szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2019-01-01 17:50 Ajtónyítási Gondok!

Bernike1981 írta: Sziasztok.
Eloszor is Boldog Karacsonyt Szeretnek Kivanni Mindenkinek.
Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Nemreg vasaroltam egy E91 2006os 320d touringet.A kozpontizar eleinte mukodott de ket het utann elkezdett vacakolni. Zarni zart de nem nyitott. Mostmar ott tartok hogy nem is zar. Kulcsal pedig nem tudom bezarni manualisan sem.Nyitni nyit. A belso ajtozaro gombal mukodik a zaras nyitas. Jelen pillanatban a gombok lenyomogatasaval tudom lezarni az ajtot. Mi lehet a gond. Tud valaki valami otletet adni? Valaszaitokat elore is koszonom.

Másik kulccsal is ezt csinálja?

szotakdavid Elküldve: 2019-01-01 17:43 Mi lehet a baj?_

Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


Lánc vezetők eltörése után is tud ilyet. Egy normális átvizsgálás diagnosztika nagyban segítene a probléma feltárásában.

szotakdavid Elküldve: 2017-12-03 13:55 Termosztát

Jani69 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Sajnos nem érek rá keresgetni a fórumon,mert elutaztunk és adódott egy kis problémám. E46 330d nem melegszik,a kezem elállja a vízcsöveket és a mutató sem megy negyednél feljebb. Csak a termosztát adhatta meg magát,vagy más gond is lehet? Ha gépre rakatom valahol kimutatja mi a baj? Köszönöm!!! :


a gép nem mondja meg, hogy a termosztát a rossz. de nagy esély van rá.
a hűtő mögött nem zsilipes zár van? lehet folyamatosan nyitva van. de ez csak automataváltósnál van, ha minden igaz. de titkos menüben is meg lehet nézni milyen hőfokot mutat a vízhőfok mérő. vagy a gépen is megnézhető. de gyanúsan termosztát lesz, ha nem automata, akkor cseréld mind a kettőt, nem árt. lehet már eleve egyik sem tökéletes.


Köszönöm! Automata,de én nem láttam sehol zsalut a hűtőnél. Az összes vízcsövet elállja a kezem. Hibát nem jelez semmit. Rákeresek a titkos menüre és megnézem a hőfokot. Mégegyszer köszönöm!


Nincs rajta zsalu! Termosztátok cserések!

szotakdavid Elküldve: 2017-12-03 01:30 Mi lehet a baj?

Vik0417 írta: Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond.
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




Valvetronic,gyertya,trafók

szotakdavid Elküldve: 2016-11-17 02:05 Nem indul el

pityek1 írta:
szotakdavid írta:
pityek1 írta:
szotakdavid írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Mult heten lecsereltem a jo oreg E46-t egy E61 520D-re. Elhoztam 2 napot a garazsba allt es ma reggel a gyerek kiallt a garazsbol es kb 15 perc mulva nem idnult be a kocsi. Mar aksit csereltem de semmi. Ugy csinal mint a regi diesel autok mikor nem jo az izitas. Dadog dadog de nem kapja el. Valaki legyszi segitsen. Elore is koszonom


Diag kéne. Lehet izzitàs is,elég kényesek rà. Hàny lovas 20d?


Szia! Ez a 163 lovas de mar a facelift. Az izzitast irja hibanak meg a nyomaserzekelot


Milyen szenzort ír hibának Rail?
Izzitást meg kell csinálni!


Azt irta keves a nyomas a rail csoben. de mindent elvittek leprobaltak padon es minden jo akkor?


Gödön segítek benne,csak hozzàtok ki a kocsit.

szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 19:30 Nem indul el

pityek1 írta:
szotakdavid írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Mult heten lecsereltem a jo oreg E46-t egy E61 520D-re. Elhoztam 2 napot a garazsba allt es ma reggel a gyerek kiallt a garazsbol es kb 15 perc mulva nem idnult be a kocsi. Mar aksit csereltem de semmi. Ugy csinal mint a regi diesel autok mikor nem jo az izitas. Dadog dadog de nem kapja el. Valaki legyszi segitsen. Elore is koszonom


Diag kéne. Lehet izzitàs is,elég kényesek rà. Hàny lovas 20d?


Szia! Ez a 163 lovas de mar a facelift. Az izzitast irja hibanak meg a nyomaserzekelot


Milyen szenzort ír hibának Rail?
Izzitást meg kell csinálni!

szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 19:28 Vezérműlánc

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!


