seta fórum hozzászólásai

seta Elküldve: 2011-11-08 09:19 e-bay

InsectKiller írta: Tudna nekem valaki segíteni egy kicsit németből.
E-bayeztem, de nem az erősségem a német és kéne egy levélkét írni.
Köszi


Ha leírod üzibe a levelet, megpróbálom lefordítani neked!

seta Elküldve: 2011-11-07 09:05 Balesetek BMW-vel...

seta Elküldve: 2011-10-27 21:16 képek

Majti írta: 365/15/R24


van ebben egyátalán levegő?

seta Elküldve: 2011-10-27 13:51 Valaki segítsen

YELLOW írta:
anubisz írta: Ki kéne már olvasni azt a hibatárolót,nem totózni a látatlanba. Nekem is szar volt a termosztát,10km volt mire felmelegedett, műszerfalra nem,de a tárolóba folyamatosan írta a termosztát hibát. Minden indításkor,hiába volt törölve.
Hihetetlen,hogy senki nem mondja olvastasd ki, nem díszből kezdik azzal a szervizben is.
Ha nincs benne semmi, (ami kizárt ) utána ráérsz totózni.


nekem a 2-es hengerben lévő trafó megadta magát, chek engine villog, világít minden. mentem is vele azé vagy 500 métert hanem többet. ki lett cserélve. tagnap olvastam a hibatárolót és üres a motornál. rendesen elcsodálkoztam, hogy ezt nem írta be. pedig gyújtás kimaradás és azon körben bármi jelzett volna. szerintem ez a tutti van hiba nem mindig helytálló.



nekem sem ír be mindig mindent. Pl. amikor a jobb oldali ajtó csatlakozóját szedtem szét, akkor bedobta a légzsák hibát. Amikor a balt, akkor semmi... Bár remélem ez nem azt jelenti h nem tud a bal ajtólégzsákról és ha gáz van nem fog semmi az arcomba robbanni oldalról

seta Elküldve: 2011-10-25 20:20 Hangszóró infó

Sziasztok!

Honnan tudom vajon kideríteni h egy adott hangszórónak (phoenix gold QX10) milyen láda kell? Mármint h bandpass, bass reflex, vagy nyitott? Csak rövid leírásokat találtam hozzá, de egyik sem említi.

Előre is köszi!

seta Elküldve: 2011-10-23 21:17 Társalgó

Coyote írta: Korábban is akartam kérdezni: másnak is beírták a forgalmiba a típushoz, hogy 346L ?
Nem igazán értettem miért ezt írták be, helyette lehetett volna E46L (L mint Limousine, gondolom). Alatta meg ott van, hogy 320D...

Hétvégén egyik ismerősömnek a kezébe került a forgalmi, és rácsodálkozott, hogy 4.6 literes motor van a gépben


igazából 5.5 literes motor van benne! legalábbis motorolajból annyi kell

seta Elküldve: 2011-10-22 23:07 Társalgó

most akkor blueray vagy bluray? azthittem csak elírtad a bluray szót, de a wikin csak nem írják el. most komolyan elbizonytalanítottatok

seta Elküldve: 2011-10-22 22:39 Társalgó

köszi Anubisz... most tölthetem le a terminator 2t... 1000x láttam már, de most megint meg akarom nézni a tüzijátékod miatt

seta Elküldve: 2011-10-19 10:22 Hidegindítás - diesel

YELLOW írta: figyelj ha ennyire vágod nem értem minek kérdezed? megnézted amit leírtam? nem. akkor? nem akarom az elektrotechnika alapjait felvázolni. az akksid jó. vót valamikor. már nem jó. hogy miért? nyáron a "gondozásmentes" akksiból is párolog el deszt víz. ugyanis van rajta szellőztető rendszer. az elpárolgott víz miatt, az akksi alja besalakosodott, és lehet valahol cellazárlat van. 2 éve nekem is ilyenkor jött ki, 7 éves akksi (gyári BMW) egész addig kuttya baja nem volt. eccer lemerült elég szépen, hogy nem indított onnantól kész a halál. kérj kölcsön egy másik akksit és nézd meg. a hidegben az elektonok vándorlása eleve lassbb és ugyanúgy lehet köze az önindítónak is. illetve eléggé függ az olajtól és sok mástol, hogy egy hideg fémet átmozgasson az önindító. nyugodtan nézd meg lakatmérővel mit mutat. ha jól emlékszem dízelben olyan 1,5-2kW-os az indító, számold ki 12 voltra menniy áram esik. ha attól többet vesz fel, akkor igen is gáz.



