seta fórum hozzászólásai

seta Elküldve: 2011-03-11 11:51 fékcsere

Mester urak!
Meg tudnátok mondnai nekem h a féken melyik csavart mekkora nyomatékkal kell meghuzni?
Előre is köszi!!

seta Elküldve: 2011-03-10 08:23 316 i Kartelgázmembrán

most h olvasom ezeket a cikkeket, mintha ez anno a tv-ben is lett volna, mint kibocsátás csökkentő kütyü. Igaz akkor egy öreg papát mutattak mint feltaláló, és az egésznek kicsit olyan íze volt h "röhögjetek a vén bolondon, a valóságban ilyen ugysem létezik". Kíváncsivá tett a dolog. Viszont ha jól emlékeszem nekem ugye a légtömegmérő után van bevezetve a kartercső. Tehát ahol megbonthatnám a rendszert h beépítsem ezt a kicsapatót, az egy kb 5cm-es csőszakasz. Kíváncsi vagyok mit választana ki nálam mundjuk 500-1000km alatt.. Lehet h nagyobb tartályú szűrőházat kellene szereznem hozzá

seta Elküldve: 2011-03-09 14:51 ablakemelő

Sziasztok!

Az én kérdésem ugyan nem ablakemelővel kapcsolatos, inkább ablaknyitóval...
Az én hátsó ablakaim jelenleg manuálisan nyílnak. Találtam íbéjen teljes elektromos nyitó mechanizmust motorral meg mindennele gyütt, de elektromos kábelek nélkül. A kérdésem az lenne h ezen a mechanizmuson, illetve ablakemelő gombokon kívül mi kell még ha be akarom ezt építeni? INPA progival lehet illeszteni? Kábelköteget venni érdemes inkább, vagy moddingolni kicsit? Esetleg valami biztosíték a motor elé?

Előre is köszönöm a hasznos válaszokat!

seta Elküldve: 2011-03-08 20:58 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

anubisz írta:
seta írta: nem mindenki született villáskulccsal a seggébenDD


ehhez nem kel villáskulcs csak hát logika, mert ha a motor nyom,és ugye abból cső vezet ki,de a végén nem folyik,akkor logikus hogy meg van törve,vagy dugulva,főleg ha felnyitva spriccel,akkor még az se lehet hogy megy a motor csak már gyenge . azért kicsit lusta voltál végig ellenőrizni a csövet,valld be


én nem voltam lusta végignézni, szerintem keversz silver_e46-tal amugy csak viccből írtam a villáskulcsos dolgot

seta Elküldve: 2011-03-08 19:34 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

nem mindenki született villáskulccsal a seggébenDD

seta Elküldve: 2011-03-08 08:45 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

silver_e46 írta:
silver_e46 írta: Nálam is megállt a spricc.

Ha meghúzom a kart, akkor a spriccelő motorja búg, a lapátok törölnek, de az ablakmosó folyadék nem jön egyik oldali fúvókából sem. Pedig garázsban állt a kocsi. Ennek ellenére be lehet fagyva vagy mi lehet a gond?


Jelentem nincs befagyva, mert ha felnyitom a motorháztetőt, akkor spricceli az ablakot rendesen, viszont ha lecsukom, akkor megint csak búg a motor és nem jön az ablakmosóból a folyadék. Ilyenről hallott már valaki? e46



Én pont tegnap figyeltem fel arra, h ahol az ablakmosó csöve átmegy a motorháztetőbe, mindenen finom kék por áll, mintha vízkő lenne. Itt a cső ugyan egy műanyag harisnyában fut, de szerintem a nyitogatástól elhasználódott és megrepedt. Ki nem lyukadt sztem, mert a spricnik spriccelnek, de sztem szivárog.
Sztem kövesd végig a csövet, hátha valahol kilazult egy kicsit és amikor lecsukod a tetőt, pont megtörik.

seta Elküldve: 2011-03-07 16:14 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

silver_e46 írta: Nálam is megállt a spricc.

