si3rrabravo fórum hozzászólásai

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-30 21:42 Autóvásárlás

chrys84 írta:
Hello. Szerintem Euro 4 es,de január 1től változás volt regadóban,mert kw-ként jön rá valami plusz költség, utánna járok,hogy pontosan mennyi,és ha igazad van modosítom az árat regadóval.



A 204 lóerős 30d-k 2003 márciustól 2004 márciusig kivétel nélkül EURO 3-asok.

A regadó az autódra cirka 300-320ezer magyar forint.
+
Vagyonszerzési illeték: 150kW * 650ft = 97.500 Ft (ha lehet hinni a totalcarnak)

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 20:38 Társalgó

YELLOW írta:
si3rrabravo írta: Egy kis szösszenet a hétvégéről Kecsóról, az ilyeneket ki tanította a kreszre?


tudod hányszor dudáltam már rá a gyalogosra, hogy megálljon, mert a mellettem lévő sávban láttam, hogy nem fog megállni az autó? sokszor.


Kényes szitu, csajszi végig az aszfaltot bámulta. Gondoltam már ilyenre én is, hogy duda, de mivan ha szerencsétlen megugrik, aztán még be is esik az autó alá.. Mondjuk ebben az esetben a csaj is hülye volt csöppet. Ennél már csak a kapucnis fülhallgatós a jobb halálra ítélt.

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 20:21 Társalgó

Egy kis szösszenet a hétvégéről Kecsóról, az ilyeneket ki tanította a kreszre?


YouTube videó

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 20:09 Társalgó

Tano írta: Beszarás! Akinek van némi ingere hozzá, megjelent az autószerelő szimulátor.


És a torrent oldalakon már "árulják" is.

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 18:25 Akkumulátor

Ilyesmi...

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 18:18 Társalgó

YELLOW írta: egy kis tegnapi, munka után, a másfél órából egy kis válogatás, semmi extra




Fasza volt, mondjuk ezt akar nyaron is felvehetted volna!

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 18:11 Akkumulátor

hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)





+1

Tavaly bekotottem motorterbe a defa akksitoltot, egyik legjobb dontes volt a hideg csillaggarazsban toltott ejszaka utani konnyu indulasokhoz!

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-26 18:07 képek

Osszetett gondolkodo volt aki megalkotta ezt az utolso kepet, komolyan mondom!

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-15 17:29 Xenonlámpa

ember84 írta: Udv!q
Nezz meg youtube-n hogy kell szedszedni a lampat ripityara,jol fegyeld le,nehogy tordelj.majd kuld el pl:foncsorozas.hu,vagy ilyesmi,nekem haromezerert csinaltak foncsoronkent.osszerakod,es nagyon jo lessz.egy lampa szetszedese kb 15 perc,ha tudod mit hol.azert figyeld meg videon,es orulhetsz az eredmenynek!


Facelift coupe egybelámpa, mosóval... 15 perc... ahha

si3rrabravo Elküldve: 2014-01-15 17:26 Xenonlámpa



si3rrabravo Elküldve: 2013-12-14 18:30 330d motor

BarG írta:
si3rrabravo írta:

Pörgős nyomatékos, de lehetne még egy kis kraft benne. Olyan 250le és 500 körüli nyomatékkal jobban kibékülnék!



Nincs mese, F30, F32 3d kell Neked, 258LE, 560Nm.


Úgy bezony...!

si3rrabravo Elküldve: 2013-12-13 16:34 330d motor

Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Közel 100ezer km-t tettem bele 3 év alatt a 30d-be, ezalatt cseréltem 1x ékszíjtárcsát, 1x felújítattam a turbót és 1x kicseréltem a komplett futóművet, lengőkarok, kormányösszekötők, stabilizátorpálcák, lengéscsillapítók. Kartert 3 körönként cserélek. Lendkerék/kuplung cseréig még nem értem el, de gyanítom hamarosan nálam is megérkezik a probléma Én sima omv dieselt tankolok télen nyáron, eddig nem volt problémám. 10ezrenként olajcsere, télen 5w30, nyáron 5w40. Nem füstöl, nem eszi az olajat. 2 évente cserélem a hűtőfolyadékot. Cseréltem komplett féket, de ez ugye kopó dolog.

A motor még egyszer sem hagyott cserben, fogyasztás nálam így alakult 7,5 ~ 70% rövid városi távok 30% pálya. Pörgős nyomatékos, de lehetne még egy kis kraft benne. Olyan 250le és 500 körüli nyomatékkal jobban kibékülnék!

si3rrabravo Elküldve: 2013-12-07 17:58 Hifi beszerelése e46-ba

toki24 írta: Sziaztok!

VEttem mélyet , erőlködővel, és a kérdésem az lenne,hogy az Rca- kábelt hol lenne a legjobb végig vinni?? touringom van .. müszerfalnél fogalmam sinsc hogy kell szétbontani pl. meg merre induljak el. Ugye csak ez amiböl hosszu kell. többi már piskota ugyis csomagtartóba van az akksi.köszönöm!


Én vezetőoldalt vittem, pedálok mögött kicsit macerás, küszöb mögött már könnyű elvinni, 5 méterrel számolj. Amúgy ment nekem RCA mélyhez a jobb oldalt a tápkábel mellett, semmi különbséget nem éreztem a két verzió közt. Műszerfal szétbontásra, ezer meg kettő videó van a youtubeon.

si3rrabravo Elküldve: 2013-12-02 10:58 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

szalontaivirag írta:
Fogni egy deszkát, átütni rajta 100as szögeket, amiket szépen ki lehet élezni tűhegyesre. Ezt az egész cuccot belevarrni egy kárpit színéhez nagyon hasonló kispárnába, meg kell tölteni béléssel, hogy legyen tartása, és miután kiszállsz a párnát hanyagul odadobod a vezető oldali ülésre. Ha még horgászok által használt horgokat is raksz bele az a legjobb. Mert azt csak orvos szedi ki


Csak egyszer kell elfelejtkezni róla..

si3rrabravo Elküldve: 2013-12-02 00:47 Teligumiszett

BarG írta: Csak hogy legyen érdemi hozzászólás is ....

9 éves Dunlop WS M3 téli gumi párt lecseréltem. A gumi 6,5 mm mintamélységű, de némileg megkeményedett. A másik páros egy defekt miatt már cserélődött, vagy 3 éve, akkor Dunlop WS 3D került. Most Conti TS830P lett a választás. Ami feltúnt, hogy szemre a Conti sokkal erőteljesebb felépítésű, mint a Dunlop 3D, pedig 93V mindkettő. A leszereltek 89V-k, azok gyakorlatilag is gyengébbek lehetnek. Hó még nem volt, de eddig tetszik a Conti.
Dobjam el a leszerelt gumikat - 9 évesek - vagy van olyan, aki még elvinné őket? Van belőlük 3 db, csak a helyet foglalják. Meg nem túl gyakori méret, 205/50R17 89V.


3eve ugyanezt a gumit raktam fel 17"-ra, nekem bevált. Idén mondjuk még nem cseréltem le a garniturat, lehet ideje lenne mar! A feneket szepen dobalgatta a keskeny hatso gumik miatt.