steve45 fórum hozzászólásai

steve45 Elküldve: 2018-08-03 22:27 Hűtővíz..:S

Úgy néz ki, megvan a tettes..., a kiegyenlítőtartályból alul szivárog a víz, csere érett, esetleg valakinek, korrekt nem le vevős áron és tuti hibátlan???

steve45 Elküldve: 2018-08-03 17:44 Hűtővíz..:S

Hali!

Termosztát kicserélve, sajnos hiába, nem oldotta meg a gondot, ráqurtam a diagműszerrel is, persze hogy nem jó a BMW, ezen tipusához, vettem HAYNES féle manual service könyvet 6 ezerért, naná, hogy bban sincs semmi utalás a hibára, hogy rohadna meg ez az egész szar világ!!!! Szóval a hiba maradt, hogy a vízszint kontroll lámpa világít és a hűtőventi egész lassú fordulattal indul csak meg a hűtéskor, ilyet még nem is láttam korábban, azt gondoltam vagy indul, vagy nem!! Aztán lehúztam a venti csatiját és közvetlenül, aksival meghajtottam, úgy meg tökéletesen teszi dolgát, tehát a kérdésem marad, hogy akkor ezt a közp számítógép vezérli és berogyhatott akkor ez, vagy mi a bánatos q...a szar, mert felgyújtom esküszöm!!!!

Köszi a segítséget!!

steve45 Elküldve: 2018-07-28 08:19 Hűtővíz..:S

Hali!

S.O.S.!!!

Tegnap, egész egyszerűen felforrt a rendszer és elélvezett a verda! Kérdésem prózaian egyszerű, hol található és egyáltalán, hagyományos analóg bimetálos vízhőfok érzékelő hűtőventi kapcsoló van-e, vagy a kiegyenlítőben lévő hőszonda jelét dolgozza fel a központi számítógép és azáltal kapcsolja-e be a ventilátort, tehát mennyire megoldható otthoni körülmények között a javítás?? :

Köszi előre is!!

steve45 Elküldve: 2018-03-04 16:18 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.


Minden rendben, köszönöm a kitartó véleményed, valóban a lemerült, mint utóbb kiderült, 6 éves ukrán aksi volt a gond, a bikázó, meg zárlatos volt, ki is ba...ta a biztosítékot, még jó, hogy haza nem vágta a kocsi elektromos rendszerét!!

Köszönöm a segítséget, további balesetmentes közlekedést kívánok!!

steve45 Elküldve: 2018-03-03 16:48 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.



Hát köszi, megfogadom a tanácsod!!!

steve45 Elküldve: 2018-03-03 15:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!

steve45 Elküldve: 2018-03-03 14:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!

steve45 Elküldve: 2016-07-15 22:54 kopogó/kattogó hang

Bitu79 írta: Találtam egy másik videót.
Ha a szilentek rendben vannak,akkor ezt a részt érdemes megnézni.

https://www.youtube.com/watch?v=l6wlJplxMdg

https://www.youtube.com/watch?v=lulP2RG1o44



Köszi, ez valamelyest megnyugtató, most van először BMW-m, az általános, üzemi dolgokról, nem sok tudomásom van, majd szép lassan...!! A belinkelt videókat én is láttam már, de nálam nem ilyen jellegű a gond, de ezek szerint ez nem egy véres hiba, ez BMW!!

steve45 Elküldve: 2016-07-04 17:24 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
steve45 írta: Üdv, minden Fannak!

Adott egy '99-es kiadású 316i E46 sedan, sajnos annyi kilométerrel vettem, hogy ha forintra váltanám, egy évig a Mc....ben kajálhatnék! No de a lényeg, manuál váltótól lenne szó, tehát minden váltásnál, különösen az alacsony fokozatokban, rendes hangos koppanás hallatszik! Persze nem hagytam annyiban és aknában alánéztem, hát sajnos azt hittem, hogy netán a difi és a kardán között van extrém kopás a magas futásteljesítmény m iatt, de úgy tűnik nem ott a gond, hanem a váltó kihajtás és a kardán között, van lógás, viszont abban rejlene érdeklődésem, hogy mi okozhatja és nagy-e a baj, illetve szét kell e szedni a váltót, mert akkor a házunkat el kell adni!!

Köszi előre is a tudományos kifejtést!!


Hardy tárcsa van ott ami okozhat ilyet. bár azt inkább elindulásnál kellenne hallani, amikor megindul a kihajtás, de ugye a keréknek kell az erő. menet közben nem biztos, hogy kéne hangja legyen. bár ugye amíg kuplung kinyom, majd összezáráskor azért kapja a nyomatékot megint.


A hardy is rendben van, menet közben semmi hang, csak amikor az erőátvitel szünetel, kinyomom a kuplungot, váltok, ráengedem és akkor, mivel megnövekedett a holtjáték a váltó kihajtásában, ezért fosok, hogy mi lehet ekkora játékú a váltóban, a primer hajtás a nyeles tengely, vagy a szekunder csoport fogaskerék..., egyszerűen nem tudom!!

Köszi szépen a reagálást!!

steve45 Elküldve: 2016-06-29 21:53 kopogó/kattogó hang

Üdv, minden Fannak!

Adott egy '99-es kiadású 316i E46 sedan, sajnos annyi kilométerrel vettem, hogy ha forintra váltanám, egy évig a Mc....ben kajálhatnék! No de a lényeg, manuál váltótól lenne szó, tehát minden váltásnál, különösen az alacsony fokozatokban, rendes hangos koppanás hallatszik! Persze nem hagytam annyiban és aknában alánéztem, hát sajnos azt hittem, hogy netán a difi és a kardán között van extrém kopás a magas futásteljesítmény m iatt, de úgy tűnik nem ott a gond, hanem a váltó kihajtás és a kardán között, van lógás, viszont abban rejlene érdeklődésem, hogy mi okozhatja és nagy-e a baj, illetve szét kell e szedni a váltót, mert akkor a házunkat el kell adni!!

Köszi előre is a tudományos kifejtést!!