sindely Elküldve: 2015-03-08 11:20 Szívócsonk-pillangószelep

sindely Elküldve: 2015-03-08 11:20 Szívócsonk-pillangószelep
sindely Elküldve: 2015-02-06 12:37 Nagyobb sebességnél rezonálás
sindely Elküldve: 2014-03-08 20:04 Alufelni méretek
sindely írta:YELLOW írta:sindely írta:sindely írta:csatis1 írta:sindely írta: udv mindenkinek! olyan kerdesem lenne e46 coupe ra hatra milyen szeles gumikat tehetek fel. 19" os felnik vannak elol a gumi 19/35/225, ami erdekelne, hogy hatra fel tudom tenni 19/35/245 vagy /255 os gumikat ugy hogy azok az aszfalton kivul nem ernek sehova? XD
udv zsolt sindely
Felni szélesség? ET?
8 inch szeles, de kozben talatam adatokat.
Rim width Minimum tyre width Ideal tyre width Maximum tyre width
5,0 Inches 155 mm 165 or 175 mm 185 mm
5,5 Inches 165 mm 175 or 185 mm 195 mm
6,0 Inches 175 mm 185 or 195 mm 205 mm
6,5 Inches 185 mm 195 or 205 mm 215 mm
7,0 Inches 195 mm 205 or 215 mm 225 mm
7,5 Inches 205 mm 215 or 225 mm 235 mm
8,0 Inches 215 mm 225 or 235 mm 245 mm
8,5 Inches 225 mm 235 or 245 mm 255 mm
9,0 Inches 235 mm 245 or 255 mm 265 mm
9,5 Inches 245 mm 255 or 265 mm 275 mm
10,0 Inches 255 mm 265 or 275 mm 285 mm
10,5 Inches 265 mm 275 or 285 mm 295 mm
11,0 Inches 275 mm 285 or 295 mm 305 mm
11,5 Inches 285 mm 295 or 305 mm 315 mm
12,0 Inches 295 mm 305 or 315 mm 325 mm
12,5 Inches 305 mm 315 or 325 mm 335 mm
remelem a 245 nem fog beleerni semmibe. et az bele van utve a felni belso felebe?
m5 felnieim vannak es a google nem hazudik et40. belso oldalon probaltam keresni de semmi ilyesmit nem lattam. csak azt hogy 19x8inch. kepeim kozott ott van a kerekem.
ET40 gyárilag nincs BMW M5-be, az replica lesz. de ha ET 40, akkor a 245 elfér, de a 255 már túl széles lenne a 8" széles felnire. méf a 245 is necces, de éppen elmegy. jah meg a gyári M5 felni is szélesebb mint 8 coll. ha azt vezsem alapul ami a képeden van rajta.
et-ben nem vagyok biztos mert nem talaltam a belso oldalon. de viszont az benne van hogy made in germany, de attol meg a kinai szakmunkasok is bele irhattak!hat akkoe nincs mas hatra, mar kattintom is le a kumikat. ket nap mulva kiderul. remelem jo lesz a 245.
: koszonom szepen a segitseget!
sindely Elküldve: 2014-03-08 20:02 Futómû és hibái
sindely írta:YELLOW írta:Pocses írta:YELLOW írta:anubisz írta:sindely írta:anubisz írta:sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!
Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?
hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi
Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadszpesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/
http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/
Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.
anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbeKARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.
Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.
nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól(sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá
![]()
ha jol szamoltam 9 db szilent van minden fele fajta formaban. megneztem ha mindent megrendelek febi bilsten-bol 200eur alatt marad. ami a difi tartja az mar itt figyel az asztalon.(sajnos meg) csere az nem lesz olyan draga, az egesz csalad oda hordja az autokat, kedvezmeny van az alkatreszakre meg a munkadijra is. csere auto meg ingyen van, csak tankold vissza... szerdan kerek idopontot, aztan meglatjuk mi lesz. pentekem megyek m54 3.0 szivosorert abba nem passzol a m52 nek a disaja ugye? a helyesirasi hibara visszaterve, ki a f*szt erdekel... megertem hogy mit akarnak mondani az emberek. en sem irok 100%ban helyesen mint ahogy te sem.. szoval nem foglalkozok vele. minden segitseg jol jon. udv mindenkinek!!
sindely Elküldve: 2014-02-26 17:01 Alufelni méretek
YELLOW írta:sindely írta:sindely írta:csatis1 írta:sindely írta: udv mindenkinek! olyan kerdesem lenne e46 coupe ra hatra milyen szeles gumikat tehetek fel. 19" os felnik vannak elol a gumi 19/35/225, ami erdekelne, hogy hatra fel tudom tenni 19/35/245 vagy /255 os gumikat ugy hogy azok az aszfalton kivul nem ernek sehova? XD
udv zsolt sindely
Felni szélesség? ET?