Ha meghúzom a kart, akkor a spriccelő motorja búg, a lapátok törölnek, de az ablakmosó folyadék nem jön egyik oldali fúvókából sem. Pedig garázsban állt a kocsi. Ennek ellenére be lehet fagyva vagy mi lehet a gond?


nemtudom mikori az autód, de el is tömődhetett akár. Amikor megvettem az autómat, a hátsó ablaktörlő spricnijét 1 órán át molesztáltam mire kitisztult. Elég egy kis szennyeződés h elduguljon. Ha egyikből sem jön akkor lehet h tényleg befagyott. Állj be vele pár órára meleg helyre.

seta Elküldve: 2011-03-05 10:45 Társalgó

A bűntetés kalkulátor szerint ez csak 30.000, de ezeknél nem lehet tudni...
("a köcs*g bmw-s tuti tele van, huzzuk csak le...")

seta Elküldve: 2011-03-03 00:29 első index izzó cseréje

Bero írta:
seta írta: Segítségeteket kérném abban h ez vajon jó-e az én autómba?
Illetve ugyanilyen van ami nem sárgán, hanem fehéren világít, az mennyire lehet mondjuk legális és műszaki vizsga barát kicsi országunkban?

ui.: Tudom, a topic neve nem egészen erre a témára utal, de némi jóindulattal belefér (nem akartam uj topicot nyitni na...)


Ez az index neked nem jó! Fehéren világító izzó ami indexnek szolgál tilos! Nem csak a műszaki miatt,hanem alapból is!


Köszi a választ!
Pedig alakra és méretre eléggé hasonlít. Kimondottan compact-hoz sehol nem találok normálisat

seta Elküldve: 2011-03-03 00:15 első index izzó cseréje

Segítségeteket kérném abban h ez vajon jó-e az én autómba?
Illetve ugyanilyen van ami nem sárgán, hanem fehéren világít, az mennyire lehet mondjuk legális és műszaki vizsga barát kicsi országunkban?

ui.: Tudom, a topic neve nem egészen erre a témára utal, de némi jóindulattal belefér (nem akartam uj topicot nyitni na...)

seta Elküldve: 2011-03-01 20:01 Futómû és hibái

Burns írta:
zoliika írta:
Burns írta:
hil írta:
seta írta:
SirToma írta:
hil írta:
seta írta:

Itt a 6-os elem. Miután a régieket levettük, mindkettő gumi részét elvágtam kiváncsiság képpen. A jobb oldali csont száraz volt bellül is, de a bal oldaliban olaj volt a gumiban (tutira nem víz v egyéb külsőleg odakerült foyadék...)


Abban olaj van?



Szerintem nincs....


vegyél egy újat, és vágd szét


Azért kérdeztem, mert nem tudtam, de nem is gondoltam volna....
Köszi!



Hasonló állagú olaj van benne, mint a fékfolyadék. Hidrocsapágynak is hívják.


ÁhaÉs ezt szét kell szedni megnézni vagy ha "megrángatod " kiderül?Toronycsapágy nem lehet akkor vagy a gátló?Egyébként múltkor rongyá lett vizsgálva a futómű és jó volt minden

Ennek a 6-os elemnek mi a neve hivatalosan?huf -ba mennyi?


Ha ezt így (kép) szétszeded, akkor már nem rakod vissza
Ha "ronggyá" vizsgálták a futóművet, akkor biztos látta volna az illető aki vizsgálta, hogy rossz.
Lengőkarszilent Az ára kb. 18E


De ha ügyes vagy, elég csak a belsejét kicserélni, a külső részét nemkell. Így lényegesen olcsóbb..

seta Elküldve: 2011-03-01 12:59 Futómû és hibái

SirToma írta:
hil írta:
seta írta:

Itt a 6-os elem. Miután a régieket levettük, mindkettő gumi részét elvágtam kiváncsiság képpen. A jobb oldali csont száraz volt bellül is, de a bal oldaliban olaj volt a gumiban (tutira nem víz v egyéb külsőleg odakerült foyadék...)


