sinibalu Elküldve: 2013-01-03 20:26 Motorolaj
Cikk a motorolajról...
sinibalu Elküldve: 2013-01-03 20:26 Motorolaj
sinibalu Elküldve: 2012-12-18 22:15 Autóvásárlás
zoliika írta:sinibalu írta:zoliika írta:sinibalu írta:YELLOW írta:sinibalu írta: Tesómnak van E46 320cd, DSC-s, hát sokat nem számított hóban.
nekem semmi gondom nem volt, sőt tesztelgettem full kikapcs DSc-vel is. úgyis el tudtam indulni nagy hóban kipörgés nélkül, hogy full kikapcs DSC. kanyarban viszont durvén megy a fara, ha küldöm neki, de aktív DSC-vel szinte semmi. ráállok a gázra, az tartja 2000-es fordulaton fékezget magának, oszt csók, megy mint az álom.
én amúgy sok videót néztem ahol a kotró ódik és a BMW xDrive rendszerei versenyeztek. a BMW mindig jobb volt. én sosem értettem mér olyan nagyszám a kotró hajtás.
mondjuk én nem tudom miylen helyen laksz, de ha durvább, akkor lehet egy SUV jobb választás lenne, vagy terepjáró pl egy Land Rover.
SUV és terepjáró felesleges, egyszerűen csak több hajtott kerék kell. Normál, aszfaltos, kátyúmentes utcák, de nagyon meredek, szűk, lendületből nem lehet menni.
Ha lesz újra hó, elkérem tesómét, próbára. Anno ő vezetett, most kipróbálom majd én is.
A meredek rész a kérdéses..., oda kell nekem a 4*4.
Azért írtam,hogy sokkal ésszerűbb döntés az x3!Járj utána az alkatrészeknek fogyasztásnak (ez sem állandó összkerékben hajta a vasat csak akkor kapcsol be ha gond van elvégre nem subaru ez:porgosnevetosstb..és vételára sem ijesztő,főleg ha nem itthon veszed!
Csak a E46 a régi álmom....
Meg szeretnék végre egy olyan autót, amivel lehet kanyarodni, amivel élmény menni, fülig ér a szám, ha épp olyanom van. Az X3 nem tudom, hogy illene ebbe. Nem ismerem, nem ültem még benne. :
E-46 padlólemez és gyakorlatilag az e-46 alapjaira épült suv!Én ültem benne,vezettem.....bitang jószág!Meg sem érezni,hogy suv-ban ülsz megy,mint barom és az úttartása példás főleg kanyarban!
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 22:53 Autóvásárlás
zoliika írta:sinibalu írta:YELLOW írta:sinibalu írta: Tesómnak van E46 320cd, DSC-s, hát sokat nem számított hóban.
nekem semmi gondom nem volt, sőt tesztelgettem full kikapcs DSc-vel is. úgyis el tudtam indulni nagy hóban kipörgés nélkül, hogy full kikapcs DSC. kanyarban viszont durvén megy a fara, ha küldöm neki, de aktív DSC-vel szinte semmi. ráállok a gázra, az tartja 2000-es fordulaton fékezget magának, oszt csók, megy mint az álom.
én amúgy sok videót néztem ahol a kotró ódik és a BMW xDrive rendszerei versenyeztek. a BMW mindig jobb volt. én sosem értettem mér olyan nagyszám a kotró hajtás.
mondjuk én nem tudom miylen helyen laksz, de ha durvább, akkor lehet egy SUV jobb választás lenne, vagy terepjáró pl egy Land Rover.
SUV és terepjáró felesleges, egyszerűen csak több hajtott kerék kell. Normál, aszfaltos, kátyúmentes utcák, de nagyon meredek, szűk, lendületből nem lehet menni.
Ha lesz újra hó, elkérem tesómét, próbára. Anno ő vezetett, most kipróbálom majd én is.
A meredek rész a kérdéses..., oda kell nekem a 4*4.
Azért írtam,hogy sokkal ésszerűbb döntés az x3!Járj utána az alkatrészeknek fogyasztásnak (ez sem állandó összkerékben hajta a vasat csak akkor kapcsol be ha gond van elvégre nem subaru ez:porgosnevetosstb..és vételára sem ijesztő,főleg ha nem itthon veszed!
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 22:46 Autóvásárlás
zoliika írta:YELLOW írta:sinibalu írta: Tesómnak van E46 320cd, DSC-s, hát sokat nem számított hóban.
nekem semmi gondom nem volt, sőt tesztelgettem full kikapcs DSc-vel is. úgyis el tudtam indulni nagy hóban kipörgés nélkül, hogy full kikapcs DSC. kanyarban viszont durvén megy a fara, ha küldöm neki, de aktív DSC-vel szinte semmi. ráállok a gázra, az tartja 2000-es fordulaton fékezget magának, oszt csók, megy mint az álom.