8 inch szeles, de kozben talatam adatokat.
Rim width Minimum tyre width Ideal tyre width Maximum tyre width
5,0 Inches 155 mm 165 or 175 mm 185 mm
5,5 Inches 165 mm 175 or 185 mm 195 mm
6,0 Inches 175 mm 185 or 195 mm 205 mm
6,5 Inches 185 mm 195 or 205 mm 215 mm
7,0 Inches 195 mm 205 or 215 mm 225 mm
7,5 Inches 205 mm 215 or 225 mm 235 mm
8,0 Inches 215 mm 225 or 235 mm 245 mm
8,5 Inches 225 mm 235 or 245 mm 255 mm
9,0 Inches 235 mm 245 or 255 mm 265 mm
9,5 Inches 245 mm 255 or 265 mm 275 mm
10,0 Inches 255 mm 265 or 275 mm 285 mm
10,5 Inches 265 mm 275 or 285 mm 295 mm
11,0 Inches 275 mm 285 or 295 mm 305 mm
11,5 Inches 285 mm 295 or 305 mm 315 mm
12,0 Inches 295 mm 305 or 315 mm 325 mm
12,5 Inches 305 mm 315 or 325 mm 335 mm
remelem a 245 nem fog beleerni semmibe. et az bele van utve a felni belso felebe?
m5 felnieim vannak es a google nem hazudik et40. belso oldalon probaltam keresni de semmi ilyesmit nem lattam. csak azt hogy 19x8inch. kepeim kozott ott van a kerekem.
ET40 gyárilag nincs BMW M5-be, az replica lesz. de ha ET 40, akkor a 245 elfér, de a 255 már túl széles lenne a 8" széles felnire. méf a 245 is necces, de éppen elmegy. jah meg a gyári M5 felni is szélesebb mint 8 coll. ha azt vezsem alapul ami a képeden van rajta.
sindely Elküldve: 2014-02-23 18:52 Alufelni méretek
sindely írta:csatis1 írta:sindely írta: udv mindenkinek! olyan kerdesem lenne e46 coupe ra hatra milyen szeles gumikat tehetek fel. 19" os felnik vannak elol a gumi 19/35/225, ami erdekelne, hogy hatra fel tudom tenni 19/35/245 vagy /255 os gumikat ugy hogy azok az aszfalton kivul nem ernek sehova? XD
udv zsolt sindely
Felni szélesség? ET?
8 inch szeles, de kozben talatam adatokat.
Rim width Minimum tyre width Ideal tyre width Maximum tyre width
5,0 Inches 155 mm 165 or 175 mm 185 mm
5,5 Inches 165 mm 175 or 185 mm 195 mm
6,0 Inches 175 mm 185 or 195 mm 205 mm
6,5 Inches 185 mm 195 or 205 mm 215 mm
7,0 Inches 195 mm 205 or 215 mm 225 mm
7,5 Inches 205 mm 215 or 225 mm 235 mm
8,0 Inches 215 mm 225 or 235 mm 245 mm
8,5 Inches 225 mm 235 or 245 mm 255 mm
9,0 Inches 235 mm 245 or 255 mm 265 mm
9,5 Inches 245 mm 255 or 265 mm 275 mm
10,0 Inches 255 mm 265 or 275 mm 285 mm
10,5 Inches 265 mm 275 or 285 mm 295 mm
11,0 Inches 275 mm 285 or 295 mm 305 mm
11,5 Inches 285 mm 295 or 305 mm 315 mm
12,0 Inches 295 mm 305 or 315 mm 325 mm
12,5 Inches 305 mm 315 or 325 mm 335 mm
remelem a 245 nem fog beleerni semmibe. et az bele van utve a felni belso felebe?
sindely Elküldve: 2014-02-23 18:34 Futómû és hibái
YELLOW írta:Pocses írta:YELLOW írta:anubisz írta:sindely írta:anubisz írta:sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!
Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?
hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi
Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadszpesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/
http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/
Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.
anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbeKARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.
Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.
nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól(sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá
![]()
sindely Elküldve: 2014-02-23 18:11 Alufelni méretek
csatis1 írta:sindely írta: udv mindenkinek! olyan kerdesem lenne e46 coupe ra hatra milyen szeles gumikat tehetek fel. 19" os felnik vannak elol a gumi 19/35/225, ami erdekelne, hogy hatra fel tudom tenni 19/35/245 vagy /255 os gumikat ugy hogy azok az aszfalton kivul nem ernek sehova? XD
udv zsolt sindely
Felni szélesség? ET?
sindely Elküldve: 2014-02-17 12:04 Alufelni méretek
sindely Elküldve: 2014-01-31 20:22 Futómû és hibái
anubisz írta:sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!
Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?
sindely Elküldve: 2014-01-31 20:12 Egyenetlen alapjárat
MattM325 írta:sindely írta:YELLOW írta:
pont ez a baj, hogy a hőfokot így adja meg hidegen, ergo az ECU azt hiszi, hogy a motor üzem meleg, ezért nem dúsít túl, szegénykeverékes üzemmód van, holott hideg a motor és kellene neki a többlet üzemanyag az emelt fordulat.
vagy a muszer basz at engem a palankon, de nagyon a vanos szimeringen hezitalok. youtubeon lattam eleg sok videot, ami egyezik az en hibammal. alatta vegig olvastam a kommenteket. eleg sok valasz volt: i have the same problem. 99% vanos seals...
Hidd el a VANOS tömítéstől nem fog egekben állni a motor és a beszívott levegő hőmérséklete, főleg mikor hidegen indítasz. Lehet találgatni, de elég sok különböző hibát ír a műszered amennyire én látom persze... Nem chipes az autód?
Tényleg vidd el olyanhoz aki érti mit csinál. Persze a tömítéseket kicserélheted, állítólag 40-50 ezernél már mind rossz és azokat is megcsinálhatod amiket korábban írtál (alapjárati motor, fojtószelep, vákuumcsövek, stb...).
sindely Elküldve: 2013-11-11 21:00 Egyenetlen alapjárat
YELLOW írta:sindely írta:YELLOW írta:MattM325 írta:sindely írta:
lennel szives felsorolni? engem ugyan is erdekelne. tervben van hogy megyek garazsba. nincs meleg az autoban, miert kerdezed. icarsoft i910 a muszer becsuletes neve.
kicsit olvasgattam neten, ezzel a hibával kuzdottek. ezt a negy dolgot kipucolta es segitett neki.
-Idle Control Valve (ICV)
-Throttle Body
-Mass Flow Sensor
-DISA Valve fixed
esetleg meg a vanos seals lehet
ezt meg tudom csinalni en is. meglatjuk mi lesz, ha ezutan sem lesz jo akkor a helyi bmw szerviz megoldja.
Azért kérdezem mert nem normális értékeket mutat a műszer, nem vagyok diag szakértő de a motor hőfokod 109°C ami nagyon magas, a beszívott levegő hőmérséklet meg iszonyat sok 143°C.
köhöm... ezért írtam visszább, hogy motorhőfok jeladó, és beszívott levegő mennyiségének hőfok értékének nem helyessége is okozhatja.pedig vagy 3 napja volt az. újabb autóknál, meg a légtömegmérőben mérődik a beszívott levegő hőfoka is.
voltam ma a garazsban, de ott csak vakartak a fejuket a sok kerdestol. szerdan vinnem kell vasat. remelem a legjobbat. de sztem keresek egy hivatalos bmw szervizt.
109fok nem lehetett szerintem sem mert akkor inditottam be a kocsit.
pont ez a baj, hogy a hőfokot így adja meg hidegen, ergo az ECU azt hiszi, hogy a motor üzem meleg, ezért nem dúsít túl, szegénykeverékes üzemmód van, holott hideg a motor és kellene neki a többlet üzemanyag az emelt fordulat.
sindely Elküldve: 2013-11-11 20:48 Egyenetlen alapjárat
YELLOW írta:MattM325 írta:sindely írta:
lennel szives felsorolni? engem ugyan is erdekelne. tervben van hogy megyek garazsba. nincs meleg az autoban, miert kerdezed. icarsoft i910 a muszer becsuletes neve.
kicsit olvasgattam neten, ezzel a hibával kuzdottek. ezt a negy dolgot kipucolta es segitett neki.
-Idle Control Valve (ICV)
-Throttle Body
-Mass Flow Sensor
-DISA Valve fixed
esetleg meg a vanos seals lehet
ezt meg tudom csinalni en is. meglatjuk mi lesz, ha ezutan sem lesz jo akkor a helyi bmw szerviz megoldja.
