spilltomi Elküldve: 2017-11-17 10:28 Mi lehet a baj?
spilltomi írta:GarbaczJoe írta: Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.
Szia. Én az üzemanyag irányt követném. Amikor csinálja a hibát, az ecu-t szedjétek ki a házból, tegyetek rá gyújtást és mérjétek ki multiméterrel, hogy hova nem küldi(vagy honnan nem kapja) a normális értékeket az ecu. Aztán ha ez megvan, lehet gondolkodni, hogy miért nem megy a jel. Ezzel kezdeném. Üzemanyagellátást vizsgálnám. Megy e a porlasztóhoz jel, amikor gyujtásra teszed stb...![]()
Ja és még mielőtt nekiálltok a küzdelemnek, láttam, hogy nem kommunikál amikor a hiba jelen van. Csatlakozzatok rá inpával, amikor nem produkálja a hibát. Hátha akkor kommunikál és van benne tárolt hiba. Ez jelentősen egyszerűsítene a dolgon
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)