én amúgy sok videót néztem ahol a kotró ódik és a BMW xDrive rendszerei versenyeztek. a BMW mindig jobb volt. én sosem értettem mér olyan nagyszám a kotró hajtás.
mondjuk én nem tudom miylen helyen laksz, de ha durvább, akkor lehet egy SUV jobb választás lenne, vagy terepjáró pl egy Land Rover.
Land RoverYellow ne ba..d fel a "csí"-met!A legszarabb amit suv-ban lehet ajánlani........Egy biztos,1 éve rágódom Én is a témán (mit kellene venni a jelenlegi autó mellé)és nekem is 4×4 kell!!!!!Jó a dsc nem mondom ,de télen biztos ami biztos az összkerékhajtás az igazi főleg,hogy most már munkába is használom ezért döntöttem az x3 mellett.Szervíz,alkatrészek gyakorlatilag ugyanaz ,mint a e-46 vagy e-90!
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 22:33 Autóvásárlás
YELLOW írta:sinibalu írta: Tesómnak van E46 320cd, DSC-s, hát sokat nem számított hóban.
nekem semmi gondom nem volt, sőt tesztelgettem full kikapcs DSc-vel is. úgyis el tudtam indulni nagy hóban kipörgés nélkül, hogy full kikapcs DSC. kanyarban viszont durvén megy a fara, ha küldöm neki, de aktív DSC-vel szinte semmi. ráállok a gázra, az tartja 2000-es fordulaton fékezget magának, oszt csók, megy mint az álom.
én amúgy sok videót néztem ahol a kotró ódik és a BMW xDrive rendszerei versenyeztek. a BMW mindig jobb volt. én sosem értettem mér olyan nagyszám a kotró hajtás.
mondjuk én nem tudom miylen helyen laksz, de ha durvább, akkor lehet egy SUV jobb választás lenne, vagy terepjáró pl egy Land Rover.
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 21:56 Autóvásárlás
anubisz írta:veszkoo85 írta:sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?
Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.
Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?
Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs
Szia.
nekem e46 330xd-m van ha valamit szeretnél kérdezni nyugodtan írj.
azért ne ess hasra ettől a fajta összkerekestől. Ez nem egy quattro. Az ujjak biztos jobban viselkednek az átdolgozott, állítómotorral vezérelt osztóművel. Hát éles szűk kanyarba, igen hülyén viselkedik. Hibalehetőség is sokszorosa egy sima hátsó kerekeshez képest. Osztómű, had ne mondjam, ha esetleg szét van zabálva a csapágyak benne.Egyenesen ki lazul az aluöntvény házból, na tegyél bele ujjat, az is lötyögni fog. Viheted váltóshoz,sok 10 ezerért.Első féltengelyek darabja kapásból 150 ezer, ha meghasad a gumiharang,amiknek ugye belső zsírzása van,had ne mondjam menyibe kerül.És ugye elől is van még egy kicsi osztómű.Álom fogyasztást el felejtheted a 4 kerék miatt,9 és 12 között ha nem nyomod neki,ha betyárosan tépsz a városba 14 alapból.Egy tank benzin 450 km. Ezeken az utakon a kormányt is markolni kell igen csak, mert azért mivel az első kerekekre is odavág abból a 240 le-ből, nem érzed, de fogni kell az biztos, már ha nem csak pályázol állandóan. Esőbe, hóba stabilabb,de automatával, klímával, 4 kerék, széles gumi, hát ne mondjam a fogyasztást. Persze ha döcögsz vele 80 al nincs semmi gond, de ha gyepálod, és 8,10 éves,esetleg már leharcolt állapotba lesz, mélyen a zsebbe kell nyúlni. Már a gardán is kapásból nem kompatibilis a sima 330 al. stb... Lehet jobban jársz egy sima hátsó kerekessel.
Én cseréltem benne 2 első féltengelyt, az egyiknek rossz volt a kenése, 8 hónap alatt szétzabálta. Szerencse ,hogy BMW szemvízbe vettem, cseréltem, garanciába kicserélték. Ha zug Matyinál csináltatom 40% olcsóbban, mehettem volna 9 hónap után panaszra. Meg se ismert volna, nem hogy vegyen egy ujjat 150 ért.
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 21:45 Autóvásárlás
veszkoo85 írta:sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?
Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.
Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?
Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs
Szia.
nekem e46 330xd-m van ha valamit szeretnél kérdezni nyugodtan írj.
sinibalu Elküldve: 2012-12-16 13:37 Autóvásárlás