Bocsánat, nem akarok kötözködni, vagy szőrszálat hasogatni, de hidegben az elektronok áramlása pont h gyorsabb. Viszont az elektronok sebességváltozása szempontjából ami nálunk előfordulhat hőingadozás (-20-tól +40ig kb) semmit sem jelent.
Visszatérve az eredeti témához, egyik akksi sem szereti a hideget. Pl.: ha egy fényképező bent a melegben működik, de mondjuk kiviszed túrázni télen, akkor lehet h fél óra múlva már annyit nem tud kinyögni magából, h bekapcsoljon a gép. Ha újra felmelegszik, megint jó.

seta Elküldve: 2011-10-12 16:42 Balesetek BMW-vel...

kempelen írta:
anubisz írta: Azt a tábla csapta agyon? Hihetetlen,hogy nyomulnak ezekkel a ge..i reklámokkal,basszus,minden képhez odacsatolt vagy 2 villogó Bankreklámot,alig lehetett megnyitni tőlük a képet.Legközelebb,ha zsákba lesz a pali,azon is lesz,2 Erste,meg egy Provident reklám.Hol vegyél fel hitelt a temetésre.


Igaz, ez elég gusztustalan, de én észre sem vettem. immunis vagyok a reklámokkal szemben.

Legalábbis én ezt hiszem, aztán tudat alatt ki tudja...



Ha nem szeretitek a reklámokat, töltsetek le egy "ad remover"-t. mindenféle böngészőhöz létezik, és blokkolja a legtöbb hírdetést. A lapok is sokkal gyorsabban jönnek be vele ha lassabb a neted.

seta Elküldve: 2011-10-11 10:58 Társalgó

ha már témánál vagyunk: link
régi de nagyon igaz...
Amugy sztem mind1 h ki ül a székben, Orbán, Gyurcsány, vagy akárki aki jönni fog. A gond szerintem velünk magyar emberekkel és a mentalitásunkkal van. Mindig önmagunk ellenségei vagyunk és leszünk.

(Tud valaki külföldön rendszergazdai melót? )

seta Elküldve: 2011-10-06 21:18 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: msot érkeztek e46 touring 320d 150le eu3 automata fekete bőrrel gyári xenonnal stbstb
e46 compact 316-16v N42 börös xenonos 17es felnikkel




Sziasztok!
A compactból a xenon mindennel együtt ami a xenonhoz kell mennyi lenne?
Köszi!

seta Elküldve: 2011-09-30 08:32 Társalgó

YELLOW írta: 4 járatos körforgó tegnap. nekem 90 fokkal balról passzát, jelez kifelé, hogy kijön (ott ahol én be akarok menni), szépen elindulok a hülye gondol egyet és jön tovább. persze rámdudál, ekkor azt hittem egy tőgyarcú férfi. mivel láttam merre megy, így fordultam egy azzal párhuzamos utcára, hogy elkapom. aztán amikor elém keveredett jobbról, látom egy tőgyarcú nő. de még csak azt se nézte hogy rám dudált egy perccel korábban. visszadudáltam neki, legszívesebben pofánvertem volna, csak lakóövezetbe ment be, mondom nem balházok. tőlem nem faszkorbácsot kapott volna, hanem egy állast.


tőgyarcú
amugy jogos.

seta Elküldve: 2011-09-25 22:48 Hangszóró infó

Bero írta: Sziasztok! Érdekelne engem valami: Miért érdemes és mikor átvezetékelni a hangszórókat? Tegyük fel,új fej lenne plusz rainbow hangszórók,erősítő nélkül. Ilyenkor szükség van átkábelezésre a hangszóróknak? Köszi


Csak gondold végig: A gyári kábel a gyári hangszórók teljesítményfelvételére van (túl)tervezve. Nagyobb teljesítményű hangszórókhoz vastagabb kábel kell h szépen "elvezesse" a jelet a hangszóróig. Az ajtó csatlakozóban sarukon megy át a jel, ez újabb zajforrás, és nagyobb átfolyó áram esetén ha picit kontaktos az átvezető saru akkor meg is olvadhat.

Ha a fejegységről hajtod meg a hangszórókat akkor sztem jók a gyári vezetékek is. Ha mégsem, akkor bármikor kicserélheted utólag.

seta Elküldve: 2011-09-24 12:24 Olvasólámpás belsõ világítás

csatis1 írta: Eszközöltem egy kis kiegészítést Touring belső világításhoz: nem tetszett, hogy ajtónyitáskor a hátsó ülés fölötti 3 izzóból csak 1 világít, és így elég kevés a fény.
Gondoltam meg kellene oldani, hogy mindhárom működjön.

Az első verzió elkészült:
Vettem egy relét (kemény 315,-Ft),


A lábakat a számozásnak megfelelően ráforrasztottam,


Kipróbáltam:

YouTube videó


Pro:
- működik
- tényleg jobb a fényerő

Kontra:
- a relé hangja

Konklúzió:
Tetszik, de valahogy vagy leszigetelem a relé hangját (ezt azért kicsit kétlem, hogy sikerül), vagy más megoldást keresek a kivitelezésre vagy hagyom így!


használj szilárdtest-relét, vagy csak simán egy tranzisztort