sziszo30 fórum hozzászólásai

sziszo30 Elküldve: 2015-01-20 08:11 Motor-váltó

banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?


Vákumpompát füleld kicsit közelebröl,talán ö a hunyo.

sziszo30 Elküldve: 2015-01-20 08:07 Motor-váltó

anubisz írta:
YELLOW írta:
sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.


ha valaki dekódolta szóljon


Én nem érteni Mággyár....


Kék csipös füst alapjáraton ,mi lehet az oka? Egyszerüsitve.

sziszo30 Elküldve: 2015-01-19 17:10 Motor-váltó

Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.

sziszo30 Elküldve: 2015-01-19 16:47 Turbo

slooter írta:
jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs


Üdv.Csak 1 tipp -A coolert és csöveit illik kimosni turbo csere alkalmával.Ez csak tipp nehogy felkapja a trutyit és 1 önkipörgést produkáljon ami lehet nagy kárt csinál.