Abban olaj van?



Szerintem nincs....


vegyél egy újat, és vágd szét

seta Elküldve: 2011-03-01 11:15 Futómû és hibái

hil írta:
seta írta:
zoliika írta: Az a problémám,hogy kopog valami elől múltkor a szerelőhöz elvittem és mindent átnézett azt mondta,hogy "kutyacsont" csere a bal oldalon én kicseréltettem mindkét oldalon.Azóta is ha kicsit zötyögős az út tompa kopogást még mindig hallani Mi lehet az ha minden renben?Talán ki van a toronycsapágy vagy ki van a gátló szára?


A szilentek rendben vannak? nekem amiatt kopogott rossz úton. A jobb oldaliban már olaj sem volt, olyan szinten szakadt volt...


Melyik szilentre gondolsz, amiben olaj van?



Itt a 6-os elem. Miután a régieket levettük, mindkettő gumi részét elvágtam kiváncsiság képpen. A jobb oldali csont száraz volt bellül is, de a bal oldaliban olaj volt a gumiban (tutira nem víz v egyéb külsőleg odakerült foyadék...)

seta Elküldve: 2011-03-01 10:40 Futómû és hibái

zoliika írta: Az a problémám,hogy kopog valami elől múltkor a szerelőhöz elvittem és mindent átnézett azt mondta,hogy "kutyacsont" csere a bal oldalon én kicseréltettem mindkét oldalon.Azóta is ha kicsit zötyögős az út tompa kopogást még mindig hallani Mi lehet az ha minden renben?Talán ki van a toronycsapágy vagy ki van a gátló szára?


A szilentek rendben vannak? nekem amiatt kopogott rossz úton. A jobb oldaliban már olaj sem volt, olyan szinten szakadt volt...

seta Elküldve: 2011-03-01 10:36 Ajtóbelsõ...

anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
seta írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az ajtókárpit belsejéről levált 1-2 kis műanyag idom, amibe a bolhák mennek, ami végülis a helyén tartja a kárpitot?
Nos nekem levált 1-2. Elég gagyi módon, valami kőkemény sárgás ragasztóval voltak feltéve, ami egyszerűen elengedte a műanyagot. Na most az egy dolog h 1 bolhánál a műanyag nem tartja az ajtót, a többi rendesen fogja, de ez a műanyag most alacsony fordulaton nagyon zörög...
A kérdésem az lenne h vajon mit szólna ez a műanyag és az ajtó egy kis sziloplaszt ragasztóhoz?


Nem is tudsz új bolhát tenni oda? Nem lehet cserélni a bolhát?


A bolhával nincs semmi baj. A műanyag idom vált le az ajtókárpitról. A bolha a műanyag idomot most is szépen tartja az ajtón, csak az idom vált el a kárpittól.


Melyik idom az? Gyárilag is ragasztva volt akkor ezek szerint?

Próbáld meg,mit veszíthetsz vele. Ha nem jön be a sziloplasztot le is tudod szedni róla.Nem tudok róla mit mondani mert nálad más az ajtó kárpit mint nálam. Ha sziloplasztal csinálod szerintem valamivel préseld hozzá amíg meg nem köt,2,3 óra,mert ha kijjebb enged amíg még lágy a cucc,lehet csúnya lesz. Ezt csak úgy írom hogy nem tudom melyik elemről van szó.


Némi guglizás után találtam egy erről szóló fórumbejegyzést. Hátha valaki hasonló problémákkal küzd. Az illető azt írta megoldásnak, h az idomba lyukat fúrt és úgy ragasztotta meg, h a ragasztó a fúrt lyukon egy picit kifollyon, ezzel is jobb tartást bztosítva. link.