007 írta:
csatis1 írta:
lorand007 írta: Tisztelettem, lehet én vagyok figyelmetlen de még mindég nem leltem hétulra olyan kiemelo dolgot amit a rugohoz kell tenni, hogy megemeljem a hasmagaságot, 2-3 cm hogy, passzoljon az elsö megemelt szintjéhez, köszönöm


Mivel másnak itt ilyen magasítása még nincs, ennek a kikísérletezése rád marad.
Annyit azért láttam a korábbi hozzászólásokból, hogy ötlet volt bőven.
Válaszd ki a neked legmegfelelőbbet és csináld! Ha elakadsz, ötletet itt mindig kapni fogsz a folytatáshoz. De a melós rész a tiéd!


Amint már mondtam elöl megtörtént a dolog, kaptam direkt ehez a dologhoz gyártot gyürüt, 2,2 cm emelt, csak aki vette nekem már nem elérhetö, szoval biztos lehet v.hol kapni hátulra is csak ezt nem lelem sehol, hogy hol

Nekem is ez a gondom. Szeretnék emelni a hátulján. Valamelyik 5-ös touring rugója jó lehet esetleg?

seducertt Elküldve: 2012-03-26 12:18 Egr szelep

csavargo írta:
tarkanyif írta: egr szelepet működés közben, hogy tudom meglesni?

az a gyanúm, hogy nem működik, pedig az összes vákumcsövet lecseréltem már, ha lehúzom érzem a végén a szívó hatást, de a kipuff gáz mégis elég szúrós szagú.
Nem is koszolódik csak a turbótól. Amikor megvettem egy csavar volt a vákumcső végébe behajtva, ezért is akarnám leellenőrizni.

Javítás tisztitás a membrános részen lehet-e, mert így külső ránézésre nem bontható? korábban láttam videót, hogy nyomkodják csavahúzóval. Mekkora erő kell ehhez?


hagyd levakitva jobb a motornak


Én tegnap csináltam meg, szerintem sose volt kitakarítva. Képek:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476523/2
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476524/2

Azóta jobban is megy persze. Le is lett vakolva, egy befőttes üveg kupakja pont megteszi, többet nem lesz ilyen. Le kellett venni a szívósort is.