ssarosi Elküldve: 2014-04-12 22:09 Üzemanyag minõsítés és átverések!
Az eddigiekhez. Van egy 2001-es Peugeot 1,9 szívó dízelem 235 000 km-rel.
Ott tankoltam ahol kellett, tehát bárhol.
Munkahely változás miatt az utóbbi időben csak Agip kút (Oroszlány). Mindig tele tankolok.
A motor meg elkezdett csörögni, a műszerfalon megjelent az adagoló hiba kijelzés.
Autószerelőm nemrég javította, amikor visszamentem azt mondta tankoljak normális üzemanyagot. A tankom 1/4-ig volt, de annyira zavart a csilingelés és az erőtlen motor, hogy úgy döntöttem, Shell prémium lesz. Rossz kúthoz álltam (Tatabánya, a 3 kútból a középsőn nincs prémium), itt csak sima dízel volt.
Csörgés és lusta motor maradt, a kijelző is tovább jelezte az adagoló hibát.
Majdnem teljesen kifogyasztottam az üzemanyagot (3 liter maradt), irány az OMV és Maxxmotion Dieselt bele. 8 km !!! megtétele után megszűnt a traktor hang és az adagoló hiba kijelzés is eltűnt a műszerfalról. Igaz azóta csak 50 km-t mentem ma, de a helyzet változatlan (remélem így is marad). Szerintem hosszú távon megéri a drágább üzemanyag, mert a javítási költség is jóval kevesebb lehet. Ezentúl nálam csakis OMV.
A sima dizel ugyanolyan rossz volt az Agip és a Shell kúton is, valószínűleg egy helyről
jöttek...
Ott tankoltam ahol kellett, tehát bárhol.
Munkahely változás miatt az utóbbi időben csak Agip kút (Oroszlány). Mindig tele tankolok.
A motor meg elkezdett csörögni, a műszerfalon megjelent az adagoló hiba kijelzés.
Autószerelőm nemrég javította, amikor visszamentem azt mondta tankoljak normális üzemanyagot. A tankom 1/4-ig volt, de annyira zavart a csilingelés és az erőtlen motor, hogy úgy döntöttem, Shell prémium lesz. Rossz kúthoz álltam (Tatabánya, a 3 kútból a középsőn nincs prémium), itt csak sima dízel volt.
Csörgés és lusta motor maradt, a kijelző is tovább jelezte az adagoló hibát.
Majdnem teljesen kifogyasztottam az üzemanyagot (3 liter maradt), irány az OMV és Maxxmotion Dieselt bele. 8 km !!! megtétele után megszűnt a traktor hang és az adagoló hiba kijelzés is eltűnt a műszerfalról. Igaz azóta csak 50 km-t mentem ma, de a helyzet változatlan (remélem így is marad). Szerintem hosszú távon megéri a drágább üzemanyag, mert a javítási költség is jóval kevesebb lehet. Ezentúl nálam csakis OMV.
A sima dizel ugyanolyan rossz volt az Agip és a Shell kúton is, valószínűleg egy helyről
jöttek...