stevegrabo Elküldve: 2016-06-13 10:20 20d gázadásra megtorpanás
Üdv fanok !
Segítségetek szeretném kérni, hátha valaki már találkozott hasonló jelenséggel. A járgány BMW 320d. 2004. A tapasztalt jelenség a következő : Pályán folyamatos mérsékelt gyorsításnál 170 Km/h körül leszabályoz a motor elektronika ( mintha tiltás lenne benne vagy a tempomat lenne beállítva erre a sebességre) . A gázpedál helyzetén nem változtatva vissza lassul kb 5 km/h-val, majd magától felgyorsít újra 170 km/h-ra és a jelenség kezdődik előröl.
Utána megálltam és elinduláskor nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. A turbó és befecskendezők, szűrök stb. felújítva illetve cserélve lettek. Hibakód olvasás megvolt egy hibát jelzett „turbó túlnyomás védelem” ?? Automata váltós változat, általában D-ben használom így a fordulatot nem nagyon szoktam nézni, de olyan 3-4 ezer között lehet szerintem. mivel fel lett újítva a turbó a lenti 3 érzékelő (1 map sensor, szívócső nyomás érzékelő, 2.turbó nyomásszabályzó,3. légtömegmérő ) között lesz a ludas a fenti hibakód alapján . (csak laikusként okoskodom) Válaszokat, tippeket előre is köszi mindenkinek.
Segítségetek szeretném kérni, hátha valaki már találkozott hasonló jelenséggel. A járgány BMW 320d. 2004. A tapasztalt jelenség a következő : Pályán folyamatos mérsékelt gyorsításnál 170 Km/h körül leszabályoz a motor elektronika ( mintha tiltás lenne benne vagy a tempomat lenne beállítva erre a sebességre) . A gázpedál helyzetén nem változtatva vissza lassul kb 5 km/h-val, majd magától felgyorsít újra 170 km/h-ra és a jelenség kezdődik előröl.
Utána megálltam és elinduláskor nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. A turbó és befecskendezők, szűrök stb. felújítva illetve cserélve lettek. Hibakód olvasás megvolt egy hibát jelzett „turbó túlnyomás védelem” ?? Automata váltós változat, általában D-ben használom így a fordulatot nem nagyon szoktam nézni, de olyan 3-4 ezer között lehet szerintem. mivel fel lett újítva a turbó a lenti 3 érzékelő (1 map sensor, szívócső nyomás érzékelő, 2.turbó nyomásszabályzó,3. légtömegmérő ) között lesz a ludas a fenti hibakód alapján . (csak laikusként okoskodom) Válaszokat, tippeket előre is köszi mindenkinek.