én nem haragszom

szerk.: bár személy szerint, ha már érintett vagyok, jobban örültem volna egy olyan képnek, ahol semmi nincs meglazítva.
hogy megugrott, mi mást csinált még?
fogaskereket nem kellett cserélni?


Szerencséje volt mert csak elugrott,màs kàrt nem okozott. Gyàri lànc plusz vezető és feszítő csere. Jobb mint új korában


és a gyári lánc jó, nem fog megnyúlni ugyanúgy? vagy ez módosított már?
ha már szét volt szedve nem került be "lánc átugrás gátló"?


Felesleges az ugrás gátló,átugrik úgy is. Az a lánc már túléli azt a motort

szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 19:14 Vezérműlánc

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!


én nem haragszom

szerk.: bár személy szerint, ha már érintett vagyok, jobban örültem volna egy olyan képnek, ahol semmi nincs meglazítva.
hogy megugrott, mi mást csinált még?
fogaskereket nem kellett cserélni?


Szerencséje volt mert csak elugrott,màs kàrt nem okozott. Gyàri lànc plusz vezető és feszítő csere. Jobb mint új korában

szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 18:27 Vezérműlánc

tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!

szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 03:02 Vezérműlánc

N42



szotakdavid Elküldve: 2016-11-10 02:55 Nem indul el

pityek1 írta: Sziasztok! Mult heten lecsereltem a jo oreg E46-t egy E61 520D-re. Elhoztam 2 napot a garazsba allt es ma reggel a gyerek kiallt a garazsbol es kb 15 perc mulva nem idnult be a kocsi. Mar aksit csereltem de semmi. Ugy csinal mint a regi diesel autok mikor nem jo az izitas. Dadog dadog de nem kapja el. Valaki legyszi segitsen. Elore is koszonom


Diag kéne. Lehet izzitàs is,elég kényesek rà. Hàny lovas 20d?

szotakdavid Elküldve: 2016-11-08 04:52 Termosztát

kecsurobi írta: üdv
Vetem termostátot gates-et
de motorad van ráírva?
Ez gyári?


Nem

szotakdavid Elküldve: 2016-11-02 05:34 Motor-váltó

magyarsanyi írta: A fustot nem figyeltem meg mert eddig eszre sem vettem csak ma mert eddig nem figyeltem ,mindig reggel gyujtottam vilagosba es most sotetbe vettemm eszre .A villanyszerelo azt mondta hogy az izzitok jok semmi gond
,de ez csak 5,tiz masodpercig ,utanna mig le nem hul tokeletesen mukodik
es a teszter sem mutat semmit...Epp ugy csinal mint mikor regebben a benzines autoknal a szivatot tul koran nyomtuk visza







Nagy Miklós Nyíregyháza Debreceni út 318/a.
Csinàltass egy gyàri diagot elsőnek. Miki megoldja pillanatok alatt a problémàdat.

A villanyszerelő meg inkàbb építkezésre való nem autószerelő műhelybe...

szotakdavid Elküldve: 2016-10-30 15:05 DPF

jejo80 írta:
lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.


Tipikus e60 és e90 hiba Nagy Miki megtalàlta a tuti megoldàst rà!!

szotakdavid Elküldve: 2016-10-06 03:41 au. váltó olaj

viktor írta:
ChrisRas írta:
matecbr írta:
matecbr írta:
tusi_ írta:
matecbr írta: Helo!
325i automata váltóba milyen olajat tegyek?
Van aki azt mondja csak a gyárit,de hallok mást.
5000/liter lenne a gyári.
Merjek mást tenni bele? Ha igen milyet?


Ha ZF van benne, akkor vagy a gyarit, vagy Liqui Molly es Febi jo meg bele.
GM-nel nem tudom.
Nekem most csereltek ZF-nel. Sok kulonbseget nem vettem eszre, olaj sem volt dzsuvas, csak a magnes csapda volt tele.


Hogy tudom megnézni milyen váltó van alatta? Azt tudom hogy a karter és a szűrő egybe van, és ez ilyen műanyag cucc. Ez ZF?
Motor N52B25Af.


Erről beszélek, tudtommal ebbe a szűrő és a karter egybe van.

Nekem is ZF van. Elvileg látható a típus jelzés. Legalább is a enyemen. Pucold le a dzsuvát kicsit és ott lesz az. Ha mégsem akkor bocsi passzolok.




Itt talán meg tudod nézni mi van azz autóban
http://bimmer.work/


ZF 6hp