Azért kérdezem mert nem normális értékeket mutat a műszer, nem vagyok diag szakértő de a motor hőfokod 109°C ami nagyon magas, a beszívott levegő hőmérséklet meg iszonyat sok 143°C.
köhöm... ezért írtam visszább, hogy motorhőfok jeladó, és beszívott levegő mennyiségének hőfok értékének nem helyessége is okozhatja.pedig vagy 3 napja volt az. újabb autóknál, meg a légtömegmérőben mérődik a beszívott levegő hőfoka is.
sindely Elküldve: 2013-11-10 19:31 Egyenetlen alapjárat
MattM325 írta:sindely írta:anubisz írta:sindely írta:negativ0001 írta:sindely írta:YELLOW írta:MattM325 írta:sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. beinditom a kocsit az alapjaratom ingadozik, neha leesik a fordulatszam hogy szinte leall a motor. (keszer mar elofordult) elkezdek autozni vele (kb 10percet), miutan vizhofok jelzo kier a kek reszbol utanna egyenletes az alapjaratom. kb 725rpm re be is all, nem ingadozok. radugtam hibakodolvasomat (icarsoft i910) csak egy hibat kaptam, hogy a kuplung kapcsolom nem mukodik. szerintem ez nem befolyasolja az alapjarat ingadozast, de javitsatok ki ha tevedek. en a lambda szondara tippelek de nem vagyok benne biztos. segitsegeteket elore is koszonom!!!!
Egyből indítás után még nem szól bele a szonda.
az újabb szondák fűtik magukat, de ahhoz is idő kell, így hidegindítás után túldúsítva megy a motor, ezlrt van erősebb szaga a kipuff gáznak, ezért kell ződkártya mérésnél bizonyois ideig 3000 körüli fordulaton járatni, hogy szabályozzon, legyen meleg.
a vezérlés sok méstól is függ, motorhőfok szenzor, beszívott levegő hőfokától. lehet levegő szűrőt sem ártana cserélni, lehet megpárásodik már.
kb 500kmrel ezelott csereltem olaj + minden szurot.
A 4 szalas (futott) szondanak 6 masodperc kell es mar az igazi erteket kell mutassa. Meg megengedett a 10 masodperc is, de ha annal hosszabb, akkor check lampa kigyul, mivel az ellenallas ki van egve. Persze x vizhomersekletig dusitva nyomja. A tovabbi furcsa szagot inkabb hideg katalizatornak hivjak, annak kell egy kis ido, mig 600 fokra fel nem melegszik, ezert van az, hogy a benzinesni (ha hidegebb van) akkor 1-2 percig fujja a levegot a kipuffogocsobe, hogy legyen plusz levego a katalizatornak az egeshez.
nem vilagit a check lampam. holnap ra tudom tenni a diagnosztikai ezkoz. hal istenne van benne live data reading. csak legyetek szivesek mondjatok meg hogy miket, milyen ertekeket nezzek. apam eskuszik ra hogy lambda szonda, de nem akarok kidobni 300eurot. amig nem tudom pontossan hogy mi a baja nem akarok alkatreszeket vasarolgatni feleslegesen. holnap meg annyit tudok tenni atnezem a vacuum csoveket inncsenek e megrepedve, meg a maf sensor nem retkes esetleg.
ez nem szonda lesz.Értelem szerűen akkor melegen is csinálná, hisz akkor dolgozik állandóan, nem logikus? Arról nem is beszélve, ha ennyire szar lenne, azt már beírná hibának, hogy eltérő értéket mér. Először mérjétek meg a benzinnyomást, mivel ha szar az AC reggelre visszaejti a benzint, mire végre normális lesz a rendszer addig nagyon szarúl jár a motor, bár akkor viszont már nehezen is indul, 2,3 ra hidegben. De egyszerű kimérni és legalább ki van zárva mint hiba. Ha pár óra alatt elejti a nyomást akkor cserélni kell, vagy ha nincs meg az üzemi nyomás. Aztán mehetsz tovább.
Szondát meg méresd ki,ha annyira cserélni akarod előtte,mert lehet nem is az a baj, és nem olcsó.Meg különben is miből állapítanád meg melyiket kell cserélni, ha adat híján azt se tudod melyik rossz? Vagy kicseréled az összeset 200 ért aztán vagy jó, vagy nem?
nah, ujra itt. voltam kint reggel. kocsi mindig poccre indul, nem kell vele szorakozni. viszont lefenykepeztem a muszer milyen adatokatt mutatott. feltoltogettem oket az albumomba, ott meg tudjatok nezni. remelem ez segiteni fog valamennyit. koszi mindenkinek elore is
lambda szondak 0.09v es 0.79v kozott valtakoztak igen gyorsan.
grafikonon a masodik szonda kicsit lassabnak tunik mint az elso. mintha fele annyit dolgozna.
Nincs túl meleg az autóban?Befecskendezési idő 522ms?????
Nem szeretnéd valakihez elvinni, aki ért is hozzá?? Sorolni lehetne a hibás értékeket...
meg milyen műszer ez?